Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

אלכס מחדרה הלך ברחוב והותקף באלימות רק בגלל השתייכותו לקהילת הלהט”ב

הסיפור המזעזע של אלכס קורוטייב בן ה-20 פורסם השבוע בעמוד הפייסבוק של "הלל יפה" – שם אושפז במיון. הוא שיתף באומץ את אשר עבר: "הרגשתי שזהו, פה זה נגמר ואני לא אצליח יותר לקום, לחיות"

בית החולים “הלל יפה” בחדרה דיווח השבוע כי אלכס קורוטייב, בן 20 תושב העיר, הגיע אל מיון בית החולים לאחר שלטענתו – הותקף על ידי מספר גברים בגלל נטייתו המינית.
קורוטייב, סיפר בכאב על התקיפה שעבר. “אתמול חזרתי הביתה בסביבות השעה 23:15 – כשאני הולך ברחוב לכיוון הבניין שלי, אני שומע מרחוק שני גברים שצועקים לי קללות על הזהות המינית שלי, כמו: ״הומו מסריח״, ״תמות כבר״, ״לא צריכים אותך במדינה שלנו״ – בחיים שלי לא הייתי בסיטואציה כזו.

קורוטייב  מספר באומץ וגילוי לב כי נלחץ באותם הרגעים. “דיברתי עם חברה ברקע ופשוט התחלתי לרעוד בכל הגוף, הם התחילו לרוץ לכיוון שלי, אני מתחיל לרוץ לכיוון הבניין והם מגיעים ותופסים אותי – מתחילים לדחוף אותי, מתחילים לירוק עליי, לזרוק אותי מכיוון לכיוון, לתת לי מכות, עד שהגעתי למצב שאני פשוט מאבד הכרה ונפלתי על הרצפה.

“הרגשתי שזהו, פה זה נגמר ואני לא אצליח יותר לקום, לזוז, לחיות. אשכרה לחיות. והכל בגלל שאני הומו, בגלל שאני חי את החיים שלי כמו שאני וכי להם זה לא מתאים, כי מבחינתם זה שאני הומו זה משהו שהוא לא בסדר, וכל הזמן שהם דוחפים אותי או זורקים אותי מכיוון לכיוון הם אומרים לי: ״גייז לא צריכים להיות במדינה שלנו״, ״הקהילה הגאה צריכים למות״, ״אתה בושה למשפחה שלך״.

אלכס קורוטייב. הותקף באלימות | צילום: מתוך עמוד בית החולים הלל יפה

קורוטייב מספר כי כשאיבד את ההכרה, הגיע בן אדם במקרה שטייל עם הכלב שלו ופשוט צרח עליהם. “הוא עזר לי והרים אותי ואני לא יודע איך זה היה נגמר אם הוא לא היה שם… באמת. עם אפס כוחות הצלחתי איכשהוא לקום, התחננתי אליו שלא יעזוב אותי ושיעזור לי בבקשה להגיע לרכב, פחדתי ללכת לבניין שלי שלא ידעו איפה אני גר, הוא היה איתי וחיזק אותי כמה שהוא יכול היה באותו הרגע..”.

האדם עם הכלב, החליט לסייע לקורוטייב והסיע אותו למיון הלל יפה. “הרגשתי חולשה, צמרמורות, כאבים בכל הגוף, הרגשתי שאני עוד שניה מאבד שוב את ההכרה”, סיפר. “הייתי במיון כל הלילה, זה הלילה הכי קשה שהיה לי בחיים”.

פשעי השנאה נגד קהילת הלהט”ב היא לצערינו לא דבר חדש, כשעוד ועוד אנשי קהילה מרגישים מאוימים ואף מותקפים על ידי זרים רק בשל נטייתם המינית. רק בסוף ינואר האחרון פורסם באתר “וואלה” על חמודי בן ה-21, שרק עבר ליד סניף ארומה בעיר נשר, כשלפתע אחד העובדים יצא והחל לקלל ולתקוף אותו: “אתה הומו וערבי – בושה לעם שלנו”.

בשנת 2021 נמסר כי מספר הדיווחים על גילויי שנאה ואלימות נגד להט”בים עלה ב-27% בשנה שקדמה לה. לפי דו”ח של האגודה למען הלהט”ב, 315 צעירים, בהם 96 מהחברה הערבית, נאלצו לעזוב את ביתם בשנה האחרונה על רקע זהותם המינית.

לקורוטייב, היה גם מסר להעביר לאחר תקיפתו בחדרה. “אנחנו חיים בשנת 2022, בחיים שלי לא חוויתי הומופוביה כזו, בחיים שלי אנשים לא פגעו בי פיזית או מילולית ככה, אני ממש הרגשתי כאילו הם באו במטרה לפגוע בי בגלל מי שאני, פחדתי על עצמי ובחיים לא פחדתי ככה.

“אני מתחנן בכל לשון של בקשה, תהיו אנשים טובים, תקבלו אחד את השני, תאהבו, תפיצו אהבה, אל תתנו מקום לרוע כזה, אנחנו חיים בשנת 2022 ואני עברתי טראומה שלא אשכח בחיים, והיום הבנתי כמה חשוב שיש מצעדי גאווה, כמה חשוב לצרוח ולצעוק את זה שמגיע לקהילה הגאה זכויות שוות”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן