Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

הלך לעולמו נפתלי נפתלייב מאור עקיבא, שחייו ניצלו במרפאת קופת חולים בעיר לפני מספר חודשים

הלך לעולמו נפתלי נפתלייב מאור עקיבא, שחייו ניצלו במרפאת קופת חולים בעיר לפני מספר חודשים

נפתלייב, תושב אור עקיבא, הלך לעולמו בגיל 72. נפתלייב היה מוכר בעיר, איש אהוב על רבים, שהתגורר בשכונת שז"ר ולאחרונה עברה המשפחה להתגורר בשכונת "אור ים". הלווייתו תיערך בצהריים (שלישי)

נפתלי נפתלייב, תושב אור עקיבא, הלך לעולמו בגיל 72. נפתלייב היה מוכר בעיר, איש אהוב על רבים, שהתגורר בשכונת שז”ר ולאחרונה עברה המשפחה להתגורר בשכונת “אור ים”. הלוויה תצא בצהריים מרחוב לבונה 8 לבית העלמין בעיר. 

בחודש אוגוסט האחרון פרסמנו על נפתלייב, שחש ברע במרפאת קופת חולים “כללית” בעיר כאשר אח בית המרקחת וצוות מרפאת קופת החולים הגיעו אליו במהרה, טיפלו בו ובכך הצילו את חייו. 

קראו גם: 
תושב אור עקיבא התמוטט בבית המרקחת של כללית בעיר; האח הציל את חייו

אח בית המרקחת של קופת חולים כללית בסניף רוטשילד באור עקיבא, אנואר קבהא, הבחין בנפתלי ז”ל כשהמתין לתורו לרכישת תרופות. השניים הכירו זה את זה והיו מיודדים, גם בהיותו של נפתלייב חבר הקופה וגם במסגרת שיחות שהם מקיימים במרפאה.

נפתלייב ז”ל (מימין) עם אח קופת החולים “כללית” באור עקיבא, אנואר כבהא, בחודש אוגוסט האחרון. צילום: איגור איזייאב

“נפתלי שאל אותי עם החיסון השלישי לקורונה, והמלצתי לו לקבל אותו. הוא המשיך לרופאת המשפחה שלו, ד”ר ליז פישמן. הוא התלונן אצלה על כאבי בטן ובחילות וקיבל מרשם לבית המרקחת”, מספר קבהא.

קבהא מספר כי בזמן שנפתלייב המתין בבית המרקחת שם לב כי מצבו הורע, והוא החל להרגיש בסחרחורות, טשטוש, וחולשה. “יחד איתו היה אחיו, שליווה אותו, והוא הזעיק את צוות המרפאה. ניגשתי אליו, לקחנו אותו מיד לחדר האחות, חיברנו אותו למכשיר אק”ג ונצפה שם אוטם חריף. הבאתי את עגלת ההחייאה ופתאום הוא הפסיק לנשום, הלב הפסיק לפעום והתחלנו בפעולות החייאה מיידיות”.

May be an image of ‎text that says '‎האמת דיין ברוך פטירתו על בזאת מודיעים אנו רב בצער היקר ודדיננו סבינו, אחינו, אבינו של ז"ל נפפלייב (סיאין) נפתלי ז"ל ויחזקאל ליבגו בן שלישי יום היום תתקיים הההוויה התשש"¤×‘ טבת 14/12/21 14:00 בשעה עקיבא אור 8 לבונה מרחוב תצא ההלוויה המשפחה עקיבא אור העלמין לבית‎'‎

קבהא, מנהל הסיעוד במרפאה, תושב כפר קרע, המשמש גם כאח במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים הדסה עין כרם, הוא בעל ניסיון רב במצבי מצוקה שכאלה הדורשים התערבות מיידית. לדבריו, זו הפעם הראשונה בה ביצע פעולות החייאה במסגרת מרפאתית של קופת חולים.

הוא חיבר את נפתלייב למכשיר הדפיברלטור ותיאר כי “נצפתה הפרעת קצב קטלנית ומיד קיבל שתי מכות חשמל ועיסוי לב אינטנסיבי בשיתוף ד”ר פישמן וצוות הרופאים והאחיות של המרפאה.

נפתלייב היה בעברו מאבטח הספרייה העירונית באור עקיבא מספר שנים, והיה מוכר לבאי הספרייה ולעובדיה. 

כאמור, הלווייתו של נפתלייב תצא מרחוב הלבונה 8 באור עקיבא לכיוון בית העלמין בשעה 14:00. 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

מהו הסכם ממון ולמי מומלץ לעשות?

בשנים האחרונות מפורסמת הסטטיסטיקה כי אחד מכל שלושה זוגות מתגרשים. המצב הזה לא אידאלי אבל מחייב היערכות משפטית | הסכם ממון יגן על שני בני הזוג ובתוך כך יצור ביניהם מנגנון משפטי מסודר, מושכל, ראוי, הוגן ומאוזן

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן