"טילטלה והטיחה": תושבת אור עקיבא, סייעת בגן ילדים בחדרה, הואשמה באלימות כלפי פעוטות

הנאשמת, בת 34, הייתה אחראית על צרכי מחייתם ושלום של הילדים בגן שהיו בגלאי 10 חודשים ועד שנתיים * במספר הזדמנויות, כך על פי האישומים, היא טילטלה, הכאיבה, הרימה והטיחה פעוטות * לאחר שהושלמה החקירה, התיק הועבר לבחינת הפרקליטות שהגישה השבוע כתב אישום נגד הסייעת * בפרשה הוטל צו איסור פרסום חלקי

כתב אישום הוגש נגד תושבת אור עקיבא, סייעת בגן בחדרה, בגין תקיפה כלפי פעוטות שהייתה אחראית עליהם. בפרשה הוטל צו איסור פרסום על מנת לא לזהות את הקטינים, ומכאן גם את שם הגן בו היא עבדה.

הנאשמת, בת 34, הייתה אחראית על צרכי מחייתם ושלום של הילדים בגן שהיו בגלאי 10 חודשים ועד שנתיים. ממצאי החקירה, כפי שצוינו בכתב האישום שהוגש על ידי הפרקליטות לבית משפט השלום בחדרה, עולה כי ב-28.12.21, שהתה הנאשמת עם מספר פעוטות בגן.

או אז, הפעוט א' זחל לעבר כיסא שהיה בסמוך לשולחן, הזיז אותו ממקומו והניח עליו את ראשו. הנאשמת, שהבחינה במעשהו של הפעוט, ניגשה אליו ותקפה אותו לכאורה בכך שדחפה את הכיסא בכוח כש-א' עדיין נשען עליו. כתוצאה מכך, הפעוט נהדף מהכיסא, נפל על הרצפה והחל א' לבכות.  הנאשמת, התעלמה מבכיו, סובבה במהירות ובכוח את הכיסא לעבר השולחן הסמוך והמשיכה בעיסוקיה בגן.

צילום אילוסטרציה להמחשה בלבד: פיקסביי

עוד נטען בכתב האישום, כי ב-29.12.21, שהתה הנאשמת עם מספר פעוטות בחצר הגן, בעת שהפעוטות שיחקו במתקני השעשועים. ניגשה הנאשמת לעבר הפעוט ב' ששיחק באחד המתקנים, הרימה אותו בידיה, הלכה עמו לעבר גדר בגובה המותן לערך והעבירה אותו מעבר לגדר לחלק אחר של חצר הגן.  תוך כדי ההעברה מעבר לגדר, ב' אחז בידיה של הנאשמת ולא הרפה מהן. בתגובה לכך הנאשמת תקפה את ב' בכך שטלטלה את גופו מספר פעמים עד ש-ב' שחרר את זרעותיה.

באותו יום, כפי שעולה מכתב האישום, שהו חלק מהפעוטות על מזרנים שפוזרו על רצפת הגן, לקראת שנת הצהריים, בעוד פעוטות נוספים הסתובבו בחדר תוך שהנאשמת וסייעת נוספת מסתובבת ביניהם ומפזרות מזרנים נוספים. בשלב מסוים ניגשה הנאשמת לפעוט שזהותו אינה ידועה ששהה בחדר.  בשלב זה , כפי שעלה מהחקירה, הנאשמת תקפה את הפעוט בכך שהרימה אותו עם ידיה כשגבו אליה  והטיחה את גופו על המזרון כשהוא שכוב על בטנו.

מהחקירה עולה עוד כי ב-30.12 אותה שנה, הנאשמת והפעוטות ישבו סביב שולחן האוכל. הנאשמת קמה ממקומה כשהיא אוחזת בידיה בשתי צלחות, ודחפה באמצעות רגלה את גופו של פעוט שזהותו אינה ידועה למאשימה אשר עמד בדרכה כך  שנהדף לאחור ונפל על הרצפה, והנאשמת המשיכה בעיסוקיה בגן.

עוד טוענת הפרקליטות, כי ב4.1.22, שהו הפעוטות בחדר שבגן, הפעוט א' עלה על כיסא שהיה לצד שולחן שבחדר והתרומם מעט מהכיסא כך שנשען על השולחן. הנאשמת שהבחינה בכך, ניגשה אל א', תפסה בזרעותיו והטיחה את גופו בכוח על  הכיסא.  לאחר מכן, דחפה הנאשמת לכאורה את הכיסא כך שגופו של א' נצמד אל השולחן וזרקה לעברו צעצוע.

לאחר שהושלמה החקירה, התיק הועבר לבחינת הפרקליטות שהגישה השבוע כתב אישום נגד הסייעת. לצד כתב האישום, הגישה הפרקליטות בקשה לאסור על הנאשמת לעבוד בעבודה הכרוכה בטיפול או קשר עם חסרי ישע או קטינים, עד תום ההליכים נגדם.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן