Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

אור עקיבא: “עשרות תלמידים דחוסים באוטובוס. בלימה אחת וכולם היו עפים, שלא לדבר על הקורונה”

תושבת העיר כבת 65, הנוסעת בתחבורה ציבורית בין אור עקיבא לקיסריה, נדהמה לגלות השבוע כי הנהג העלה בקו בו נסעה עשרות תלמידים באופן שאינו בטיחותי. "אם הנהג בולם באופן פתאומי הוא מעיף את כולם. תלמיד אחד מאומת לקורונה יכול להדביק את כל האוטובוס". מ"קווים" טרם התקבלה תגובה

אירוע מטריד ומסוכן אירע בשבוע האחרון באור עקיבא: תושבת העיר שביקשה לעלות על קו 9 מאור עקיבא לקיסריה, נדהמה לגלות כי נהג האוטובוס העלה עשרות תלמידים לאוטובוס, כאשר רבים מהם היו ללא מסיכה, ונדחסו בין המעברים במהלך הנסיעה. 

“אני נוסעת פעמיים בשבוע מאור עקיבא לקיסריה, בקו 9”, סיפרה התושבת למגדלור ניוז. “הנהג הגיע לבית ספר עתידים, הוא פתח את הדלת האחורית. ובאותו הרגע נדהמתי. הוא העמיס שם עשרות תלמידים דחוסים באוטובוס. זה פירצה לקורונה. צילמתי את מה שקורה, רבתי עם הנהג, צלצלתי למשטרה באותו רגע”.

היא מספרת כי ניידת שהגיעה למקום לא עצרה את הנהג, אולם במשטרת חדרה יצרו איתה קשר בהמשך וביקשו שכאשר מתרחש אירוע דומה, עליה לצלצל מיידית למשטרה וזו תשלח ניידת. 

// אוטובוס של חברת “קווים”. צילום ארכיון: מגדלור ניוז 

“צלצלתי גם לחברת קווים”, היא ממשיכה לספר, “אך לא מסרו לי את שם הנהג, על אף שיש לי את מספר האוטובוס והקו. זו פרצה לקורונה, זה יכול להיות הנכד שלי ושלך והבן של מי שקורא את הכתבה. הילדים נאחזים אחד על השני במושבים, בלי מסיכות.

“אתה לא מבין. אני אישה בת 65. אם הנהג בולם באופן פתאומי הוא מעיף את כולם. תלמיד אחד מאומת לקורונה יכול להדביק את כל האוטובוס. הם בני נוער, אני מבינה את המצב, אבל שהחברה תוציא קו נוסף בשעות העומס.

“אתה יודע מה הם ענו לי בקווים? נטפל. אני מניחה שזה לא יטופל באופן מיידי, וזה מה שדרוש כאן. טיפול מיידי”. 

עוד היא מתארת כי כאשר פנתה לשירות הלקוחות של “קווים” נשאלה האם מדובר בנהג יהודי או ערבי. “בשבילי זה לא משנה אם הוא יהודי או ערבי, אני גם לא בודקת לו תעודת זהות”, היא מתארת. “כולם בני אדם. כולם צריכים להתנהג לפי החוקים ולהפעיל שיקול דעת. אני מפחדת בשביל בני הנוער”. 

מחברת “קווים” טרם נתקבלה תגובה. 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן