Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

“10 שנים ניצלים מירידה”? בדיקה על העשור האחרון של הפועל חיפה מגלה תמונה קצת אחרת

הפועל חיפה מציינת העונה עשור רצוף בליגת העל, זאת לאחר שבעשור הקודם – בילתה הקבוצה יותר שנים בליגה השנייה מאשר בליגה הבכירה.

לאתר הבית של הלייב – הקליקו >> http://bit.ly/31fOxRQ

מאז חזרה לליגת העל בעונת 2009/2010, לא הצליחה הקבוצה להעפיל יותר מידי לפליאוף העליון ולמעשה רוב שנותיה מוגדרות ככישלון מקצועי. השאלה עד כמה והאם הדעה הרווחת בקרב חלק מהאוהדים שהקבוצה ניצלה ברוב השנים בעור שיניה מנשירה לליגה הלאומית – נכונות? הלכנו לבדוק.

ובכן, מבדיקה זריזה ומבט אל מיקומי סוף העונה בעשור האחרון – מעונת 2009-10 ועד ל2018-19, חיפה סיימה בתחתית, אך לא ממש ניצלה תמיד ברגע האחרון.

ליתר דיוק – בעונות 18/19, 15/16, 14/15 ו-11/12, נשארה הקבוצה ברגע האחרון כשביתר השנים היא נעה בין התחתית לאמצע הטבלה, מלבד עונה מופלאה אחת לפני שנתיים (17/18) – אז סיימה בפליאוף העליון (מקום 4) וזכתה בגביע המדינה.

בעונת החזרה שלה לליגת העל – 2009-2010 – עם שלומי דורה על הקווים. סיימה הפועל חיפה במקום ה-11 מתוך 16 קבוצות כשכמה תוצאות טובות בסוף משאירים אותה הרבה לפני בליגה. עונה לאחר מכן עם ניצן שירזי, סיימה חיפה במקום ה-10 עם מה שזכור כפליאוף אמצעי. העונה ההיא זכורה גם כעונת הפריצה הגדולה של עדן בן בסט שסיים עם 18 כיבושים (סגן מלך השערים של הליגה) ועבר לברסט מהליגה הצרפתית לאחר סיום העונה.

עונה לאחר מכן, 11-12, החליף את ניצן שירזי במהלך העונה טל בנין והצליח להשאיר את הקבוצה בליגה במחזור האחרון. לאחר מכן התפטר. העונה הזו זכורה גם בעקבות התקרית עם עלי חטיב מול מכבי פ”ת, מה שהוביל להורדת נקודות למלאבסים ונשירה לליגת המשנה שלהם.

עונת 12-13 הייתה גם היא לא כל כך טובה. הקבוצה הגיעה לפליאוף התחתון מתחת לקו האדום אך סדרת ניצחונות מרשימה הותירו אותה בליגה הרבה לפני השריקה האחרונה.

בעונת 13/14 תחת שלומי דורה, עשתה חיפה עונה לא רעה עם שער אחד מרחק מהפליאוף העליון. העונה הדרדרה לקראת הסוף אך חיפה הצליחה להישאר בליגה וסיימה במקום ה11 מתוך 14.

בעונה אחר מכן, יחד עם ראובן עטר ובהמשך טל בנין, הייתה חיפה קרובה לירידה וניצלה במחזור האחרון בזכות הפסד של אשדוד ותיקו שלה מול נתניה.

בעונת 15/16 הגיעה הקבוצה לשפל המדרגה. טל בנין \ מאיר בן-מרגי \ אלי כהן היו המאמנים והיא ניצלה ברגע האחרון רק בזכות הפרש שערים עדיף על עכו.

העונה לאחר מכן עם אלי כהן ולאחר מכן דני גולן הייתה מעט טובה יותר והסתיימה במקום ה-8 מתוך 14.

עונת 17/18 הייתה העונה המופלאה בה סיימה הקבוצה במקום ה-4 ולקחה גביע. בעונה שעברה חזרה לתחתית והדרדרה לסכנת ירידה דווקא אחרי שהייתה רחוקה שער את מהפליאוף העליון. בסופו של דבר סיימה במקום ה-11 את הליגה הסדירה.

אז האם העשור הזה “אבוד”? תלוי איך מסתכלים ואת מי שואלים. מה שבטוח – הצלחה גדולה זה לא, אבל גם כישלון מפואר זה כנראה לא. כנראה משהו באמצע.

[blog_news title=”עוד על הפועל חיפה” style=”” count=”5″ category=”הפועל-חיפה-לייב” category_multi=”” excerpt=”0″ link=”” link_title=””]

 

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן