Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

עמותת ‘תקווה’ ביקשה מעיריית אור עקיבא לשכור מבנה ל-10 שנים: “רוצים להשקיע בדור העתיד של העיר”

על פי העירייה, בעלי העמותה, יוסי רפאילוב, הוא בן אור עקיבא שלמד בבית ספר עציון, עשה הון בשנים האחרונות ומעוניין להחזיר לקהילה בהשקעה בילדים, חולים ומשפחות מעוטות יכולת

עמותת ‘תקווה’ פנתה לאחרונה פעם נוספת לעיריית אור עקיבא וביקשה להקצות מבנה בשכירות ארוכת טווח של לפחות עשור. על פי העירייה, העמותה מעוניינת להשקיע בצעירי העיר – בין היתר השקעה כספית.

על פי העירייה, בעלי העמותה, יוסי רפאילוב, הוא בן אור עקיבא שלמד בבית ספר עציון, עשה הון בשנים האחרונות ומעוניין להחזיר לקהילה בהשקעה בילדים, חולים ומשפחות מעוטות יכולת. “הוא אמר לנו שהוא רוצה להשקיע באור עקיבא – למען הילדים”, אמר לפני כחודש מ”מ ראש העיר שמחה יוסיפוב, “תנו לי מקום ואני מוכן להשקיע. בשעות אחר הצהריים זה יהיה לילדים, ובבוקר יועמד המקום לטובת אגף הרווחה”.

לדברי העירייה, רפאילוב גר בחדרה אך מעוניין להשקיע בעיר מגוריו – אור עקיבא. לאחר דיון שהתקיים במועצת העיר בנושא – החליטו חברי המועצה לאשר את הבקשה.

על פי התיאור ברשת, “תקווה” הנה עמותה התנדבותית ללא מטרות רווח, המתמקדת בסיוע לאנשים הנמצאים בקשיים או במצוקה ובדגש על סיוע לשלוש קבוצות אוכלוסייה עיקריות: חולים ובני משפחתם, משפחות בקשיים כלכליים, ונוער בסיכון לפני גיוס.

“תקווה” כמשתמע משמה, חרטה על דיגלה לתמוך באופן נפשי ופיזי באנשים אשר נמצאים בתקופה קשה בחייהם (בין אם כלכלית ובין אם נפשית) ובכך לעורר אצלם מחדש את התקווה לחיים באושר ובכבוד, וזאת בעיקר כדי לסייע ככל הניתן בהשתלבותם מחדש בחברה.

“תקווה” פעילה בעיקר בזכות אנשים מדהימים וגופים עסקיים בארץ ובעולם, אשר נותנים מעצמם ומכיסם בלב רחב וזאת בכדי לתמוך באלו שפשוט אין להם. תורמים מדהימים אלו מבינים שפעמים רבות תרומה קטנה של האחד, יוצרת תקווה ושינוי גדול אצל האחר.

“תקווה” החלה את פעילותה בשנת 2012, היא נוסדה על ידי גב’ אילנית רפאלוב (ובתמיכת בעלה יוסי רפאלוב, אשר שניהם פועלים בהתנדבות מלאה) והנה חלק אינטגרלי מעיסוקיה של קבוצת  YR – קבוצת חברות אשר להן פעילויות עסקיות מגוונות בארץ ובעולם. “תקווה” מזמינה אתכם – אלו שחשים בצורך לתת ולסייע לאחר, להיות חלק ממשפחת מתנדביה ותורמיה, שכן אין כמו נתינה כדי לבנות תקווה אצל המקבל, אך לא פחות מכך, אושר וסיפוק אצל הנותן. “נתינה – היא הדבר היחיד שלעולם יישאר שלנו”.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן