לקראת פתיחת שנת הלימודים: חבר ועדת החינוך של הכנסת, ח"כ טורפז, ביקר בבנימינה-גבעת עדה

המועמד לראשות המועצה, גיל חנניה, שאירח אותו לקראת פתיחת שנת הלימודים: "החינוך הוא הבסיס. ובו יש להשקיע. אמשיך לקדם וללמוד על הצרכים, וניתן לילדי המושבות סביבות חינוכיות מעוררות השראה וערך כמו שמגיע להם"

רגע לפני פתיחת שנה"ל, הגיע חבר ועדת החינוך של הכנסת, ח"כ משה (קינלי) טורפז, לפגישה עם גיל חנניה המועמד המוביל לראשות מועצת בנימינה – גבעת עדה, לדבר על חינוך ולהבין כיצד ניתן לסייע דרך הכנסת והרשות המרכזית לרשות המקומית.

טורפז הוא אדם עם ניסיון רב שנים במערכת החינוך, כולל מנהל מחוז וראש מינהל החינוך בעיריית ירושלים, אשר בין היתר מוביל בכנסת את קידום כפרי הנוער בישראל.

את הפגישה החלו חנניה וטורפז, יחד עם ליאור זיוון ראש מטה 'יש עתיד' בבנימינה – גבעת עדה ומס' 3 ברשימתו של חנניה, בכפר הילדים נווה אלישע בגבעת עדה. שם הם פגשו את עקיבא יחיאל מנהל הכפר, אשר הציג להם את פעילות הכפר בזכותה הוא קוטף הישגי הצטיינות ארציים כמו פרס הצטיינות יתרה מטעם משרד החינוך אותו קיבל רק השבוע. השיחה נסובה סביב העבודה המדהימה שעושה הכפר בתקציבים דלים יחסית ובצורך למצוא פתרון להגדלת התקציב לתלמיד אשר ניתן על ידי המדינה.

חנניה במפגש עם ח"כ טורפז. צילום: יח"צ

בהמשך הסיור, התקדמו המשתתפים לכיוון בית הספר כרמים, שם שוחחו על נושא העלות הגבוהה של ההסעות לכרמים ועל מחירי ההסעות הנצרכים מעצם מיקומו של בית ספר מחוץ ליישוב וחנניה הסב את תשומת ליבו של טורפז לכך שמוא"ז אלונה מקבלת תקצוב גבוה יותר עבור ההסעות לכרמים מאשר ילדי גבעת עדה על אף שהאחרונים נוסעים מרחק גדול יותר.

לאחר מכן, עברו חנניה וטורפז לסיור בבי"ס הנדיב, מהוותיקים בין בתי הספר בבנימינה, בכדי לגייס את ח"כ טורפז לסיוע בקידום רעיונות חדשניים לבינוי בית הספר שדורש תשומת לב מיוחדת בכדי להביאו לסטנדרט ראוי, מכיוון שכיום התלמידים נמצאים במבנים עם גגות מאסבסט, וכן שיאפשר להכניס לתוך התקצוב גם עירוב שימושים עבור בני עקיבא והגדלת מספר המבנים הנכללים בשיפוץ שעתיד בית הספר לעבור.

בסיום הביקור אמר חנניה: "החינוך הוא הבסיס. ובו יש להשקיע.  אני מודה לח"כ טורפז על ביקורו ושמח להיעזר באדם עם ניסיון חינוכי ומערכתי רב. שוחחנו ממושכות על הצרכים הייחודיים של כל בתי הספר במושבות ועל דרכים לייצר עבורם פתרונות מעשיים. אמשיך לקדם וללמוד על הצרכים, וניתן לילדי המושבות סביבות חינוכיות מעוררות השראה וערך כמו שמגיע להם. אני מאחל לכולנו, חזרה טובה לשגרה חינוכית ובטוחה לכל ילדינו האהובים".

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

רוכב אופנוע נפצע בכניסה לחריש

תאונת דרכים לפני הצהריים בכניסה לחריש (1.3). בשעה 11:49 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב שרון על רוכב אופנוע שנפצע במהלך הרכיבה בכביש 611 בצומת חריש. חובשים ופראמדיקים של

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן