Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

טרגדיה: תושבת בנימינה בת 54 נהרגה במהלך טיול אופניים בקפריסין

טובי ארנס כרמון היא ההרוגה בטיול האופניים בקפריסין | היא הותירה אחריה בעל וארבעה ילדים | תושבת כתבה עליהן: "הן חייכו מאוזן לאוזן בתמונות כל אחת עם אופניים. כל אחת עם בגד יפה חבורת בנות בנימיניות כל יום העלו תמונות לרשת והתמונות היו כל כך שמחות ומרגשות"

טובי ארנס-כרמון, תושבת בנימינה בת 54, נהרגה אתמול במהלך טיול קבוצת רוכבות בהרי הטרודוס בקפריסין (7.9.23). כך נמסר ממשרד החוץ שציין כי האירוע מוכר ומטופל ע”י קונסול ישראל בקפריסין והמחלקה לישראלים בחו”ל במשרד החוץ.

טובי, נשואה ואם לארבע בנות, ארנס-כרמון הייתה יזמית ומנהלת בכירה, שהקימה וניהלה חברות ומרכזי חדשנות בחברות מובילות בישראל. בין היתר היא שימשה בין השאר סמנכ”ל החברה לפיתוח קיסריה וסמנכ”ל שיווק בטמבור, והייתה בוגרת תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול מהטכניון ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב.

טובי ארנס כרמון | רשתות חברתיות

טובי היא בתו של טייס חיל האויר בני ארנס ז”ל שמטוסו הופל במלחמת יום הכיפורים. הוא הצליח לצנוח ולחבור לכוחות צה”ל.

על פי דיווחים שונים, היא יצאה בטיול מאורגן של קבוצות רוכבות לקפריסין, ברכיבה בין לימסול ללרנקה. היא ככל הנראה מעדה עם האופניים באזור הכפר אטוכי שליד העיר לרנקה והדרדרה במורד דרך עד למותה. טרם נקבע מועד להלוויתה.

התושבת אילנית בארי כתבה: הן טסו לטיול בנות… הן חייכו מאוזן לאוזן בתמונות כל אחת עם אופניים. כל אחת עם בגד יפה חבורת בנות בנימיניות כל יום העלו תמונות לרשת והתמונות היו כל כך שמחות ומרגשות כל תמונה קיבלה לייק ותגובה. אתמול בזמן שבזכרון יעקב חגגו בפסטיבל יין משובח הבשורה המרה הגיעה טובי ארנס כרמון נהרגה. לרגע הגוף התכווץ איך יכול להיות? הטיול רק התחיל … בשניות הבנתי שזה נכון וזה לא עוד שמועה אסון גדול בבנימינה הקטנה טרגדיה נוראית בנימינה לובשת הבוקר שחור.

“לפני כשבועיים ניפגשנו בכספומט בבנימינה היא שאלה עם יכולה לחבק אותי ? עניתי לה בוודאי ..סוף סוף מותר לי .. היא אמרה לי … שתדעי שאת לביאה אמיתית את לימדת אותי עוד שיעור על החיים .. לא להרים ידיים … להנות … היא חייכה אליי בחיוך העדין שלה ואמרה לי …. את אלופה שתדעי! טובי יקרה נוחי לך שם למעלה תני חיבוק לאמא שלי תיכף אתן שכנות .. אמא שלי כל כך אוהבת את המשפחה שלך היקרה שלך. מבטיחה לך שהיא תשמור עלייך שם למעלה. כן כן אמא שלי. חבורת בנות נסעו לטיול אופנים .. חבורת בנות חוזרות הביתה בלב שבור, בכאב גדול. בלי טובי ארנס כרמון ובלי זוג אופנים . מי היה מאמין שכך יסתיים לו טיול בנות.. חבורת Zoozi מחבקת אתכם”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן