Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

פיצויים, חרקים ותביעה: חופשה של זוג מאור עקיבא עם זוג חברים נוסף הפכה לסיוט

שני זוגות, אחד מאור עקיבא, שטסו לחופשה בארה"ב חוו בעיות עם המלון והטיסות. אחרי שחזרו ארצה ודרשו פיצוי - החלו הבעיות וחוסר האמון בניהם, מה שהתגלגל לבית המשפט

חופשה של חברים הפכה לסיוט: תושב אור עקיבא הגיש תביעה נגד זוג חבריו, איתם טס לחופשה בארה”ב. זאת בעקבות כספי זיכוי שקיבלו ארבעת הנופשים ולא הגיעו אל אחד הזוגות.

תחילתו של הסיפור בחודש אוגוסט 2019. אז טסו התובע ובת זוגו, תושבי אור עקיבא לחופשה, יחד עם זוג חברים תושבי אזור עמק חפר. שני הזוגות טסו ללוס אנג’לס ושילמו חצי חצי עבור ההוצאות השונות שכללו טיסות, מלון, רכישות והזמנות שונות.

לאחר שיצאו לדרך – החלו הבעיות.  תחילה הייתה בעיה במלון אותו הזמינה החבורה דרך ‘בוקינג’. על פי פסק הדין, הזמנת המלון לא כובדה, לאחר שעם הגעתם למקום התבשרו שההזמנה בוטלה והם נאלצו להזמין חדרים במלון אחר ובעלות גבוהה יותר.

בעיה שנייה שנוצרה הייתה מטיסה אותה קבעו הזוכות מלאב וגאס למיאמי. זו בוטלה והצדדים נאלצו לשאת בעלויות של טיסה חלופית.

לאחר הסאגה הלא נעימה עם הביטולים והשינויים, פעלו הזוגות לקבלת פיצוי עבור הטיסה והמלון שבוטלו. “התובע פעל לקבלת החזר עבור הטיסה שבוטלה והנתבע באמצעות אשתו פעל לקבלת החזר מבוקינג”, נכתב בפסק הדין. “לטענת התובע, סוכם בין הצדדים שיתחלקו בסכומים שיתקבלו מהזיכויים האמורים ובעוד הוא יידע את הנתבע בהחזר שקיבל עבור הטיסה שבוטלה, הנתבע לא יידע אותו בסכום שהתקבל מבוקינג ולא העביר לו מחצית ממנו”.

בתמונה: נתב”ג. למעלה: חדר מלון. צילומים: מגדלור ניוז; pixbay

התובע מציין שבמסגרת התכתבות עם הנתבע בניסיון לברר מה הסכום שהתקבל השיב לו הנתבע שבוקינג העבירו תשלום של  2456 ש”ח מעבר לזיכוי בסך 693 שקלים שבוצע עוד במהלך הטיול. “התובע הוסיף שלאחר שכל ניסיונותיו לקבל מהנתבע מסמכים המעידים על גובה התשלום שהתקבל מ’בוקינג’ עלו בתוהו פנה בעצמו לבוקינג אשר יידעו אותו כי התקבל פיצוי בסך 1,349 דולר”.

בשלב הזה הסכסוך החריף. הנתבע הכחיש את זכאות חברו לתשלום כלשהו וציין שבשל ביטול המלון התקבל זיכוי בסך 693 ש”ח וכן תשלום מבוקינג בסך 1,389 ש”ח. הנתבע הוסיף כי סכום זה התקבל לאחר פניות רבות מצד אשתו כאשר בתחילה הסכימה בוקינג לשלם 895 דולר בלבד וטוען שהגדלת הסכום נבעה מתיעוד שנשלח לבוקינג על כך שבחדר בו שהו הנתבע ואשתו היו חרקים.

“לשיטתו, התשלום שהתקבל מבוקינג מגלם פיצוי עבור חוסר הנוחות שנגרמה לו ולאשתו בגין הימצאות חרקים בחדר המלון ומשכך התובע אינו זכאי לקבלת מחצית מהסכום שהתקבל. עוד הוסיף הנתבע וטוען שהתובע לא התאמץ וטרח כמו שאשתו טרחה בקשר עם קבלת הפיצוי ולכן לא מגיעה לו מחצית מהסכום שהתקבל מבוקינג. עוד טען כי על פי חשבון סופי שנערך ביחס לכל ההוצאות, התובע הוא שנותר חייב לו כספים”.

הרשמת הבכירה בבית המשפט לתביעות קטנות בחדרה, מיכל פרבר, פסקה כי על הנתבע לשלם חלק מהסכום. “על הנתבע לשלם לתובע 3,062 שקלים בקיזוז מחצית מסכום הזיכוי שקיבל התובע, משמע 1,911 שקלים בתוספת הוצאות משפט בסך 450 שקלים.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן