Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

אישה נעצרה בחשד כי סחטה גבר בחדרה והשליכה רימון לעבר ביתו

אישה נעצרה בחשד כי סחטה גבר בחדרה והשליכה רימון לעבר ביתו

שמה של החשודה עלה כבר בתחילת החקירה וצו המעצר הוצא כבר ב-6.7 | עוד נחשף בדיון כי ההלוואה שסביבה נוצר הסכסוך, שמהותו סכסוך עסקי, נלקחה לפני כחודשיים, אך האירוע השתלשלות האירועים החלה כבר בלפני כשנה

אישה, בת 42, נעצרה בחשד לאיומים, סחיטה באיומים והשלכת רימון בעיר חדרה.
החשודה, נ”א, נעצרה על ידי שוטרי תחנת חדרה בחשד כי ב-2 ביולי הייתה מעורבת בהשלכת רימון לעבר ביתו של אבא של הקורבנות. עוד היא חשודה כי איימה עליהם ואף שלחה אנשיםאחרים לסחוט אותם באיומים.

בסיומה של חקירה ראשונית, היא נכלאה ולמחרת היא הובאה לבית משפט השלום בחדרה, שם ביקשה היחידה החוקרת להאריך את מעצרו בשבוע.
נציג המשטרה חשף בתחילת הדיון פרטים מהחקירה. “מדובר באירוע של סחיטה באיומים. לפי החשד, החשודה דרשה כספים באיומים מאדם אחר ואף השליכה חפץ נפיץ לעבר ביתו של הקורבן”. על פי המשטרה, החשודה קשרה את עצמה לאותו מתלונן וטענה כי מדובר בסכסוך על רקע הלוואה כספית. יחד עם זאת, היא הכחישה בתוקף את השלכת הרימון.

נציג המשטרה ציין, בהתייחסו לעבירת איומים, כי הוצגו בפני החשודה הקלטות של שיחות שלה עם המתלונן, והיא קשרה את עצמה לאותן שיחות. אולם, הכחישה כוונה לאיים עליו.

לדברי נציג היחידה החוקרת, שמה של החשודה עלה כבר בתחילת החקירה וצו המעצר הוצא כבר ב-6.7. עוד נחשף בדיון כי ההלוואה שסביבה נוצר הסכסוך, שמהותו סכסוך עסקי, נלקחה לפני כחודשיים, אך האירוע השתלשלות האירועים החלה כבר בלפני כשנה לאחר שב-22.8.22, נעשתה פנייה מצד החשודה למהלך עסקי מסוים מול המתלונן.

צילום: פיקסביי

עוד ציינה המשטרה כי לדברי החשודה היא נעקצה והמתלונן טען כי בעקבות אותה דרישה כספית ממנו, הושלך הרימון ומושמעים כלפיו איומים.
במסגרת הדיון נציג המשטרה אף ציין כי בין החשודה ומתלונן היו מספר שיחות. מנגד, סנגורה, עו”ד ג’ורג’ חילו, טען כי השיחה האחרונה בין הצדדים הייתה שיחת פיוס. נוכח כך, טען הסנגור כי אין לחשודה מניע להשליך רימון.

עם זאת, נציג המשטרה שב וחזר כי החשודה דורשת את הכסף שלה… יש איומים לטענת המתלונן… ובאורח פלא לאחר אותן שיחות, יוצרים קשר גורמים נוספים עם המתלונן ומושלך רימון. בתוך כך, בעקבות התעקשות הסנגור במסגרת הדיון, נציג המשטרה הודה כי יש חשד למעורבים נוספים כבעלי חוב, אך לא חשף את זהותם.

כך או כך, בתום הדיון, השופט אלכס אחטר, שעיין בחומרי החקירה ושמע את טיעוני הצדדים, קבע כי  החשד הסביר שנטעען כלפי החשודה הוא נקודתי ברף תחתון ומינורי ביחס להיקף האירועים העולים בחומרי החקירה.

החשודה אומנם קשרה עצמה למתלונן, מסרה גרסה לעניין השיחה  שהתקיימה בינו לבינה, ואף התבטאויותיה יש בהן כדי לבסס עבירה של איומים, כלפי המתלונן או כלפי המעורב הנוסף שהחשודה הפנתה אליו מהמתלונן עצמו”, ציין השופט. “יחד עם זאת, ציין השופט כי  מעבר לכך, לא מצא כי קיימות ראיות כלשהן הקושרות את החשודה לעבירות האחרות בהן היא נחשדת ויש להצטער כל כך שהיחידה החוקרת הקדימה שבמקום להעמיק את החקירה הסמויה עד כה בחרה לעצור את החשודה ולקשור אותה לכל העבירות האחרות שלא בהכרח קשורים אליה” .

בהמשך דבריו, המשיך השופט בביקורת על התנהלות החקירה והשתהות היחידה החוקרת בקידום פעולות חקירה.  לאור קביעות אלו, החליט השופט לשחרר את החשודה בתנאים מגבילים, כולל הרחקה לחודשיים בחדרה ואיסור יצירת קשר ישיר אן עקיף עם המעורבים במשך חודשיים.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן