הכספומט ש”בולע כסף”: גל תלונות נגד כספומטים של ‘בנק הפועלים’- גם באור עקיבא

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook

הצטרפו אלינו

ארכיון כתבות

הכספומט ש”בולע כסף”: גל תלונות נגד כספומטים של ‘בנק הפועלים’- גם באור עקיבא

-

מגדלור-פיד ♋



תחקיר הצנרת ששודר אמש (11.12) חשף כי כספומטים להוצאת כסף מזומן של בנק הפועלים – אינם פועלים כשורה במקומות שונים בארץ וגם כאן באור עקיבא. התוצאה: כאשר אדם מבקש למשוך כסף, לעיתים הכספומט פשוט “בולע” את השטרות – אך האדם מחויב על הכסף שהקליד – למרות שלא קיבל את מבוקשו ונשאר עם אוויר.

תחקיר “הצנרת” בערוץ 13 חשף כספומטים רבים במקומות שונים ברחבי הארץ והביא את בנק הפועלים להתייחס היום בעצמו לסוגיה.

 

כאמור, גם תושבים באור עקיבא חוו את “העלמות השטרות” על בשרם – כפי שהראה התחקיר הטלוויזיוני. תושב סיפר: “רציתי למשוך 100 שקל, ה-100 שקל לא יצאו אבל באפליקציה – הסכום ירד”.

התקלה כאמור, קרתה לעוד רבים. תושבים מרחבי הארץ הגיעו לכספומטים, הקישו סכום משיכה אך קיבלו הודעת תקלה. כשביררו – גילו כי חויבו בסכום המשיכה ש”ירד” מחשבונם, וזאת כאמור מבלי שקיבלו פיזית את כספם.

צפו בתחקיר מתוך הצנרת – ערוץ 13 >>

“רציתי למשוך 100 שקל, ה-100 שקל לא יצאו”

סניף בנק הפועלים באור עקיבא משרת דרך קבע אלפי תושבים מזה שנים ארוכות. תופעת הכספומטים חדשה יחסית, כשבשנים האחרונות לא התפוצצו סיפורים דומים שכאלה. הפעם, כך נראה, מדובר בתופעה ארצית אשר מקורה בתקלה בתוכנה או במכשירי הכספומטים עצמם.


 

בבנק הפועלים מיהרו הבוקר להוציא התייחסות מפורטת לאירועים בעמוד הפייסבוק שלו. “אתמול פורסמה כתבה בתכנית “הצנרת” בנוגע לתקלות במכשירי בנקט של בנק הפועלים”, נכתב.

בבנק הוסיפו: “חשוב לנו שתדעו:”
– אנו פרוסים עבורכם במספר נקודות השירות של הבנקטים הגדול בישראל. בשנים האחרונות החלפנו מאות מכשירי בנקט בתקציב של עשרות מיליוני ש”ח, ואנו ממשיכים כל העת להביא בנקטים מתקדמים ולהחליף מכשירים ותיקים.
– מדי חודש, מתבצעות מיליוני משיכות של מזומנים על ידי לקוחות כל הבנקים.
– מעל ל-99.9% מהמשיכות בבנקטים מבוצעות בהצלחה ולשביעות רצון הלקוחות.
– כמו בכל מכשיר אוטומטי עתיר פעולות, עשויות להתרחש תקלות ואנו פועלים כל העת למזערן עד לרמה אפסית.
– ברוב מוחלט של התקלות של משיכות מזומן, מבוצע זיכוי אוטומטי ללקוח באופן מיידי, או עד יום העסקים שלמחרת. כל הלקוחות יכולים להיות בטוחים שאם יש צורך בזיכוי – הם יקבלו אותו אוטומטית.
– ישנן פניות המצריכות בירור נוסף מטעמי חשש להונאה ולמען שמירה על הלקוחות, ובהן אנו מטפלים במהירות האפשרית.

 

“גיבשנו מספר צעדים מידיים על מנת להגביר עוד יותר את מערך השירות ללקוחות:
– תגברנו את צוות מוקד הפניות הטלפוני, והוא עומד לרשותכם מהשעה 8:00 בבוקר ועד השעה 20:00 בערב, ואנו עומדים לשירותכם גם בעמוד הפייסבוק שלנו בכל פניה.
– אנו בוחנים פתרון לפיו כל משיכת מזומן שלא הושלמה ועוברת לזיכוי אוטומטי תלווה במשלוח הודעה לטלפון של הלקוחות, שיש ברשותנו את מספר הטלפון שלהם.
– כל פנייה המצריכה בדיקה מחודשת, תטופל בהקדם האפשרי ומתוך שקיפות ללקוח.

מוקד פניות, שעות: 8:00 עד 20:00: 03-5673697″.

לכל העדכוניםחדשות אור עקיבא

שתפו את הכתבה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
שיתוף ב print

מגדלור-פיד ♋

הגיבו על הכתבה:

מגדלור-פיד ♋

עוד ניוז >>

דילוג לתוכן