Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

תושב חדרה הורשע בתקיפת ערבי בצומת בנימינה-אור עקיבא במהלך ‘שומר חומות’

לויטן, בן ה-34 מחדרה, הואשם בתקיפה של אדם ערבי בצומת ברניצקי בנימינה-אור עקיבא. כתב האישום נגדו, הוגש עוד  בחודש מאי הקודם לבית המשפט המחוזי בחיפה, וייחס לו עבירה של מעשה טרור

רומן לויטן מחדרה, הנאשם כי חבט בראשו של גבר ערבי בהפרות סדר בשנה שעברה במהלך “שומר חומות” בצומת בנימינה – הורשע בגרימת חבלה בכוונה מחמירה ובהחזקת סכין, וזוכה מעבירת מעשה טרור שיוחסה לו בכתב האישום.

לויטן, בן ה-34 מחדרה, הואשם בתקיפה של אדם ערבי בצומת ברניצקי בנימינה-אור עקיבא. כתב האישום נגדו, הוגש עוד  בחודש מאי הקודם לבית המשפט המחוזי בחיפה, וייחס לו עבירה של מעשה טרור.

בכתב האישום תואר כי “לויטן ואחרים היו חלק מקבוצה שהתקהלה במקום. בין היתר הם צעקו ‘מוות לערבים’, חלקם אחזו בדגלי ישראל וחלקם במקלות, אלות ואבנים. הם השליכו את החפצים הללו לעבר מכוניות חולפות לאחר שסברו כי מי שנמצא בהן הוא ממוצא ערבי – וזאת במטרה לפגוע בהם ממניע לאומני-אידיאולוגי”.

עוד צוין באישום כי חלק מהמשתתפים בהתקהלות הציתו צמיגים ויידו אבנים לעבר שוטרים שפעלו במקום להרגעת הרוחות. “והכל תוך הפרת השלום והסדר הציבורי, באופן שיש בו להטיל אימה על הציבור”, נכתב.

באותו אירוע, גבר ערבי כבן 30 הוכה ונדקר על ידי המתפרעים, ונזקק לאשפוז בבית החולים. “כמה אנשים שהבחינו בתקיפה נחלצו לעזרתו של המתלונן והגנו עליו מפני התוקפים”, תואר בכתב האישום, “ובחלוף זמן קצר הגיעו למקום שוטרים ופעלו לפיזור התוקפים ולהרחקתם מהמתלונן תוך שימוש באמצעים לפיזור הפגנות. תוך כדי כך, הנאשם תקף את המתלונן בכך שהכה אותו בראשו באמצעות מוט שאחז בידו”.

הנאשם נעצר על ידי המשטרה בעת האירוע. בחקירתו הוא הכחיש את המיוחס לו, אך בהמשך קשר את עצמו למעשים. הוא טען: “אם פגעתי באותו בחורצ’יק זה לא היה מכוון אליו. זה היה בתוך בלגן, לא בגלל שהוא ערבי או משהו כזה”.
 עו”ד יובל זמר המייצג אותו מסר היום (10.7)  ל-N12: “מרשי לא השתתף כלל בתקיפת הקורבן”

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

המבורגר בדרך לטיסה: זו המסעדה החדשה שתוקם בנתב”ג

קבוצת המסעדות BBB זכתה במכרז להקמת ותפעול מסעדת המבורגרים בטרמינל 3 בשדה התעופה בנתב”ג, תחת המותג MOSES | זו הפעם הראשונה בה קבוצת BBB נכנסת לשירותי ההסעדה בנתב”ג, אחרי שכבר מספר שנים היא מפעילה סניף של רשת “בורגרים” בשדה התעופה רמון

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן