Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

ד”ר אמנון בן משה, תושב פרדס חנה-כרכור, המנהל האדמיניסטרטיבי של המרכז הרפואי הלל יפה, זכה באות יקיר המדינה

מדובר באות ההוקרה היוקרתי והמכובד ביותר המוענק לעובדי מדינה בשירות על ידי נציבות שירות המדינה. בין הסיבות להמלצה: הטביע חותמו בכל תחומי העשייה במרכז הרפואי אשר הביאו ומביאים לשיפור מתמיד בתפקוד בית החולים

ועדת השיפוט לבחירת מקבלי אות ‘יקיר שרות המדינה”, בנציבות שרות המדינה,  בחרה בד”ר אמנון בן משה, המנהל האדמיניסטרטיבי של המרכז הרפואי הלל יפה לקבלת הפרס. אות ‘יקיר שרות המדינה’ מוענק לעובדים  ותיקים בשרות המדינה אשר תרמו לה תרומה משמעותית ומיוחדת, כפי שנקבע על ידי ועדה ייעודית שדנה בפרס.

ד”ר בן משה, המתגורר בפרדס חנה – כרכור, משמש בתפקידו במרכז הרפואי הלל יפה משנת 1989, והוא אחד המנהלים הוותיקים בבית החולים, והמוערכים ביותר במערכת הבריאות.

תפקיד המנהל האדמיניסטרטיבי בבית החולים הינו תפקיד המקרין על מכלול הפעילות הרפואית, הסיעודית, מקצועות הבריאות ומנהל ומשק בבית החולים. זו איננה יכולה להתקיים, מבלי שהמכלול האדמיניסטרטיבי מתפקד בצורה המיטבית הנדרשת, ואשר עליה מופקד ד”ר בן משה.

במסגרת תפקידו, זכה בעבר בפרסי הוקרה והצטיינות, מספר פעמים בשירות המדינה, אך זה ללא ספק פרס ההוקרה הגבוה ביותר מבניהם. המלצות על תפקודו ומצוינותו לעילא ולעילא  של ד”ר אמנון בן משה, נשלחו ע”י ד”ר מיקי דודקביץ מנהל המרכז הרפואי, ד”ר ארז און, ראש חטיבת בתי החולים  ופרופ’ חזי לוי מנכ”ל משרד הבריאות והובאו בפני הועדה הבוחרת בנציבות שירות המדינה.

מתוך ההמלצה לקבלת הפרס: “ד”ר אמנון בן משה באישיותו, תכונות האופי שלו, יכולותיו וכישוריו המקצועיים מצטיין במילוי תפקידו ומהווה מודל לחיקוי הן לעובדים בבית החולים, והן לעמיתיו המנהלים האדמיניסטרטיביים האחרים, לאורך שנים רבות.

“מעצם אישיותו ומצוינותו כאדם וכמקצוען, מעמדו של ד”ר בן משה בהירארכיה הניהולית בבית החולים היא של המשנה למנהל המרכז הרפואי. הוא הטביע חותמו  בכל תחומי המנהל והמשק באופן שהביאו ומביאים לשיפור מתמיד בתפקוד בית החולים, תוך ניצול מושכל של משאבים בתנאים של כלכלת מחסור ומגבלות תקציב, למול צרכים הולכים וגוברים ופעילות מורכבת וסבוכה”.

ד”ר און ציין בהמלצתו כי, ד”ר בן משה הוא מודל לחיקוי למנהל המגלה בתפקידו מקצועיות גבוה, מסירות אין קץ לתפקידו, יכולות מנהיגות והנעה של העובדים, ויחד עם זאת יודע לשמור על אנושיות, אמפטיה וסובלנות לעובדי מערכת הבריאות, ובעיקר למטופלים המקבלים שירות רפואי במרכז הרפואי ומשפחותיהם.

“דווקא בשנה זו, בה מגפת הקורונה מאתגרת את מערכת הבריאות ומחייבת היערכות יוצאת דופן של המרכז הרפואי לטיפול במאות חולי קורונה, יהיה נכון לתת את תואר יקיר שרות המדינה לעובד מערכת הבריאות ולייצג את סקטור המנהל שנמצא בדרך כלל בצללים של מערכת הבריאות, אבל כולנו יודעים שבזכותם מערכת האשפוז הגיעה להישגים האדירים במלחמה זו”.

ד”ר מיקי דודקביץ, מנהל המרכז הרפואי הלל יפה: “אישיותו המיוחדת, הקשר הבינאישי המצוין עם כל מי אשר באים איתו במגע, והאופן שבו הוא קובע סטנדרטים ערכיים ואישיים גבוהים ביותר, הינם מופת של מצוינות.

“הוא מנהל איכותי ויעיל, אמין ביותר, חרוץ ומסור, עובד לילות כימים ברציפות וללא לאות, ולוקח חלק גם במטלות של כלל מערכת הבריאות ונציבות שרות המדינה, חברות בוועדות שונות בתחומים רבים ומגוונים, שעת חירום, המועצה הלאומית ללוגיסטיקה ועוד.

“אני גאה בו על קבלת הפרס, אך גאה בעיקר, כי הוא חלק מהצוות של משפחת הלל יפה. ללא ספק, מדובר בנכס יקר ערך, שכולנו רק מרוויחים ממנו יום- יום ושעה- שעה ומוביל למצוינותו של בית החולים ולאיכות הטיפול  וחוויית השירות של המטופלים ובני משפחותיהם”.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

החל מאוגוסט: שינוי משמעותי בקרב רוכבי קורקינטים ואופניים חשמליים בישראל

יו”ר ועדת הכלכלה דוד ביטן קורא להחרים אופניים וקורקינטים חשמליים שלא יעמדו בתקנות להתקנת לוחית זיהוי. ביטן אמר את הדברים בדיון מעקב שכינס, לקראת הכניסה לתוקף של חובת התקנת לוחית הזיהוי ב-1 באוגוסט; משרד התחבורה: בחודש הבא נגיש לאישור הוועדה את תקנות הקנסות

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן