Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

דוח פניות הציבור 2019 בחדרה: מעל 450 פניות בנושא רחובות העיר, מעל 230 על חנייה

דוח פניות הציבור 2019 בחדרה: מעל 450 פניות בנושא רחובות העיר, מעל 230 על חנייה

את דוח הפעולות השנתי לשנת 2019, שריכז האגף לפניות בציבור, הציגה מנהלת האגף בפני מועצת העיר בישיבתה האחרונה

דוח פעולות שנתי לשנת 2019, שריכז האגף לפניות בציבור, הוצג בישיבת המועצה האחרונה בפני חברי מועצת העיר. 

את הדוח הציגה מנהלת אגף פניות הציבור יהודית אסולין, וזאת על-פי חוק הרשויות המקומיות (ממונה על תלונות הציבור) תשס”ח 2008, המטיל חובה על הממונה על תלונות הציבור להגיש לראש הרשות המקומית ולמועצת הרשות המקומית דין וחשבון על פעולותיו, והמועצה תקיים דיון בנושא.

לדברי אסולין, נושא הטיפול בתלונות הציבור נקבע בחקיקה, עובדה המשקפת את החשיבות שמייחס המחוקק לטיפול בתלונות ופניות הציבור לרשות. לדבריה, הנהלת העיר מציבה את התושב במרכז מתוך מגמה לתת שירות טוב, יעיל, ואמין, וממקדת את עובדי המערכת העירונית למתן מענה מיטבי לתושבים. 

בשנת 2109 נרשמו 1,672 פניות (בקשות למידע, הצעות, תלונות וכדומה)  שנגעו לאגפי העירייה השונים. 474 מהפניות נגעו לאגף שפ”ע, החולש על רוב תחומי השירות העירוניים, וביניהם ניקיון, תברואה, אחזקת כבישים, גנים ונוף, חשמל, וטרינר עירוני, שילוט, רכב, הרובעים ועוד. 

יצוין כי עם הקמת הרובעים, מזרח, מערב, מרכז ותעשיות, ניכרת ירידה במספר הפניות בנושאי תברואה, מה שמעיד על טיפול משביע רצון של הרובעים ישירות מול התושבים.

219 פניות התייחסו לאגף ההנדסה, 239 פניות התייחסו לאגף האכיפה החולש על תחומי החנייה, הפיקוח העירוני, מוקד עירוני, איכות הסביבה, שיטור עירוני, קב”ט ועוד. 127 פניות התייחסו לאגף הכספים הכולל את מחלקת הגבייה המטפלת בתחומים כמו ארנונה, הנחות מארנונה, פטור מארנונה, נכסים נטושים, מדידות ועוד. כל שאר הפניות התייחסו ליתר האגפים והמחלקות בעיריית חדרה.

רוב הפניות הגיעו באמצעים מקוונים כמו דוא”ל (575 פניות) ואינטרנט (673 פניות), והיתר באמצעות המוקד העירוני, קבלות קהל, פניות בכתב, פניות במהלך סיורים של הצוותים המקצועיים בשכונות, וכן באמצעות מפגשים עם ועדי שכונות.

מאחר שאסולין מכהנת גם כממונה על חוק חופש המידע בעירייה, כולל הדוח נתונים גם בנושא זה, ומעדכן כי 111 מכלל הפניות כללו בקשה לקבל מידע על-פי חוק חופש המידע. 

אסולין מציגה את הדוח למועצה. צילום: דוברות עיריית חדרה

עוד עדכנה אסולין כי במהלך 2019/20 עברו מנהלי האגפים תהליכים וסדנאות לשיפור השירות באגפים, ובכל אגף הוכנה תוכנית עבודה ייעודית. בנוסף, חבר המועצה רון הילף, הממונה על תיק השירות ברשות, הקים ועדת שירות שמתכנסת פעמיים בשבוע כדי לשפר את הטיפול בפניות התושבים.

אסולין הודתה לראש העירייה צביקה גנדלמן ולמנכ”ל העירייה יעקב זיגדון על המנדט והאמון באגף פניות הציבור, וכן על ההקשבה והסיוע במתן פתרונות ראויים לפניות מורכבות.

יצוין כי האגף מטפל בפניות מתושבי העיר ומחוצה לה, וכן בפניות ממבקר המדינה  וממשרדי ממשלה. בנוסף מטפל האגף בפניות המגיעות לרשות במסגרת חוק חופש המידע.

אגף פניות הציבור שבראשו עומדת אסולין, מונה גם את הרב ברוך בוקרה הממונה על חוק חופש המידע, ואת אני מור-יוסף וחן ניני הפועלות במקצועיות מול אגפי העירייה לצורך טיפול יעיל בפניות התושבים.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן