Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

כוכבת בהמשכים: עדן חלילי מאור עקיבא נוחתת על המסך שלכם בשתי סדרות וסרט קולנוע

סדרת פשע מצליחה שבדרך לעונה שנייה ב-YES, סדרת דרמה מוסיקלית שעולה בקרוב בכאן 11 וסרט קולנוע שצולם לפני הקורונה, זכה בפרסים ועלה לאקרני הקולנוע בחודשים האחרונים ● עדן חלילי מאור עקיבא, מדלגת מסט לסט צילומים, אבל בעיקר חושבת ומצפה לפתיחת הסטודיו החדש לנשים וילדים בעיר

הכוריאוגרפית, הרקדנית והשחקנית עדן חלילי מאור עקיבא, נודדת בשנתיים האחרונות מסט לסט צילומים. זאת במקביל לחוגים והסדנאות שהיא מעבירה, ולפיתוח סטודיו הריקודים שלה, ששמו כבר נישא למרחוק, Flame Studio, שבקרוב ייפתח מחדש ויציע גם חוגים לילדים ונשים, במתחם דויד שבשכונת היובל באור עקיבא.

לפני מספר חודשים עלתה למסכי הטלוויזיה ב-YES  סדרת הפשע ”בני אור“. חלילי מגלמת את דמותה של יסמין, אחותו של גיבור הסדרה, אלי, שמתדרדר לתחום הסמים בעקבות אביו והיא זו שמנסה להשפיע עליו ולהוציא אותו מהתסבוכת.

// חלילי בסדרה “בני אור”. צילום מסך: YES

“סמים, אלכוהול ובלגאן הם תחומים שאנחנו נחשפים אליהם עד היום, דברים שלא אמורים לעשות בגיל הנערות ובכלל“, מספרת חלילי. “זו היתה הפעם הראשונה שהשתתפתי בסט של סדרה, מההתחלה ועד הסוף, וזה היה מדהים”. לסדרה צפויה עונה נוספת.

חלילי השתתפה גם בסרט הדרמה ”אסיה” שיצא באוגוסט 2019, אולם בעקבות הקורונה הגיע לקולנוע רק בחודשים האחרונים. הבכורה של “אסיה” הייתה בפסטיבל הסרטים טרייבקה, שזיכה את הסרט וצוותו בפרסים.  בטקס פרסי אופיר לשנת 2020 הסרט היה מועמד ל-13 פרסים והיה לזוכה הגדול של הטקס לאחר שזכה ב-9 פרסים, לרבות עבור הסרט העלילתי הטוב ביותר.

זה לא הסוף. חלילי תגיע גם למרקע של כאן 11, בחודש הבא (22.11.2021), עם הסדרה “הד קולך“. הסדרה מגוללת את סיפורו של מוסיקאי מבוגר שתמיד ניסה לברוח מהצל של אביו, אליל הרוק של שנות ה-1970, אבל לא הצליח לרומם את הקריירה שלו. הוא מתקשה לקבל את ההצלחה של בנו בן ה-17 (אור עמרמי ברוקמן) שהוזמן לתוכנית ריאליטי מוסיקלית והפך בזכותה לכוכב.

// מתוך הסרט “אסיה” 

 פורסם בגיליון הדיגיטלי של מגדלור ניוז, 22.10.2021 – לגיליון המלא, הקליקו 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן