Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

הפתעה: עצומה לעצירת עליית מחירי השכירות במתחם מסחרי בכרכור הפכה לשת”פ מעניין

התושב המעורב ארז אריאב החתים עצומה שקוראת שלא להעלות בצורה קיצונית את מחירי השכירות לעסקים במתחם, אך גם שוחח אישית עם בעלי מתחם "נווה גד" ויצא עם בשורות מעודדות

בעלת עסק ב”מרכז מסחרי נווה” (מתחם “פוליצר”) בכרכור, הלינה בימים האחרונים על הכוונה להעלות לה את דמי השכירות החודשיים במתחם. במקביל, בעלי עסקים נוספים במתחם כבר סגרו את העסק או עומדים לעזוב – בין היתר מדובר בעסק סושי בשם יויוז (שנסגר לפני כחודשיים), וכן פיצה מקומית וספר, שלא אמורים לחדש את החוזה, אולם נודע כי הסיבה היא אינה העלאת מחירים בדמי השכירות.

בתוך כך, אל בעלת העסק נחשף יו”ר ‘המשמר החברתי בפרדס חנה-כרכור’ ארז אריאב, שהעלה את הנושא למודעות ואף פתח עצומה ושלח מכתב לבעלי המתחם בנושא.

“כתושב ‘ותיק’ מיום הקמת שכונת יובלים כעשור וחצי מתחם זה משרת אותי ואת תושבי האזור נאמנה כאשר הן העסקים והן עובדיהם הינם חלק בלתי נפרד מהקהילתיות המופלא של הישוב והשכונות הצפוניות של כרכור”, כתב אריאב במכתבו. “סיירתי לאחרונה במתחם ויצא לי לדבר עם מספר בעלי עסקים. להפתעתי נדהמתי לשמוע מלפחות עסק אחד שבקרוב אמור לסיים חוזה, שהחוזה החדש מתוכנן לעלות במספר אחוזים בשכירות.

“מדובר בעסק קטן וותיק שמשרת את תושבי האיזור נאמנה גם בתקופות הקשות של הקורונה. ברור לי שהחברה שמפעילה את המקום הינה חברה למטרות רווח ועוד ברור לי שיש צורך גם בהעלת שכירות לאור עליות המדדים השונים….החשיבות שלי כתושב לזכות בעסקים קרובים ואמינים חשובה ביותר ולכן חשוב לי כתושב לחזקם. מתחם המדובר שוקק והומה אדם ובצדק ולא יהיה “נעים לראות מתחם סגור”.

מתחם פוליצר כרכור | צילום: גוגל סטריט ויו

על העצומה שנפתחה ביממה האחרונה חתמו 194 תושבים מתוך ה-200 שהוקצו לה. אריאב הוסיף וציין כי “למען הסר ספק, אין לי שום קשר אישי, משפחתי או עסקי עם אף אחד מהעסקים במתחם מלבד היותיו לקוח נאמן שרואה בחשיבות גדולה בתמיכה בעסקים המקומיים”.

לאחר הפצת העצומה, התרחשו התפתחויות. אריאב עדכון כי שוחח עם מנהל המתחם “העלנו את העובדה שלכולנו -תושבים, בעלי העסקים במתחם ולחברת אופריד נכסים בע”מ, בעלי אינטרס דומה  שהמתחם ימשיך לשגשג ,להיות שוקק חיים ולשרת נאמנה את תושבי בשכונות הצפוניות של כרכור.

“שמחתי לשמוע שמנהל המתחם הצהיר – ‘שלא יהיה עסק במתחם שייסגר רק עקב מחיר השכירות’ וכאן גם מגיעה הבקשה שלי לציבור התושבים: אנו התושבים חייבים לחזק את העסקים במתחם ובמיוחד את אותם עסקים קטנים. זה לא מובן מאליו שזכינו למתחם עסקים קרוב המרכז בתוכו מספר עסקים שונים המשרתים אותנו נאמנה. “לאחר השיחה עם המנהל אני בהחלט יכול לציין שמצאתי אוזן קשבת כמו גם פרטנר לשת”פ עם הקהילה שלנו.הוא הציע את המתחם לקדום ירדים בעבור בקהילה (ללא עלות). אבדוק מול וועדי השכונות האם יש רצון לקדם יריד שכזה בחול המועד פסח או בכל תאריך אחר”. מנציג החברה המנהלת את “מרכז נווה” נמסר: “אין תגובה”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

רוצים הנחה על עשרות אחוזים בתחבורה ציבורית של “צדק תחבורתי”? כך תעדכנו את הפרופיל

צריכים לעדכן לפרופיל החדש שלכם במסגרת רפורמת “צדק תחבורתי” ולא יודעים איך?  הפרופיל אינו מתעדכן אוטומטית, ולכן – מורידים את אחד היישומונים לתשלום בתחבורה הציבורית, בוחרים בפרופיל אליו אתם זכאים,

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן