Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

פרקליטות מחוז מרכז הגישה לבית משפט השלום ברמלה כתב אישום נגד תושב (35) מקריית מוצקין, הכולל 10 אישומים המייחסים לו קבלת דבר במרמה, זיוף בכוונה לקבל דבר, התחזות לאדם אחר ועוד. לפי אחד האישומים, באוגוסט 2020 התקשר הנאשם עם בעל עסק למכירת מצלמות אבטחה, הזדהה בשם “מארק” וצירף לשיחה אדם נוסף שזהותו אינה ידועה בשם “אלירן”.

השניים ביקשו להזמין סחורה בעלות כוללת של 36 אלף שקל וביקשו שהחשבונית על מלוא הסכום תירשם על שם מארק. לאחר סיום ההזמנה העביר הנאשם למתלונן מסמך מזויף הנחזה להיות אישור העברה בנקאית, המתלונן אישר את העסקה והנחה את הנאשם לקבל את הסחורה מחנות בחדרה. יש לציין כי בעל העסק מעולם לא קיבל את הכסף.

במקרה אחר השבוע, עצרה המשטרה עצרה השבוע שני תושבי הקריות, בחשד שזייפו כרטיסי חיוב והונו עשרות בעלי עסקים ואזרחים תמימים ברחבי הארץ, בהיקף של מאות אלפי שקלים.

המשטרה פתחה בחקירה סמויה לפני כחודש עם קבלת מספר תלונות מבעלי עסקים ואזרחים בעלי כרטיסי אשראי מכל הארץ, בדבר חשד לביצוע הונאה באמצעות פרטי כרטיסי אשראי גנובים. מהחקירה עולה, כי החשודים, השיגו במרמה פרטי כרטיסי אשראי של אזרחים תמימים מבתי עסק ובאמצעותם בצעו קניות בהיקף של מאות אלפי שקלים.

עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, בתום ביצוע פעולות חקירה מגוונות, עצרו בלשי היחידה ללחימה בפשיעה של מרחב כרמל (יל”פ), עצרו את שני החשודים, תושב קרית אתא ותושב קרית מוצקין (24,35) כשברשותם סחורה גנובה שעל פי החשד רכשו באמצעות אותם פרטי כרטיסי האשראי שהשיגו במרמה, זמן קצר טרם מעצרם.

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן