שיפוצניק מאור עקיבא תבע מעל 20 אלף שקל בעלי בית בעיר כי לא שילמו לו – וככה זה נגמר

התובע הוזמן לעבודות בביתם של הנתבעים, קיבל צ'ק - אך זה בוטל לאחר מכן תוך שהמזמינים באים בטענות לטיב העבודה * הוא הגיש את התביעה לבית המשפט בחדרה - זה מה שקרה לבסוף

הליך תביעה של שיפוצניק מאור עקיבא נגד לקוחות שלא שילמו את שכרו בגין עבודת שיפוץ שביצע לא הגיע לסיומו. בתביעה שהוגשה לאחרונה לבית משפט השלום בחדרה, ביקש קבלן השיפוצים כי בית המשפט יחייב את הדיירים אצלם ביצע עבודה לשלם 20.5 אלף שקל בגין עבודה שביצע ועליה לא קיבל את שכרו. ואולם, רגע לפני שהחלו הדיונים בתיק – הגיעו הצדדים לפשרה.

על פי כתב התביעה תחילה, התובע, בעל עסק לעבודות שיפוצים בענף הבניה מאז 2006, הוזמן לבצע עבודות שיפוץ בדירת הנתבעים ובין הצדדים נעשה חוזה בעל פה לביצוע העבודות. לאחר סיום העבודות, מסרו הנתבעים המחאה על סך 10 אלפים שקלים לתובע, כתשלום אחרון עבור עבודתו, מתוך סך החוזה שעמד על 77 אלף שקלים.

התובע הוציא קבלה עבור ההמחאה שקיבל ועם ההמחאה שילם לבעל דירתו עבור שכר דירה. אלא שבעקבות כך, נתנו הנתבעים הוראה לביטול ההמחאה. לטענת התובע הדבר נעשה: "מבלי הודעה מוקדמת לתובע, וללא רשות וללא סמכות ובניגוד לדין".

לאחר ביטול ההמחאה, ספג התובע עוגמת נפש ואי נעימות מבעל הדירה ונאלץ לשלם לו מיד את הסכום בשנית. אך כאשר פנה אל הנתבעים ודרש כי יכבדו את ההמחאה בנסיבות העניין, הוא נענה בשלילה ואף טענו כי אינם מרוצים מהעבודה שנעשתה על ידו בעמל רב.

בהמשך כתב התביעה נטען כי: "לתובע כמה, בין היתר עילה חוזית מובהקת כנגד הנתבעים לפי דיני החוזים, עשיית אושר ולא במשפט, חוק חוזה קבלנות. מסירת שק על סך 10 אלף שקלים – זה כבר חוזה בכתב! התחייבות ברורה מצד הנתבעים לשלם לתובע…" נכתב.

על כן כאמור, ביקש השיפוצניק באמצעות התביעה כי בית המשפט יזמן את הנתבעים לדין ויחייבם לשלם לתובע הוצאות משפט על סך 6,000 שקל, בתוספת מע"מ, לצד 10 אלף השקלים אותם חייבים לו על עבודתו בתוספת ריבית והצמדה וכן 3,000 אלף שקל פיצוי על אי נעימות שנגרמה לתובע, כאשר ביטלו את ההמחאה ללא הודעה מוקדמת וסה"כ 20,793 שקלים.

ואולם, כאמור, לאחר הגשת התביעה, ולפני שהחל ההליך בתיק בבית המשפט, הודיעו הצדדים לבית המשפט כי הגיעו להסדר מחוץ לכותליו, ביקשו מהשופט מתן פסק דין על בסיס ההסכמות וקיבלו את מבוקשם – והתיק נסגר.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן