Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

הקול שלה במפרץ ההרפתקאות: שיר קצנל מאור עקיבא מדבבת בסדרה ובסרט האהובים על הילדים

ב-7 השנים האחרונות, בתים רבים בישראל מכירים אותה בזכות הדמות שהיא מדבבת. שיר קצנל מאור עקיבא, מי שעומדת מאחורי הקול של צ'ייס ממפרץ ההרפתקאות, מתרגשת עם יציאת הסרט הראשון לקולנוע ומספרת על תחושת השליחות שלה כשהיא מברכת ילדים שמתמודדים עם מצבים בריאותיים מורכבים

אם יש לכם ילדים בבית בגיל הרך, וגם בשנים הראשונות של בית הספר היסודי, ודאי גם הם ממתינים בקוצר רוח לרגע שיפעילו את מסך הטלוויזיה או הטלפון הנייד, ויצפו בפרק נוסף של “מפרץ ההרפתקאות”. יכול להיות שהם, כמו ילדים רבים, קוראים לסדרה “יחידת החילוץ”, אך הכוונה היא כמובן לאותה סדרת ילדים מצליחה, שהגיעה אלינו מקנדה, והפכה ללהיט בקרב ילדי ישראל בשנים האחרונות.

בשבוע שעבר יצא לקולנוע הסרט הראשון של מפרץ ההרפתקאות, ושיגעון סדרת האנימציה הגיעה גם לאקרנים, עם פופקורן בצד כמובן. מי שהגיעה להקרנת הבכורה למדובבי דמויות הסרט, היא גם שיר קצנל, שהקול שלה נכנס כמעט לכל בית בישראל, עם הדמות של צ’ייס בסדרה.

“הסרט הוא השיא של כל מה שיחידת החילוץ עשתה עד עכשיו”, היא אומרת בהתרגשות. “בהקרנת הבכורה הגענו כל המדבבים, שהם – ואולי אני מגלה כאן לראשונה לקוראים – מדבבות. את הגורים מדובבות בנות. גם את ריידר מדבבת בת, וגם אני”, היא מחייכת.

קצנל על רקע פוסטר הסרט. צילומים: פרטי 

קצנל כמו יתר המדבבות, נפגשו, התרגשו, צפו, הביאו את ילדיהם לחגיגה, והצטלמו עם בובות גדולות של גורי מפרץ ההרפתקאות. “בסרט, באופן משעשע, צ’ייס הוא הדמות הראשית. הסרט מתאר מסע רגשי, נוגע בנושאים חשובים ומעניינים כמו פוסט טראומה, התמודדות עם משברים, ודברים לא פשוטים”.

גם בסרט, יריבם המר ביותר של הגורים, המדינגר, הופך לראש העיר השכנה ‘עיר ההרפתקאות’ ומתחיל לעשות צרות. ריידר והגורים האמיצים נכנסים להילוך גבוה על מנת להתגבר על האתגר. בעוד שאחד הכלבלבים נדרש להתמודד עם עברו בעיר ההרפתקאות, הצוות נעזר בחברה חדשה – כלבלבת התחש רבת התושייה, ליברטי. יחד, חמושים בגאדג’טים חדשים ומרגשים, הם נלחמים כדי להציל את תושבי עיר ההרפתקאות.

 בת הים הקטנה שחלמה 

קצנל (36), אמא לשני ילדים – ארז (7) ופלג (4), נמצאת בהיריון מתקדם, נשואה לאלון ומתגוררת באור עקיבא ב-5.5 השנים האחרונות. היא עוסקת במגוון תחומים, בעלת תואר שני בייעוץ ארגוני והנחיית קבוצות ומשמשת יועצת לפיתוח מנהיגות בצבא.

את קצנל יש רבים ורבות שמכירים ומכירות בהיותה בעלת העסק “עולם בת הים”, שבו היא הופכת אנשים לבני ובנות ים. בתוך זה, היא מנהלת את הקהילה הישראלית של בני ובנות הים בישראל. היא גם מומחית לטיקטוק ומעבירה סדנאות והרצאות על הצלחה בטיק טוק לבעלי עסקים.

דיבוב הסרטים המצוירים החל אצלה לפני כ-15 שנה. “זה היה חלום ילדות”, היא מגלה, “אני מאמינה גדולה בהגשמת חלומות ילדות. מאז שהייתי קטנה ולאחר שצפיתי בסרט ‘בת הים הקטנה’, רציתי להיות קול בסרט מצויר”.

היא נכנסה לתחום דרך קורס דיבוב באולפני “נ.ל.ס” שכבר אינם קיימים ודיבבה לאורך הקריירה דמויות מגוונות. היא הייתה מרי ג’יין בספיידרמן, דיבבה בפוקימון, בבראץ, בחבורת נוטרי, ובהיי פייב – סדרות שילדים היום לא ממש מכירים אבל לפני כעשור נחשבו מוצלחות במיוחד. אבל גם היא מסכימה, ללא ספק, שהתכנית המצליחה מכולן שבה קיבלה דמות ראשית היא מפרץ ההרפתקאות או כמו שילדים קוראים לה: “יחידת החילוץ”.

איך זה התחיל, במפרץ?

“לכל תפקיד שרוצים להתקבל עוברים אודישן. עשיתי אודישן לתפקיד של צ’ייס, כלב השוטר ביחידת החילוץ, לפני בערך 7 שנים, עוד כשהתכנית רק הגיעה לארץ והחלו לדבב אותה באולפני אלרום. קיבלתי את התפקיד ומאוד מאוד שמחתי. לא היה לי מושג שלתפקיד ההוא שקיבלתי לפני 7 שנים תהיה השפעה כל כך גדולה על ילדים בכל הארץ.

“צ’ייס הוא בעצם מנהיג חבורת הגורים ויד ימינו של ריידר, הילד שמפקד על יחידת החילוץ. הוא זה שמקבל את כל הגורים בכל פרק. יש לו תפקיד מאוד חשוב בכוח”.

 גורים של אופטימיות 

איך את מסבירה את ההצלחה הגדולה של הסדרה?

“אחת הסיבות שהתכנית הפכה להיות כל כך אהובה על ילדים, זו האופטימיות שלה. זו תכנית חמודה ומחברת, שנותנת הרבה מאוד כוחות. יש בה הרבה דמויות וכל ילד יכול להתחבר לגור שמדבר אליו. יש את סקיי שיכולה לעוף, זומה שמקושר לים ולשמירת חופים, רוקי שהוא ממחזר, ראבל שהוא בונה, ומרשל שהוא הכבאי הכי חמוד בעולם ומכבה שריפות. צ’ייס הוא השוטר, מפקד, שומר על הסדר ועוזר לריידר בתכניות שלו להצלת מפרץ ההרפתקאות.

“אין ספק שתרומה נוספת להצלחת התכנית היא המוצרים שהיא מייצרת. אולי לא ידעתם, אבל מי שיצר את יחידת החילוץ זו חברת צעצועים, שהיא, אגב, בבעלות ישראלית. חבורה של יהודים, חלקם ישראלים לשעבר שגרים בקנדה, ומאוד אוהבים את ישראל. בכל עונה יוצאים עם חליפות חדשות לגורים, כלי רכב חדשים, בכל עונה יוצא ליין של מוצרים חדשים”.

קצנל מקבלת לאורך השנים – ובמיוחד האחרונות – הודעות של ילדים שגדלו על התכנית וגדלו עליה. “7 שנים באורח חיים של ילד זה משמעותי ונורא מרגש”, היא אומרת. “אני מרגישה שלהיות צ’ייס זו זכות אדירה לשמח ילדים. אני מתנדבת במספר ארגונים ופרויקטים עצמאיים למען ילדים שחולים בסרטן או נמצאים במצבים בריאותיים מורכבים. אני מקליטה להם ברכת עידוד בתור צ’ייס, וזה ממש מעודד, משמח ונותן המון תקווה. זו זכות ענקית. זו האחריות שלי בתור צ’ייס, לשמח ילדים ולתת להם כוחות.

“אני רק מקווה שהתכנית תרוץ כמה שיותר זמן, כדי שאוכל להמשיך ולקחת חלק בחיים של כל הילדים בארץ. זה מטורף כשחושבים על זה”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן