חלום בלהות: דיווחים על מכת גניבות רכבים בשכונת 'חלומות' בזכרון יעקב

בעקבות מכת גניבות הרכבים תוהים התושבים לאן נעלם הביטחון האישי וכיצד בכוונת המועצה לטפל בנושא. "מזעזע, אין למי לפנות. הכל רקוב", נכתב בתגובות. כמו כן, עלתה קריאה להשיב בדחיפות את סיירת הביטחון לפעילות | המועצה לא הגיבה

תושבי זכרון יעקב בכלל ושכונת חלומות בפרט רחוקים מלישון בשקט בלילה בשבועות האחרונים. הסיבה: מכה של גניבות רכב ברחבי השכונה לאחרונה, שמדירה שינה מעיניהם ואף מעלה חשש לביטחון ילדי המושבה.

"מכת גניבות רכבים בישוב, ספציפית שכונת חלומות זכרון. מה יהיה עם הבטחון האישי? המועצה מתכוונת לעשות עם זה משהו?", פורסם ברשת על רקע שחור באחת הקבוצות המקומיות. התגובות המודאגות עוד יותר לא ממש בישרו על שינוי מגמה.

"מזעזע, אין למי לפנות. מוקד 106 לא עונים אף פעם לא בשעות היום ולא בשעות הלילה והמשטרה מגיעה שעה אחרי האירוע", נכתב באחת מהן, שהצביעה על חוליים נוספים ברחבי המושבה.

"הארנונה בין הגבוהות בארץ, הקייטנות יקרות מאד וברמה הכי נמוכה, בני מיעוטים מסתובבים פה כל הלילה עם מכוניות שנוסעות בצורה פרועה, ולא רחוק היום שיפגעו גם בילדים שלנו. הכל כאן פרוץ ואין פה מינימום ביטחון. במקום לטפל בכל הבעיות כאן, אנשים רצים כל שבוע עם דגלים וחוסמים כבישים ומתעסקים בדמוקרטיה אבודה, כשכאן בתוך המושבה שלנו הכל רקוב".

"המשטרה עסוקה בלרדוף אחרי אנשים שומרי חוק שמניפים את דגל ישראל ולפטר מתנדבים במשטרה עשרות שנים כי כתבו פוסט נגד בן גביר", גרסה תגובה נוספת. "זאת במקום לטפל בפושעים האמיתיים וברציחות במגזר הערבי שעוד רגע יחלחלו לכל מקום".

עוד חדשות זכרון יעקב במגדלור ניוז >>
בזכרון יעקב יצאו למלחמה להצלת 2 עצי אזדרכת גדולים המיועדים לכריתה
"לא הכל מושלם": הילה בן עמי מזכרון יעקב מאוהבת בבטון בסטודיו שלה
חשד: שני גברים סחטו עורך דין והציתו את רכבו בזכרון יעקב

פוסט נוסף בעקבות המצב גרס כי צריך להחזיר דחוף את סיירת הביטחון לאחר שבשבוע האחרון ארבעה רכבים נגנבו מהחניונים בשכונת חלומות. "מועצת זיכרון, תתעוררו", נכתב. עם זאת, יש לציין כי חלק מהתגובות קבעו כי לאותה סיירת שפעלה בעבר לא היו כל סמכויות או הכשרה ראויה, וכי יש לפנות למשטרה בנושא.

נתוני המשטרה: עלייה מטאורית גניבות הרכבים ב-2023

על פי נתוני המשטרה, המפורסמים באתר המשטרה ועוקבים אחרי התלונות על פשיעה מצד תושבים, ב-2023 נרשמה קפיצת ענק בגניבות רכבים בזכרון יעקב לעומת התקופה המקבילה ב-2022 (ינואר עד סוף יוני). כך, השנה עד כה, דווח על 13 גניבות רכבים, לעומת 2 באותה התקופה אשתקד.

בפריצות לרכב נרשמה ירידת ענק: פריצה 1 השנה לעומת 14 באותה התקופה בשנה שעברה. גם בהתפרצויות לדירה נרשמה ירידה גדולה בינתיים – 19 השנה לעומת 31 באותה התקופה ב-2022, וירידה מינורית נרשמה גם בהתפרצויות לבית עסק – 13 השנה לעומת 14 באותה התקופה בשנה שעברה.

 

 

במועצת זכרון יעקב סירבו להגיב לכתבה.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
6 .
Inline Feedbacks
View all comments
חבר
חבר
04/09/2023 14:54

למה אין מחסומים ביציאות של זיכרון בדיקות של מתנדבי המשטרה במשך חודשיים

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן