רגעי החרדה של אורטל בת ה-26 מאור עקיבא: "בת השנתיים שלי יצאה לבד מהגן"

אורטל הגיעה היום לגן עם בתה בת השנתיים, יום רגיל לכאורה. אך ההמשך היה בלתי צפוי - והסתיים ברגעי חרדה, סיוט של כל הורה. אורטל מתארת כי הבת חלפה על פני שלוש דלתות בגן, יצאה ממתחם הגן ואותרה כעבור 20 דקות על ידי סייעת בגן סמוך. "יכולתי היום לאבד חיים שלמים ולא לדעת איך ימשך היום הזה", היא תיארה

אלה הרגעים הכי מפחידים שכל הורה מקווה שלא יתממש במציאות. לאורטל, אם לשני ילדים מאור עקיבא, זה אכן קרה היום (חמישי), כאשר בתה בת השנתיים יצאה מהגן בו היא לומדת, ונמצאה על ידי אחת המטפלות של גן סמוך. 

אורטל בר (26) מתארת כי היא לא נחרדת מכל דבר, לא פרנואידית. "אם ילד נופל או מקבל מכה אני לא מהמשתוללות, אבל אני אמא", היא תיארה היום בפוסט שפרסמה ברשתות החברתיות.

היא אמא לשניים, בן 5 ותינוקת שלומדת בגן באור עקיבא. "מצאתי את עצמי היום מזועזעת , חרדה ובוכה כבר 20 דקות את חיי. הבת שלי יצאה לבד מהגן ונמצאה ע"י אחת המטפלות שהחתימו כרטיס.

"צהריים בשעה 16:00. אני מקבלת שיחה שלא לדאוג הכל בסדר, והילדה שלי יצאה מדלתות הגן. ילדה בת 2 יצאה ממתחם גני הילדים באור עקיבא עם הורה/אח שאינה מכירה ונמצאה ע"י אחת המטפלות בדלת סמוכה לגן, כשיש כביש סמוך וחנייה גדולה.

"אכן הילדה שלי חכמה, פיקחית כמו כל הילדים בעולם, סקרנית עד מאוד! ילדה שיצאה 3 דלתות, לא אחת! עם מישהו שכנראה הבחין שמתהלכת איתו תינוקת שאינה שלו ללא הורים. לדברי הגננות, אף אחד לא קלט שהילדה חסרה.

"בשיחה עם מנהלת הגן, נאמר שהגננת אמרה שזה עניין של שנייה. "שתהיה בריאה הבת שלך". הבת שלי בריאה. הכנסתי אותה הבוקר לגן בריאה ושלמה ויכול להיות שבעניין של שנייה, פדופיל היה לוקח אותה. בעניין של שנייה היא לא נדרסה. תודה לאל שיש עליה השגחה מלמעלה אבל זה כבר עניין בפני עצמו".

הפוסט שפרסמה אורטל, היום בפייסבוק. צילום מסך 

בר ממשיכה לתאר: "אני רואה בחומרה מקרה מזעזע זה ומבקשת מכם בכל לשון של בקשה, תסגרו את הדלת למעלה כשאתם לוקחים את הילדים שלכם! צוות הגן נסער מאד ומקבל עליו אחריות מלאה למקרה. אני אמצה את הנושא בתחקיר יחד עם צוות הגן וגורמי הפיקוח והייעוץ, ואערוך שיחה מדויקת לכל פרטי המקרה עם המנהלת וההורה המדויק של אותה שעה עם המצלמות.

"יכולתי היום לאבד חיים שלמים ולא לדעת איך ימשך היום הזה. שזה לא יקרה שוב, תשימו לב תמיד למי שלידכם, במרוץ החיים המטורף הזה. לעוד ילד או, מבוגר עוד תינוק שאינו יודע לדבר, גם שאנחנו ממש לחוצים. צריך להפיק לקחים להמשך שמירת ביטחון הילדים בגן ובמתחמי הגנים. ואל תגידו בחיים זה לא יקרה לי.

"עמנואל שלי, כל נשימותיי הן לך, אני בעצם חיה בשבילכם בעולם, תודה עלייך. את נס אמיתי ותודה לאבא שלך שם למעלה, על השגחה פרטית, בטח הוא עורר שם סערה אמיתית בשמיים. חסדי השם".

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן