Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

”הנשים יישרפו בגיהינום“: שלטי ענק על דעת רבנים נתלים ברחבי באור עקיבא [צפו בתמונות]

השלטים מדברים על האיסור החמור של החזקת סאמרטפון, צניעות והאיסור בחבישת פאה נוכרית. תושב העיר: "אור עקיבא מתחרדת?". עוזר ראש העיר: "הייעוץ המשפטי ייבחן את נוסח המודעות ואז יוחלט אם להסירן"

בפעם השנייה בתוך שבועות נתלו שלטים כנגד מי שמשתמש בטלפונים ניידים חכמים על גבי לוחות מודעות באור עקיבא.

מדובר בשלטי ענק, השייכים לגורמים חרדיים על דעת רבנים, המוצאים את מקומם במרחב הציבורי על גבי לוחות מודעות ותופסים שטח רחב על חשבון מודעות אחרות. השלטים מדברים על האיסור החמור של החזקת סאמרטפון, צניעות והאיסור בחבישת פאה נוכרית שתביא לשריפת האישה ”בגיהינום“.

על אחד השלטים נכתב: “דעת תורה בדבר החזקת אייפון, בלקברי וכד’. הנני להודיע לאחינו בית ישראל החרדים לדבר ה’, שמכשירי: ‘אייפון’, ‘בלקברי’, ‘מחשב כף יד’ ודומיהם, כיוון שהם פוחים לגלישה באינטרנט! ואין בהם אפשרות חסימה, ע”כ. הם בכלל העוון החמור הרובץ על האינטרנט שכל באיה לא ישובון. ואיסור חמור להחזיקם, או לקנות ולמכור מכשירים אלו, ללא שום הוקרת היתר, וחלילה להתפתות לטענות של צרכי מבחר וריווח ממון”.

בשלטים אחרים שפורסמו בשבועות האחרונים דובר על חשיבות הצניעות והאיסור החמור של חוסר בצניעות האישה – כשהסכנה היא “שריפת נשים בגיהינום”.

גם בכתבה ששודרה לפני כחודש בכאן 11, “ארץ עיר”, על ההתנהלות בעיריית אור עקיבא, הועברה ביקורת על כך שהשילוט לא מוסר מלוחות המודעות. “נסענו לעיריית אור עקיבא… ממול לוח מודעות הנושא שלטים שמאיימים על נשים שיישרפו בגיהנום אם לא יתלבשו כראוי. מישהו בעירייה כנראה חשב שאין סיבה טובה מספיק להסיר את המודעות”, צוין בכתבה בכאן 11.

“אור עקיבא מתחרדת?”, תהה הבוקר (ראשון) תושב העיר. “כל פעם תולים פה שלטים על צניעות, על האיסור בסמארטפונים. כמעט לכל מבוגר יש היום מכשיר טלפון חכם, והשלטים האלה לא מוסיפים לאחדות שאנחו כל כך מייחלים לה בעם ישראל”.

תושבת אחרת ציינה: “השלטים האלה תופסים את כל לוחות המודעות, בצבעים מאיימים. מה קרה? אור עקיבא בני ברק?”.

עוזר ראש העיר, אלברט חיזגילוב, התייחס לנושא וציין היום: “נוסחי המודעות הועברו ללשכת היועץ המשפטי. נבחן את הסרת המודעות, ככל שהן לא עומדות בקנה אחד עם נוסח החוק לעניין חופש הביטוי”.

"עיר בקריסה": צפו בכתבה המטלטלת ששודרה בכאן 11 על עיריית אור עקיבא [וידאו]

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן