Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

המהפך של גן המשחקים ליד מתנ”ס אור עקיבא

גן המשחקים ליד מתנ"ס אור עקיבא שהיווה מפגע - שופץ בהשקעה גדולה לפני כחודש

לאחר חודשים ארוכים בהם גן המשחקים ליד מתנ”ס אור עקיבא – לא היה כשיר והיווה סכנה לילדים – לאחרונה בוצע במקום שדרוג נרחב.

בשנה האחרונה התריעו תושבים על גן השעשועים המדובר והמלא מפגעים, שאמור היה להיות לא פעיל אבל ילדים המשיכו להגיע אליו  וסיכנו את עצמם. מביקור במקום בינואר האחרון נצפו במשטח הגומי של גן השעשועים חורים גדולים, בניהם חור מתחת למגלשה המרכזית – מה שעלול לגרום לפציעה. בנוסף, בורות וחורים נוספים במשטח נצפו לכל רוחבו.

כמו כן, הנדנדות שבמקום נשברו והוסרו כליל על מנת שלא ישתמשו בהם. יש לציין כי לפני כחודשיים היה ניסיון של אנשי המתנ”ס המקומי לחסום את המתחם בסרט אזהרה, אך הוא נתלש עוד בסוף השבוע שלאחר מכן על ידי ילדים שרצו להשתעשע במקום. במבט לעבר השלט שאמור לבשר על תקינות המתקנים במסגרת ביקורת שנתית, לא נצפו פרטים ולמעשה, לכאורה, הגן לא אושר כלל לשימוש.

ואולם לפני כחודש, בהשקעה משמעותית לטובת באי מתנ”ס אור עקיבא, משתתפי פעילויות החוגים ולטובת ילדי העיר, שופץ ושודרג הגן הציבורי הצמוד למרכז הקהילתי. הגן חזר להיות מזמין, חדיש כשלמעשה הוסרו כל הליקויים שהביאו לסגירתו לפני מספר חודשים.

בעקבות בורות שנפערו בגן במשך הזמן ובלאי כתוצאה מהשימושים בו, החליפו עובדי אגף שפ”ע בעיריית אור עקיבא את משטח הגן בדשא סינטטי חדש ובוצעו עבודות ניקיון, צבע ותיקונים.

במקביל, בוצעו עבודות תחזוקה למתקני המשחקים, הוזמנו נדנדות חדשות והגן שב לשמש את הבאים בשעריו. הגן הציבורי ליד המתנ”ס מהווה מוקד פנאי למשפחות רבות, המבלות במרכז המסחרי, מתגוררות בסמוך או מגיעות לפעילויות וחוגי העשרה בשעות אחר הצהריים במרכז הקהילתי.

צילום: עיריית אור עקיבא
עדכון ראשון: 18.1.23, 18:04

שכן חדש: כוכב הילדים קנה וילה במיליונים באור עקיבא

כוכב הילדים מני צוקרל הידוע בשם הבמה “מני ממטרה”, רכש קוטג’ בפרויקט צמודי הקרקע  “וילה יורו באור ים” של חברת יורו ישראל בשכונת אור ים באור עקיבא – תמורת 3.16 מיליון שקל. צוקרל רכש יחידת דיור צמודת קרקע בת 6 חדרים עם גינה בשטח 30 מ”ר.

צוקרל, בן 39, הוא יליד העיר כפר סבא ומתגורר כיום עם זוגתו בדירה בת”א. לצוקרל וזוגתו אין עדיין ילדים אך בהתבטאויות קודמות שלו הוא אמר כי הוא בהחלט מוכן להיות אבא. אולי הקוטג’ שנרכש מהווה חלק מהתכניות העתידיות להקמת משפחה? “מני ממטרה” הוא שחקן, חקיין, קומיקאי ובדרן ישראלי, שבשנים האחרונות מופיע בעיקר בפני ילדים. בני הזוג השתתפו בתוכנית הריאליטי “זוג מנצח VIP”, ששודרה בשנת 2021. להמשך קריאה >>

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן