ממשיכה להוביל: זה ההישג החדש של קיסריה

ארגון התיירות הבינלאומי בחר בקיסריה כאחד מאתרי התיירות הארכאולוגיים הטובים בעולם. במבצע החפירות, השימור והשחזור של נמל קיסריה השקיעו קרן אדמונד דה רוטשילד והחברה לפיתוח קיסריה יותר מ-150 מיליון ש"ח

קיסריה שהוכתרה במקום הראשון במספר המבקרים לשנת 2022 בישראל ממשיכה לבסס את מעמדה כאחד מאתרי התיירות המובילים בעולם.

לאחר שדורגה כאחד מ-10 יעדי התיירות הטובים ביותר על ידי ה-NEW YORK TIMES, ובין 50 המקומות המומלצים לביקור על ידי מגזין התיירות העולמי המוביל, Travel & Leisure גם ארגון עיתונאי התיירות האיטלקי המוביל GIST בחר בקיסריה לאתר התיירות הארכיאולוגי והתרבותי הזר הטוב ביותר בעולם.

במבצע החפירות, השימור והשחזור של נמל קיסריה השקיעו קרן אדמונד דה רוטשילד והחברה לפיתוח קיסריה יותר מ-150 מיליון ש"ח.

צילום: ורד שריג כהן

הפרויקט שבוצע באמצעות רשות הטבע והגנים ורשות העתיקות, כלל את שימור ושיקום בית הכנסת העתיק, הקמת טיילת בחומות הצלבניות, שיקום אמת המים הרומית ושימור ושחזור קמרונות המקדש, בימת המקדש וגרם המדרגות שהוביל אליו.

המבקרים בקיסריה יכולים ליהנות משילוב בין עתיקות ואטרקציות עכשוויות תוססות מפרויקט השימור והשיקום האדיר של קמרונות הנמל בגן הלאומי קיסריה וממרכז המבקרים החדשני שהוקם על ידי החברה לפיתוח קיסריה בתוך המבנה המונומנטלי. מעבר לחוויה ההיסטורית-ארכאולוגית, קיסריה מציעה למבקריה גם מגרש גולף מקצועי בן 18 הגומות היחיד בישראל ומגוון אפשרויות קולינריות נהדרות.

הברונית אריאן דה רוטשילד, יו"ר קרן אדמונד דה רוטשילד: "קיסריה היא מקור השראה לקריאה שלנו ליצירת עתיד משותף ביחד. קרן אדמונד דה רוטשילד פועלת כדי לתת ביטוי לכל הגוונים במרקם האנושי של החברה הישראלית ולהעצים אותם.

"אני מאמינה שחברה ששואבת את כוחה ממגוון חבריה, אמונותיהם ומסורותיהם היא חברה איתנה, מרתקת ועשירה יותר. יש לנו יעד ומחויבות לשפר את עצמנו כבר היום ולסלול את הדרך לדורות הבאים. עלינו לא רק לדאוג להיסטוריה המשותפת שלנו, אלא גם לכבד את האחריות שלנו בהווה."

מיקי קליגר, יו"ר החברה לפיתוח קיסריה, הודה לארגון GIST על ההכרה וציין כי: "הכרה בינלאומית כזו לפרויקט השיקום והפיתוח שלנו בקיסריה, בהובלת הברונית אריאן דה רוטשילד, היא עדות נוספת לתרומתה העצומה והמתמשכת של משפחת רוטשילד למדינת ישראל, ולכלכלת המדינה. אנו כמובן ממשיכים לטפח את האתר ולשדרג את החוויה התיירותית של המבקרים בקיסריה מישראל ומכל רחבי העולם".

הוא הוסיף: "ההכרה שאנו מקבלים פעם אחר פעם מקבוצות בינלאומיות יוקרתיות כמו GIST או NY TIMES, ממלאות אותנו בגאווה ישראלית ובסיפוק מקצועי אדיר. בשנים האחרונות אנו נמצאים בעיצומו של "פרויקט קיסריה" לשדרוג משמעותי של המוצר התיירותי שלנו.

"בנוסף לפתיחת מרכז המבקרים החדשני שלנו וחנוכת קמרונות הנמל בגן הלאומי קיסריה, הפרויקט כולל בין היתר גם עבודות לשימור ושחזור בית הכנסת העתיק של קיסריה, הקמת טיילת חוף מרהיבה, טיילת חומות וחשיפת השוק הצלבני, שיקום אמת המים הרומית  וחשיפה לקהל של פסיפסים נדירים. הפרויקט הגביר מאוד את תנועת התיירים – שמגיעים אלינו מהעולם כולו, כמו גם ישראלים שמבקשים לעשות "קפיצה קטנה לחו"ל" לאחד המקומות היפים בעולם בלי לעלות על מטוס".

ארגון עיתונאי התיירות האיטלקי GIST מונה מעל ל-300 חברים מצמרת כלי התקשורת האיטלקים.

נבחרת השופטים בחנה בקפידה את המועמדים לפרס בקטגוריית אתר התיירות הארכיאולוגי והתרבותי הזר הטוב ביותר ולאחר מחקרים מעמיקים בתחום החליטה להעניק את הפרס הנחשק לקיסריה, המצטיינת באתריה הארכיאולוגיים המרשימים – נמל קיסריה, האתר התת ימי וגן לאומי קיסריה. פרס ה-GIST מהווה תקן איכות וחשיפה גבוהה לקיסריה בקרב תעשיית התיירות האיטלקית.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן