Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

רות מלניק, אחותה של ליטל יעל מלניק ז”ל, הנערה מאור עקיבא שגופתה נמצאה בשבוע שעבר: “אני כועסת על כולם”

"אני מאוד כועסת. על כולם. על כל מי שלא היה שם בשבילה. שהצדק ייעשה, שאותו חלאת אדם ייענש", אמרה רות בימים האחרונים בראיון. היום הותר לפרסום שמו של החשוד ברציחתה

“קשה לעכל את הסיטואציה הזו. אני מרגישה שזה כמו חלום רע”. כך אמרה רק לפני מספר ימים רות מלניק, אחותה של ליטל יעל מלניק, שגופתה נמצאה בשבת שעברה בקרית מוצקין – והותירה מדינה שלמה מזועזעת.

היום, לאחר פרסום שמו של החשוד ברציחתה, אדוארד קצ׳ורה, אח בית החולים הפסיכיאטרי מעלה כרמל בטירת כרמל בו היתה מאושפזת מלניק בראשית השנה, מקבלים הדברים של רות, אחותה, משמעות נוספת.

“יש בינינו הבדל של שנה. היינו קרובות בילדות, בשנה האחרונה קצת נהייה קשה”, סיפרה בראיון לקרן נויבך ב”סדר יום”, בכאן רשת ב’ לפני מספר ימים. “אחותי היתה מיוחדת, היא לא דפקה חשבון לאף אחד, עשתה רק מה שהיא רוצה, היה לה אופי מקסים, באמת. כל מקום שהיא הגיעה אליו, התחברה לכל הבנות. תמיד שאלתי אותה איך את מצליחה לעשות את זה, קצת קינאתי בה. היא היתה חברותית, מציקה, בלאגניסטית כזאת”.

קראו גם:
שמו של החשוד ברצח ליטל מלניק מאור עקיבא – פורסם, מעצר החשוד הוארך בשמונה ימים

ליטל יעל מלניק עם אחותה. באדיבות המשפחה, מתוך ynet

רות סיפרה כי בשנה האחרונה נוצר קושי גדול יותר, לאחר שהחשוד ברצח, קצ’ורה, נכנס לתמונת חייה של אחותה. “ישר הבנו שקורה משהו לא טוב ליעל. אחרי שהיא חזרה מהאשפוז של בית החולים בטירת הכרמל, אחרי תקופה קצרה ממש, היא כאילו התחילה להיעלם מהבית, ישר הבנו שמשהו לא בסדר.

לא ידענו שהתפתח קשר. היה פעם שהיא נעלמה. שאלתי אותה לאן היא הולכת, רציתי שתישאר בבית. היא אמרה לי כמה דברים והבנתי. סבתא הבינה את זה, הוציאה נגדו צו הרחקה, הבינה שהאיש הזה לא היה צריך להיות אחותי. הוא שלט בה, ניצל אותה במלוא מובן המילה.

“זה מה שהיא אמרה לנו, שהוא אח במחלקה, שהוא עוזר לה. פנינו לכל מקום, סבתא הלכה לכל מקום. למשטרה, לבית משפט, לרווחה, לכל מקום. לא כל כך נעשה משהו”.

מתי הבנת שמשהו רע קרה לה לפני מותה, נשאלה רות. “גיליתי דרך החדשות”, גילתה רות. “קיבלתי התראה באפליקציית חמ”ל. זה היה בלי שם, ישר קישרתי את זה לסיפור שלנו, כולי התחלתי לרעוד. לא ידעתי מה לעשות. זה הזיה. אני לא מצליחה לעכל את זה.

אני מאוד כועסת. על כולם. על כל מי שלא היה שם בשבילה. שהצדק ייעשה, שאותו חלאת אדם ייענש. וזהו. אני רוצה שיזכרו אותה בתור מי שהיתה, חייכנית, מצחיקה, מיוחדת. שיזכרו אותה את החיוך שלה, את מי שהיתה, בדיוק כמו שהיתה. היתה מקסימה”.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

זה המצב הרפואי המסוכן שיכול לקרות גם לאנשים בריאים

כשאתם שומעים את המונח היפוגליקמיה כנראה שמיד תקשרו זאת עם סוכרת. היפוגליקמיה הוא מצב בו רמות הסוכר בדם נמוכות מאוד, סיטואציה שמצבים רבים נוספים מלבד סוכרת יכולים להוביל אתכם אליה וחשוב שתהיו מודעים אל גופכם ותבחינו בהם

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן