Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

ישיבות מועצה בזום? הממשלה מקדמת את החוק שיאפשר ישיבות מרחוק ברשויות המקומיות ומה קורה באזור

הצעת החוק לאפשרות קיום ישיבות מועצה בדרך של היוועדות חזותית עברה בקריאה ראשונה | בחוף הכרמל כבר החלו ישיבות מועצה בזום | בחדרה ויישובי האיזור מתכוננים ליישם, ובאיזה רשות מקומית ימשיכו ישיבות המועצה הרגילות?

המועצה האזורית חוף הכרמל לא המתינה להחלטת ממשלה בנושא, וקיימה אתמול (שני) ישיבת מועצה בזום, בהשתתפות כל חברי המועצה האזורית והגדולה. כל חבר מועצה הצטרף לישיבה באמצעות מחשבו האישי או הטלפון. הישיבה נמשכה כ-4 שעות. 

המועצה האזורית חוף הכרמל היא מהחלוצות להנגיש את ישיבות המועצה לתושבים. ממנה, התפשטה הבשורה והגיעה גם לחדרה עם שידורי לייב בפייסבוק, כמו גם בבנימינה-גבעת עדה, פרדס חנה-כרכור וזכרון יעקב.

מליאת הכנסת אישרה אתמול בקריאה ראשונה את הצעת החוק הממשלתית שיזם שר הפנים אריה דרעי. מדובר בהוראת שעה לחוק הרשויות המקומיות בעקבות משבר הקורונה, לפיה ניתן יהיה לקיים ישיבות מועצה ברשויות המקומיות בתנאים מסוימים בדרך של היוועדות חזותית. הצעת החוק עברה פה אחד.

תוקף הוראת השעה הוא עד לחודש ספטמבר הקרוב, אך בכוונת משרד הפנים להאריך את תוקפה עד לחודש דצמבר, ובכך להיערך לאפשרות של התפרצות חוזרת וגל שני של נגיף הקורונה, שיקשו מאוד על כינוס ישיבות המועצה ברשויות המקומיות בשל המגבלות האפשריות.

ומה המצב באיזור שלנו? כאמור, בבנימינה-גבעת עדה, זכרון יעקב, חדרה ופרדס חנה-כרכור מנהלים ישיבות מועצה מצולמות המשודרות ברשתות החברתיות בעמודי הפייסבוק של הרשויות עצמן. כעת, ההנחה היא, כי שידורי הישיבות ב”זום” ישודרו אף הן לציבור הרחב.

רק אור עקיבא, הנחשבת לעיר ואם בישראל משנת 2000, הישיבות לא מצולמות וגם לא עתידות להתקיים באמצעות “זום”. ראש העיר יעקב אדרי מסר היום לפניית מגדלור ניוז כי הישיבות יתקיימו כרגיל, באולם הישיבות של מועצת העיר, ולא ישודרו ברשתות החברתיות.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

רוצים הנחה על עשרות אחוזים בתחבורה ציבורית של “צדק תחבורתי”? כך תעדכנו את הפרופיל

צריכים לעדכן לפרופיל החדש שלכם במסגרת רפורמת “צדק תחבורתי” ולא יודעים איך?  הפרופיל אינו מתעדכן אוטומטית, ולכן – מורידים את אחד היישומונים לתשלום בתחבורה הציבורית, בוחרים בפרופיל אליו אתם זכאים,

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן