Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

הצתת קצביית פריג’ באור עקיבא: הוארך מעצרם של האב והבן החשודים – גם בחשד לסחיטה באיומים

האב והבן החשודים מכחישים כל קשר לאירוע ואף טוענים לאליבי. ואולם בית המשפט בחדרה התרשם כי יש ממש בחשדות והאריך את מעצררם

מעצרם של האב ובנו – ש”פ ו-ו”פ, תושבי אור עקיבא, הוארך בתחילת השבוע בבית המשפט השלום בחדרה בחשד כי השניים מעורבים בהצתת קצביית פריג’ שהתרחשה במוצאי השבת האחרונה. כזכור, כוחות כבאות הוזעקו לעסק הממוקם ברחוב בלפור בעיר, והשתלטו על השריפה לפני שתזלוג למתחמים נוספים בשוק. נזק כבד נגרם למקום.

לאחר מספר פעולות חקירה מהירה, עצרו השוטרים שני חשודים בקשר למעשה כאמור – אב ובנו תושבי העיר בגילאי 39 ו-62 בחשד לביצוע ההצתה. השניים נעצרו ובתום חקירתם נכלאו. החשודים יוצגו על ידי עורכי הדין יהב אופנהיימר ועו”ד דליה רוזנברג. בדיון הארכת מעצרם נודע כי לאב יש עבר פלילי. הוא הכחיש את המיוחס לו וטען לאליבי במסגרתו היה בביתו בזמן ההצתה והשריפה. במשטרה לא הספיקו לבדוק את ההסבר של האב ונציגת המשטרה רס”ר רדה שלום, אמרה כי חלק מפעולות החקירה היא בדיקת גרסת החשודים.

עוד נמסר לבית המשפט דו”ח חסוי הקשור להצתה. “יש חומר הקושר את החשוד להצתה”, מסרה הטוענת המשטרתית לשאלת עורכת הדין של האב. בנוסף, טענה הטוענת כי ישנו חשד לסחיטה באיומים אך לא הרחיבה מעבר לכך. על פי הסניגורית, לא נתפס על בגדיו חומר חשוד שקושר אותו להצתה, וכן בביתו לא התגלה לפי שעה דבר.

ובנוגע לבן, טוענת המשטרה כי הוא חשוד בהצתה וסחיטה באיומים, זאת לאחר שהמתלוננים ציינו את הנושא בחקירה. ואולם, התובעת המשטרתית לא הרחיבה בנושא ואמרה רק כי “הקורבן מסר גרסה ולא ארחיב עליה, יש עדים נוספים בתיק”.

גם הבן הכחיש את המיוחס לו ומסר גרסה לחוקרים ובנוסף מסר אף הוא אליבי שייבדק. כמו כן בודקת המשטרה האם יש תיעוד מצלמות התומכות בגרסת החשוד.

עורך דינו של החשוד יהב אופנהיימר ביקש לצמצם באופן משמעותי את בקשת המשטרה ל-7 ימי מעצר.

עורכת הדין רוזנברג, עורכת דינו של האב החשוד, אמרה בסוף הדיון: “מדובר על בן 62 עם עבר ישן, אבקש שבית המשפט יבדוק מה הראיות שקושרות אותו לעבירת ההצתה והאיומים, כי לגבי החשוד השני הבנתי שיש ראיות שקושרות אותו לאיומים. מרשי כופר במעורבות בהצתה או בסחיטה באיומים, טען שנעצר בבית, טען לאליבי שטרם נבדק. אני סבורה שיש לקצר את ימי העצר שלו”.

לבסוף, הורה שופט בית המשפט השלום בחדרה אהוד קפלן להאריך את מעצרם של האב והבן בשלושה ימים נוספים ועד 8.12.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

סוכלו רגע לפני יציאה לביצוע פשע חמור: נשק טעון, רימוני רסס ואופנוע נלכדו בקיסריה

נשק טעון, תחמושת, רימוני רסס, קוקאין ודוסה בכמות מסחרית, “אופנוע מבצעי” ועשרות אלפי שקלים במזומן נתפסו בדירה בקיסריה. שני חשודים נעצרו ונכלאו. מאבק שוטרי תחנת חדרה במחוז חוף בפשיעה החמורה

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן