Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

חדש בפרדס חנה-כרכור: גלידריית דליקטו וגם עוד מקומות שימיסו לכם את החום עד סוף הקיץ

אין כמו מבחר טעמים מרענן כדי להקל על עומס החום. הגלידריה המקומית החדשה מול דידו כבר קוטפת מחמאות מהתושבים – מהליצ'י והאננס ועד הווניל עם גרידת הלימון. ואיפה עוד תוכלו למצוא גלידריות שוות באזור?

“לא יודע מה אתכם, אבל בשנתיים האחרונות אני כמעט לא הולך לגלידריות. החלה מגמה של המתקת יתר את הגלידה. מנות סוכר לא הגיוניות שהופכות אפילו סורבה חמוץ לאתגר לאכילה. וכמו הרבה מאוד דברים, בארץ הזו גלידה הפכה להיות דבר לא זול. שני כדורים, 3-4 נפשות, הוצאה לא קטנה שמסתיימת בחצי מהגלידה בפח”.

לפתיחת הפוסט הפסימית הזאת יש סוף מתוק, ממש כמו גלידה. תכירו את דליקטו, גלידרייה מקומית חדשה שנפתחה לאחרונה הממוקמת בדרך הבנים 3 בפרדס חנה-כרכור, עם טעמים ייחודיים שספק אם יצא לכם לפגוש. “לא תאגיד, לא רשת וזכיינות. גלידריה של בן מושבה, שזה כבר טוב. מה שנפלא בה זה שהיא מחזיקה את הטעם השפוי לגלידה. אין ערמות סוכר שלא מאפשרות להרגיש הטעם של הגלידה. והיא ממש טובה. ולא יקרה. ונעימה”, החמיאו תושבים.

אז אם בא לכם טעמים מפוצצים לקיץ חם (או בעצם קריר יותר) כמו קרם דה לה נונה (וניל עם גרידת לימון), ליצ’י, אננס, או אפילו הארד קור טבעוני דוגמת תפוז שמן זית, אשכוליות קמפרי או אוכמניות לבנדר, אתם יותר ממוזמנים לבקר.

ואיפה עוד תוכלו למצוא גלידריות שוות באזור?

הגלידה בעמיקם – אחת הגלידות המפתיעות ביותר באזור נמצאת במושב עמיקם (אלונה), אליה מגיעים מכל הארץ. מדובר בגלידה משובחת תוצרת בית של משפחה מהמקום, והם גם מוכרים מאפים מדהימים בעבודת יד ואפילו קצת פירות וירקות מובחרים. שווה במיוחד.

הגלידה בעמיקם. שווה מאוד | צילום: מגדלור ניוז

אייספלד, גלידריה ויוגורטיה ברחוב המושב 42, כרכור. מוגדרת כגלידה של הסביבה – מחוברים לסביבה הקרובה ולסביבת כדור הארץ ומייצרים גלידה מחומרים גולמיים וללא משפרים כלל וכלל. מציעים טעמים ייחודיים כמו שילוב של גרידת הדרים ועוגת גבינה, אבטיח ונענע ולחובבי הסופר מתוק – שוקולד בשילוב עוגיות חמאת בוטנים.

דרביס, גלידריה ברחוב התחייה 7, פרדס חנה כרכור (מתחם הדר סנטר, המקום החליף את גולדה). מקום כשר, המתהדר בחומרים משובחים ברמה הגבוהה ביותר בשוק, וכעת נוספו גם קינוחים צבעוניים וייחודיים. זכו לתגובות חמות על שירותיות, נדיבות ורוחב לב.

ג’נסיס גלידה, גלידריה, קפה וקינוחים ברחוב הנחלה 6, מתחם שדות, כרכור. מבחר קינוחים שיגרמו לכם ללקק את האצבעות – מפנקייקים, דרך ופל בלגי משובח ועד קרפ צרפתי במגוון טעמים. כמו כן, לא תרצו לפספס את תפריט הקומבינציות – הן לקינוחים והן לשתייה.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
5 .
Inline Feedbacks
View all comments
Anonymous
Anonymous
26/08/2023 00:26

בפיקוח ארגון רבני צהר

1 3 4 5
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן