Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

בשכונה מרכזית באור עקיבא אין מים מהבוקר. לא חדש, והעירייה – ממלאת פיה מים ● טור אישי

מה שמטריד בכל סיפורי המים באור עקיבא הוא שאין פתרון חלופי שמוצע לתושבים. העירייה לא מעמידה משאיות חלוקת מים, מיכליות בנקודות מרכזיות - מקרים בהם לכאורה היתה צריכה לעשות זאת. חבל שאין באר קרובה...

זה קורה שוב, ממש עכשיו. לא משהו דרמטי ברמה הארצית, אבל ברמת התושב – זה סופר דרמטי. מהשעה 10:00 בבוקר מספר רחובות באור עקיבא משותקים ממים. אין מים בברזים. אי אפשר לשטוף ידיים, להוריד את המים בניאגרה, לשטוף פנים, לבשל, לשטוף פירות וירקות. כלום. 

זה חוזר על עצמו כל תקופה קצרה. מספר שבועות והופ – אין מים בברזים. שכונת היובל בצפון העיר ידעה כבר עשרות פעמים של מקרים בהם המים בברזים לא זרמו. תקלות במערכת אספקת המים, פיצוץ בצנרת, תשתיות ישנות. לא חשובה הסיבה במקרים הללו, אלא בפתרונות. אין כאלה. אין פתרון.

נלך למקרה של היום. גם עכשיו, 18:30, הברזים ריקים ממים בשכונת היובל, ברחוב הכרמל, בשד’ ירושלים, ביאנוש קורצ’אק ובעוד ועוד בתים, עם משפחות, ילדים קטנים, ילדים גדולים, קשישים. אין מים.

ילדים? תתקלחו ביום אחר. תעזבו אותנו בשקט || אילוסטרציה

זה התחיל בסביבות השעה 10:00. בעיריית אור עקיבא לא יצא עדכון לתושבים. לא בפייסבוק, לא בוואטסאפ, לא במכונית שכורזת. אין צורך שיידעו. פשוט תלכו לברז ותגלו לבד. אבל מתי זה יסתיים? ביררתי. פיצוץ צינור מים מרכזי ליד בית ספר רוטשילד הוביל לסגירת הצנרת לשכונה. צפי לסיום: 6 שעות.

ב-16:00 לא היו מים, גם ב-18:00 לא. במוקד העירוני ישנה הודעה קולית המודיעה על תקלת המים, על צפי חזרת המים לברזים בתוך כ-6 שעות, אבל המוקדנית לא כל כך יודעת להגיד מה הלאה.

מה שמטריד בכל סיפורי המים באור עקיבא הוא שאין פתרון חלופי שמוצע לתושבים. העירייה לא מעמידה משאיות חלוקת מים, מיכליות בנקודות מרכזיות – מקרים בהם לכאורה היתה צריכה לעשות זאת. כל אחד מאיתנו ודאי מבכה על כך שאין באר קרובה שניתן לשאוב ממנה…

במרבית הרשויות המקומיות ישנו תאגיד מים האחראי על נושא המים ופתרון תקלות, תאגידים שגם אחראיים להעמיד לתושבים להם אספקת המים הופסקה למשך זמן ממושך – מיכליות מים. המידע מפורסם בכל אתר של רשות מקומית, אך באור עקיבא, לא תמצאו מידע שכזה.

לאורך היממה האחרונה קיבלתי הודעות פרטיות זועמות, טלפונים של תושבים כועסים. אף אחד לא מבין את ההתנהלות. אף תושב ששוחח איתי לא קיבל הודעה מהעירייה שאין מים בברז שבבית שלהם וצפי לתיקון התקלה. לאף אחד לא הוצע פתרון.

הנה אחת מההודעות, שקיבלתי מתושב בשם טל: “חשוב להזכיר מתישהו את העובדה שעיריית אור עקיבא כל הזמן עושה הפסקות מים בשכונת היובל מבלי להודיע לפני וזה תמיד גם ליום שלם, משאירים אותנו בלי מים לשתייה, בלי מים לבעלי החיים, פעם אחת גם בלי מקלחת כי אין לי מושג באיזו שעה מאוחרת בלילה יחזירו את המים וגם בלי יכולת לבשל. לפחות שיודיעו יום לפני כן שנוכל להיות מוכנים, שנמלא את הקערת מים של הכלבים, שנדע לבשל לפני כי אי אפשר לבשל בלי מים וזה נוגע גם לגבי בתים עם ילדים”.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן