Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

ראש עיריית אור עקיבא בהתייחסות ראשונה לחשדות נגדו: “אם יוגש נגדי כתב אישום – אתפטר”; אנקונינה וגדילוב ישמשו כסגניו

לאחר שנה של הרחקה מתפקידיו בעיר בעקבות פרשת המעצרים המטלטלת באור עקיבא, שב היום יעקב אדרי להוביל את ישיבות מועצת העיר: "יש פה תופעה שגם חוקרים, שופטים ותולים בכיכר. אחרי 45 שנה של עבודה בשירות הציבורי גם לי מגיע צדק"

“אחרי שנה של היעדרות בנסיבות לא פשוטות, היה חשוב לי מאוד, כאחד שהוביל את היישוב במשך כל תפקידי ההנהגה, 45 שנה, עם הפסקה של 10 שנים בכנסת,  והחלטתי שאם אני אסיים – זה יהיה בבניין העירייה”. 

כך אומר היום יעקב אדרי, ראש עיריית אור עקיבא, בישיבת מועצת העיר הראשונה לאחר כשנה של נבצרות מתפקידו. אדרי הורחק מתפקידו בעקבות החשדות הכבדים נגדו, בפרשה שמטלטלת את עיריית אור עקיבא מאז חודש נובמבר 2020. הוא שב בשבוע שעבר לתפקידו תחת מגבלות משמעותיות.

אדרי התייחס לכתבה ששודרה אמש ב”כאן 11″ על התנהלותה של העירייה. “הכתבה של אתמול היתה מגמתית”, אמר אדרי. “אנחנו חיים במדינה דמוקרטית, אני מכבד כל מה שרוצים לבקר. אבל, אני חייב להגיד משפט מאוד חשוב. גם לי יעקב אדרי מאור עקיבא עומדת חזקת החפות.

“אני מתכונן להילחם בכל דרך לנקות את שמי, אבל באותה נשימה אני אומר: היה ויוגש כתב אישום, אני באותו יום מתפטר. אני אומר את זה ברור. חד משמעית. יש פה תופעה שגם חוקרים, שופטים ותולים בכיכר. אחרי 45 שנה של עבודה בשירות הציבורי גם לי מגיע צדק. אני מקווה שזה ייעשה בהמשך”.

קראו גם: 
ראש עיר בהעדר סמכויות: יעקב אדרי יחזור בחודש הבא לאור עקיבא, אבל בית המשפט הטיל עליו מגבלות רבות
לאחר 11 חודשים: החלטה דרמטית בעניינו של ראש עיריית אור עקיבא יעקב אדרי
אחרי החגים יתחדש הכל? המשטרה מבקשת להמשיך את הרחקת ראש עיריית אור עקיבא יעקב אדרי
פרשת המעצרים באור עקיבא | הדיון בערר במחוזי: “אדרי ביצע את העבירות לכאורה בדרכים מתוחכמות”
• • •  לאזור המיוחד באתר ולכל הכתבות בנושא פרשת המעצרים בעיריית אור עקיבא – הקליקו כאן

אדרי הוסיף: “השנה הזו שנעדרתי בנסיבות שכולם יודעים, שמחה לקח את המושכות לידיים בנסיבות לא פשוטות. אבל הוא עשה את זה ומי שלא יודע, גם שמחה וגם אני עם פנסיות מלאות. אני מצטער שאני מזכיר את זה. שמחה היה יושב בבית היה מקבל את אותה משכורת, גם אני. אני אומר זאת במלוא הצניעות והענווה. חייבים להגיד את זה.

אני רוצה להודות לשמחה על השנה שהוא עשה פה בתקופה לא קלה, בתקופה שבו כולם הסתכלו. אבל אני שמח שהוא צלח את זה, קיבל שכר. אם היה יושב בבית, היה מקבל פנסיה מקסימאלית. אני רוצה להודות לרחמים צאלח מנכ”ל העירייה, שגם נשא על גבו הרבה מאוד נושאים. מגיע לו תודה. הוא פרש. אנחנו נמצא את הדרך להיפרד ממנו יפה.

“גם רחמים, עם 35 שנות וותק. מי שמכיר אותו, יודע שהוא בן אדם צנוע ועניו. הוא עבד לאורך כל השנים במסירות, מי שמכיר אותו יודע כמה המסירות אצלו חשובה. אני מודה לך בשם כולם. מגיע לרחמים שניפרד ממנו בדרך ראויה. מגיע לו. יש הסכמה מלאה של כל תושבי העיר על כך”.

"עיר בקריסה": צפו בכתבה המטלטלת ששודרה בכאן 11 על עיריית אור עקיבא [וידאו]

עוד התייחס אדרי למצבו המשפטי. “45 שנה לזכותי, ללא רבב. זה לא פשוט. המחוקק יגיד את שלו, נכבד כל החלטה. תודה לתושבי העיר שנושאים את הנושא הזה הלא פשוט הזה. התושבים רוצים בכל זאת לדעת את כל הדברים ובבוא הזמן הם יהיו על השולחן. וכמובן, אני מודה על הסבלנות. יש לנו תושבים נהדרים, חדשים וותיקים.

“יש הרבה משימות לעירייה, וזה לא משנה מי יישב בכיסא שלי. צריך לבנות עיר שלמה, יישוב שלם, אור ים. זו שכונה לדוגמא, סגרנו שם הסכם פיתוח לשלוש שנים, מי שעושה את הפיתוח זו החברה לפיתוח קיסריה, הם עושים את זה ברמה הכי גבוהה שאפשר.

אנחנו נסתער על נושא הניקיון, הוא היה קצת בעייתי, תהיה תוספת שעות ניקיון, עוד טרקטור יתגבר את נושא הניקיון ביישוב. מותר לי להגיד שאת העבודה אני מכיר, אם כי בתנאים לא פשוטים”.

צפו בישיבת מועצת העיר, שהועברה בשידור חי בעמוד הפייסבוק של מגדלור ניוז אור עקיבא >>

בישיבה הראשונה שלא מן המניין שנפתחה בשעה 18:00. נבחר אלי אנקונינה למ”מ וסגן עם סמכויות ראש העיר בנושאים שהוא לא יכול לעסוק בהם ל-90 יום. ארקדי גדילוב מונה לסגן בשכר עם סמכויות ראש העיר בנושאים שהוא לא יכול לעסוק בהם ל-90 יום.

במקביל, נעשה ניסיון למנות את יוסי כדורי וילנה זסלבסקי כסגנים בתואר, ברוטציה – ניסיון אשר כשל לאחר שהיועץ המשפטי עו”ד אריאל ארונוביץ’ ציין כי המכסה העומדת כעת למינוי היא של 2 סגנים בלבד. הדבר יידון במהלך השבוע הקרוב בשנית על מנת לנסות להגיע להסכמות.

בהצעות תמכו ראש העיר אדרי, ארקדי גדילוב, יוסי כדורי, אלי אנקונינה, רמי ראובן ומשה אבועזיז. משה ביטון נמנע.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן