Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

גל של פריצות לקבוצות וואטסאפ באור עקיבא: מאות קיבלו סרטונים ותכנים מיניים לטלפון הנייד

תופעת הפריצות לקבוצות וואטסאפ ידועה גם למשטרת ישראל וגם לאיגוד האינטרנט הישראלי. מתברר כי באמצעות השיטה, נוצר דיווח גורף כנגד משתמשים של קבוצות בעלות תוכן מיני - דבר המביא לחסימתם ברשת החברתית, והפסקת האפשרות להשתמש באפליקציה. הנה פתרונות - מה עושים?

מספר קבוצות וואטסאפ באור עקיבא הצטרפו ביממה האחרונה לגל של פריצות שתוקף קבוצות ברחבי הארץ והעולם על ידי האקרים. כתוצאה מכך, נשלחו סרטונים ותכנים מיניים ופדופיליים למאות משתתפי הקבוצות.

אחת הקבוצות, “המחאה נגד סגירת הסיפרייה”, נפרצה על ידי האקר, אותו האקר השתלט על הקבוצה, הסיר מניהול את מנהל הקבוצה עד אז, שינה את תמונת הפרופיל לתמונה פרובוקטיבית, החליף את שמה של הקבוצה לשם בעל תוכן מיני ומשתמשים רבים קיבלו סרטונים פדופיליים ומיניים בכמויות גדולות לאורך זמן קצר.

“אתם לא מבינים מה קרה הלילה”, כתב מנהל אחת הקבוצות, תושב אור עקיבא, בקבוצה אחרת. “יש קבוצה שניהלתי ופתחתי של מחאת הסיפרייה. בלילה פרצו לקבוצה, שינו את השם לsex sex sex ופירסמו מלא פורנו גם פדופיליה וגם איך לפרוץ לכרטיסי אשראי. הזייה! הבנתי שזו שיטה חדשה לסגור קבוצות וגם ניסיון חסימה של אנשים בקבוצה. מפיצים פורנו ופדופיליה ואז מדווחים על הקבוצה והמשתמשים שם נחסמים!! שימו לב שיש לכם אימות דו שלבי בוואטסאפ ותהיו עם יד על הדופק”.

גם בקבוצת צהרוני העיר, קרה אותו המקרה, ומשתתפים רבים לא מוכרים החלו להיכנס לקבוצה ולהפוך אותה לקבוצה שמפיצה תכנים מיניים.

תופעת הפריצות לקבוצות וואטסאפ ידועה גם למשטרת ישראל וגם לאיגוד האינטרנט הישראלי. מתברר כי באמצעות השיטה, נוצר דיווח גורף כנגד משתמשים של קבוצות בעלות תוכן מיני – דבר המביא לחסימתם ברשת החברתית, והפסקת האפשרות להשתמש באפליקציה.

במשטרה ציינו בחודשים האחרונים כי “זוהתה שיטת “מניעת שירות” (Denial of Service) חדשה המשביתה את פעילותם של משתמשים באפליקציית WhatsApp.

“השיטה מתבצעת באמצעות תקיפה והשתלטות על חשבונות WhatsApp, ולאחר ההשתלטות, התוקף משנה את השם או תמונת הפרופיל של קבוצה בה חבר המשתמש שחשבונו נפרץ (או קבוצות שאותן הוא מנהל). השם החדש שניתן לקבוצה, או התמונה ששונתה, מכילים תוכן הכולל פגיעה מינית בקטינים.

“כתוצאה ממדיניות השימוש של האפליקציה, באופן אוטומטי נחסמים לצמיתות כל חברי הקבוצה (במקרים מסוימים, מאות משתמשים בו זמנית). שימו לב, עשרות משתמשים כבר נפלו קורבן למתקפה זו. בעקבות פניה של איגוד האינטרנט הישראלי, WhatsApp החלה לפעול לצמצום התופעה”.

אחת הקבוצות שנפרצו. צילום מסךישנם מספר דרכי התגוננות:

1. הפעילו את האימות הדו שלבי בוואטסאפ שלכם. כדי לעשות זאת, היכנסו להגדרות (Settings) – חשבון (Account) – אימות דו-שלבי (Two-Step Verification) – הפעל (Enable). בחרו סיסמה, הקישו אותה שוב. אחר כך תתבקשו להזין את כתובת המייל שלכם.
2. אם קיבלתם הודעת SMS עם קוד אימות – אל תעבירו אותה לאיש, כולל לאנשי הקשר שלכם!
3. אם זיהיתם שינוי חריג בתמונה או בשם קבוצה שאתם חברים בה – צאו מיד מהקבוצה!
4. הגדירו בהרשאות מניעת צירוף אוטומטי לקבוצות, באופן הבא:
כניסה לאפליקציית > לחיצה על שלוש הנקודות בקצה העליון של המסך > הגדרות > חשבון > פרטיות > קבוצות > אנשי הקשר שלי חוץ מ… > סמנו את כל אנשי הקשר שלכם באמצעות לחיצה על שלושת הקווים בצד השמאלי העליון של המסך.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן