Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

תושבים מרחוב הקטיף בשכונת נווה פרדסים בפרדס חנה, שלחו למועצה מכתב ובמקביל החתימו עצומה (24 חתימות עד כה) – על מנת להפוך את הרחוב לחד סיטרי.

במכתבם למועצה כותבים התושבים כי רחוב הקטיף בפרדס חנה כולל בתי מגורים משני צידי הכביש. “רוחב הכביש משתנה לאורכו, אך רוחבו המקסימלי (ממדרכה למדרכה) כ-8 מטרים.

על פי התושבים, “כמעט לכל אורך הכביש ניתן לחנות משני צידי הכביש, משמע, בחלקים בהם רוחב הכביש מקסימלי נותר 4.4 מטר. ברוחב זה אכן יכולים לנסוע שני רכבים בנוחות ובבטחה, אך כאמור זה המצב רק בחלקו הקטן של הכביש. ביתר הכביש יכול לעבור רק רכב אחד, לכן בפעמים הרבות בהן רכבים מגיעים משני צידי הכביש, אחד הרכבים נאלץ לנסוע רוורס כמה מטרים, נסיעה מסוכנת מאוד, בייחוד כשמדובר על רחוב עם ילדים ובעלי חיים וכן ראות לקויה, כיוון שחלקו מעוקל”.

התושבים מבקשים ממנהל אגף ההנדסה במועצה, יהודה וקנין, לסייע להם ולשנות את מתווה הרחוב כך שיהיה חד סטרי וימנע את הבעיות שיש כיום מבחינה תחבורתית במקום.

מבדיקת מגדלור ניוז ברחוב, העומס ביום רגיל בהחלט גדול, כאשר כפי שמתואר במכתב – ברחוב חונים משני צדדיו ומותירים דרך צרה באמצע, המתאימה לכל היותר לרכב אחד בלבד.

דילוג לתוכן