Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

רכבו של אב לילדים על הרצף האוטיסטי באור עקיבא הוצת, והוא תקף בכאב: “המצית – תמיד תישאר עלוב נפש”

אחד הנפגעים מהחשד להצתת רכבים באור עקיבא הוא הורה לילדים על הרצף האוטיסטי: "הרכב הזה ששרפת שימש אותי כדי להחזיר אותם מהמסגרות, לקחת אותם לטיפולים, הידרותרפיה, קבוצות חברתיות ועוד". הפוסט שלו ברשת זכה לתהודה גדולה

אירוע שריפת המכוניות באור עקיבא בימים האחרונים ממשיך להעסיק את אנשי העיר, כשהפעם ככל הנראה מדובר בהצתות שאין להם קשר למלחמות עבריינים – דבר המטריד יותר את התושבים.

בין חמישי לשישי האחרונים בסביבות השעה 2:30, עלו באש שתי מכוניות לפחות ברחוב יחיאל וייסנברג, בין השכונות קנדי ושז”ר בעיר. באותו הלילה עלה באש רכש נוסף לא רחוק משם ברחוב דוד אלעזר. הסברה היא כמדובר בהצתות מכוונות של גורם וונדליסטי.

התושב סטף שרון מאור עקיבא, הוא אחד התושבים שרכבו ככל הנראה הוצת באירוע האחרון. “מצית אכזר שלום, כן, אני בא אליך בשלום, בניגוד אליך שבחרת לבוא ולהצית רכב ולשרוף אחד אחר שאין לך כל מושג מי בעליו ומה סיפורו”, כתב הסוף השבוע ברשת החברתית, פוסט שזכה לתהודה גבוהה.

צילומים: מגדלור ניוז

התושב הוסיף: “שמי סטף אני אב לשני ילדים מאובחנים על הרצף האוטיסטי. הרכב הזה ששרפת שימש אותי כדי להחזיר אותם מהמסגרות, לקחת אותם לטיפולים, הידרותרפיה, קבוצות חברתיות ועוד…ביתר הזמן השתמשתי ברכב הזה כדי להגיע למקום העבודה שלי.

“אני מורה בתפקידי, כבר 13 שנים. כל מרצי ומאוויי כרוכים כולם בבני נוער, בחינוך ובהטמעת ערכים, כדי שיאהבו את ארצם, עמם, שכניהם, בני אדם! למעשה מתגלמים בתקוותיי כל הערכים שאתה מייצג בדיוק את ההפך המוחלט שלהם.

“על אף הטרטור והקושי הרב, האנרגיה ובזבוז הזמן שמונעים ממני לעסוק במה שחשוב כי הודות לך אני בפוקוס על כל כך הרבה דברים מיותרים כרגע.. ביטוח, הצהרות במשטרה, משרדים להשכרת רכב ועוד.. אני יודע שכל הצער והקושי יעברו מן העולם ואחזור להפיץ בכל הכוח את שאני מאמין בו.. אבל אתה? תישאר תמיד עלוב הנפש הזה שבא באישון ליל כדי לעשות מעשים שהשלכותיהם גדולים מכדי שתוכל להבין אותם. ועל כך.. אני מרחם עליך”.

שריפת רכבים והצתות באור עקיבא: ריטואל שחוזר על עצמו

כזכור, בגזרת ההצתות בעיר, אין זה דבר חדש אלא לדאבונם של תושבי העיר – משהו שחוזר על עצמו והרשימה ארוכה:

9.12.20: רכב עלה בלהבות בשכונת נוף ים באור עקיבא. הרכב עמד במרכב חניון בשכונה החדשה, עלה בלהבות תוך דקות כשברקע נשמעים פיצוצי משנה שהרעידו את השכונה.

13.10.21: מטען חבלה הוצמד לרכב באור עקיבא – ופוצץ אותו.

24.4.19: מנוע של רכב עלה באש ברחוב הנשיא בעיר.

20.6.17: מספר רכבים וטרקטורים של עיריית אור עקיבא עלו באש, ככל הנראה עקב הצתה מכוונת. באותו הלילה, בסביבות השעה 2:00 בלילה עלו באש כלי רכב וטרקטורים במחסן של העירייה באזור רחוב העצמאות בעיר. במקום חנו מספר כלי רכב השייכים לעיריית אור עקיבא – ועלו כאמור באש.

קודם לכן, בחודשים מרץ-מאי 2017 הוצתו ארבעה כלי רכב ברחבי העיר. בסוף חודש מאי הוצת רכב בשכונת אורות הירוקה (היובל). כיבוי אש הוזעק למקום על מנת להשתלט על השריפה. בין היתר, באותה השנה הוצתו רכבים ברחוב הנשיא, שכונות אורות ושכונת היובל.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן