Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

זכרון יעקב: פרידה ממנהלת הסיפרייה; החלו העבודות בבית הספר קשת



לפני כשבוע וחצי, ברכה לשלום המועצה המקומית את אורלי אבני מנהלת הספרייה אשר סיימה את תפקידה לאחר עשור בו שירתה את המושבה זכרון יעקב באהבה.

“אורלי עשתה רבות כמנהלת הספרייה ופעלה ללא לאות להטמיע את פעילות הספרייה הציבורית בחיי הקהילה במושבה. אורלי אף זכתה בתעודת הוקרה, בערב הצדעה והוקרה לצוותי חינוך במושבה על פעילותה הענפה בספרייה ולמען המושבה”, נמסר מהמועצה.

 

נפרדים מאורלי. צילום: מועצת זכרון יעקב

ראש המועצה זיו דשא אמר בערב הפרידה כי: “אין מספיק מילים להודות לאורלי על שנות עבודתה ועל המאמצים והתוצאות שהובילה כמנהלת הספרייה בחיי התרבות והקהילה. הספרייה אינו מקום בו רק מחליפים ספרים, היא מקום למפגש בין אישי, להורים וילדים, מפגש חוויתי המעצים את תרבות הפנאי. אני בטוח שאורלי תעשה חיל גם בתפקידה הבא ומאחל לה הצלחה והגשמה עצמית בכל אשר תלך”.

 

ארבעה מוסדות חינוך בזכרון יעקב מועמדים לפרס החינוך הארצי

במהלך השבוע האחרון סיירה וועדת השיפוט הארצית לפרס החינוך במסגרות חינוך שונות במושבה. בין מסגרות החינוך המועמדות לפרס החינוך: גן זמארין, בניהולה של הגננת חניתה בן שלוש, בית ספר הפלך בניהולה של ברכה דביר, בית ספר החיטה בניהולה של שרה לרמן ובית ספר רננים בניהולה של שרון שפר.

 

פרס החינוך הארצי מנוהל על ידי המזכירות הפדגוגית של משרד החינוך. היא מרכזת את הפרס ואת הנהלים להפעלתו. פרס החינוך הארצי הניתן בכל סיום שנת לימודים לכעשרה מוסדות חינוך מצטיינים במעמד שר החינוך, והנהלת משרד החינוך, הוא אחד מאירועי השיא המסכמים עשייה חינוכית מיטבית המתקיימת במדינת ישראל.

“אנו גאים מאוד בכל מוסדות החינוך שלנו במושבה, לכל אחד אופי משלו, כפי שלכל תלמיד ייחודיות משלו”, אומרת ד”ר מרים פאנויאן, מנהלת מחלקת החינוך. “עם זאת, מועמדות לפרס חינוך הינו ציון דרך בדרכו החינוכית – פדגוגית של המוסד החינוכי, בבגרות הצוות וההובלה הניהולית של המנהלת. ארבעה מוסדות חינוך מועמדים בישוב אחד זוהי אכן הצהרה, הצהרה כי החינוך נמצא בראש סדר העדיפות היישובית, הוכחה כי החינוך במושבה שלנו טומן בחובו צוותים מקצועיים עם גאווה ושייכות בית ספרית ויישובית, צוות מנהלה מחויב וגאה,  הורים שותפים מאוד ומחלקת חינוך שמובילה את החינוך”.

החלו העבודות בבית ספר קשת

בשבוע החולף החלו העבודות להצבת מבנים יבילים בבית הספר הדמוקרטי קשת. המועצה המקומית החלה השבוע את העבודות להצבת המבנים היבילים בבית ספר קשת.

בשלב הראשון, שכבר החל, מבוצעות עבודות להכשרת ציר כניסה חלופי ובטוח לביה”ס עבור הולכי רגל וכן, עבודות הפיתוח והכנת השטח להצבת היבילים. העבודות על ציר הכניסה החלופי כוללות הכשרה של אזור הכניסה, העברת ביתן השומר והכשרת שביל כניסה זמני.

עבודות שדרוג בבית ספר קשת. צילום: מועצת זכרון יעקב

 

בשלב השני, יחלו בהכנת התשתית והצבת היבילים עצמם. כאשר, השער הראשי, וכן, כל כביש הגישה מרח’ השיטה ועד לשטח הכורכר, ייסגרו ויגודרו לטובת העבודות ובשל תנועת כלים כבדים.

ראש המועצה זיו דשא מסר כי: “לאחר זמן ארוך אנחנו שמחים לצאת לדרך לסיום הצבת המבנים הנדרשים שישפרו את תנאי הלמידה בבית הספר. בית הספר הדמוקרטי קשת הינו חלק חשוב מהמארג החינוכי של המושבה שלנו. היבילים הללו הם רק תחילת הדרך. המועצה המקומית שוקדת על תחילת החלק השני והוא הקמת מבנה לבית הספר להסדרת פתרון מבנה  קבע בהקדם בשטח המיועד.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן