Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

יום העצמאות ה-74 לישראל: ד”ש מתוק לחיילים החדרתיים

מיזם ד"ש מהבית לחיילים וחיילות תושבי חדרה לכבוד יום העצמאות נמשך גם השנה בהובלת מרכז הצעירים. למעלה מ-200 חבילות יחולקו לחיילים וחיילות חדרתיים בכל רחבי הארץ

גם השנה תימשך המסורת לפיה תושבי חדרה שולחים ד”ש מהבית לחיילים וחיילות תושבי העיר. זו השנה השנייה בה מרכז צעירים חדרה-אגף נוצ”ץ, יוצא במיזם המזמין חיילים וחיילות תושבי חדרה להירשם לטובת קבלת שי מתוק מהבית שלהם – בעיר חדרה. בשנה הראשונה בה נערך המיזם הוא פנה לחיילות וחיילים תושבי העיר אשר בשל הקורונה סגרו תקופות ממושכות בבסיסים, ובמסגרתו נארזו ושונעו למעלה מ 150 חבילות לבסיסים השונים ברחבי הארץ. לאור ההצלחה של המיזם המרגש החליטו במרכז צעירים, בעידודו של מ”מ ראש העיר בפועל, ניר בן חיים, להוביל שוב את היוזמה ולהפוך אותה למסורת.

את הובלת המיזם לקחו על עצמן נופר בוינג’ו, רכזת חיילים משוחררים במרכז צעירים יחד עם הדס מיכאל, המנהלת האדמיניסטרטיבית, אשר החליטו הפעם לבצע את החלוקה לציון יום העצמאות. המטרה היא לשמח חיילים וחיילות תושבי חדרה עם חבילת מתוקה מהעיר, בדגש על חיילות וחיילים אשר סוגרים את יום העצמאות בבסיסים.

צילום: דוברות עיריית חדרה

אולה פרץ, מנהלת מחלקת צעירים: “בזמן השירות הצבאי, אין דבר מרגש יותר מלקבל חבילה מתוקה מהבית שלך בחדרה, עד הבסיס המרוחק. חשוב לנו להעביר את המסר שאנחנו מעריכים את השירות הצבאי שמבצעים החיילים והחיילות החדרתים שלנו. כמו כן, כמחלקת צעירים באגף נוצ”ץ, אנחנו עומדים לרשותם לכל צורך במהלך ולאחר סיום השירות הצבאי”.

לטובת גיוס המצרכים המפנקים לחיילים, נופר והדס יצרו שיתוף פעולה מרגש עם הקהילה החדרתית, שהוכיחה את כוחה גם הפעם ונרתמה ברוחב לב גדול למשימה. אגף החינוך, באמצעות בתי הספר היסודיים המכיל ואחד העם, גייסו עשרות רבות של חבילות וברכות מרגשות מהילדים.

גני הילדים: תפוז, טורקיז, שומרון, אתרוג, גליל, אקליפטוס ודולב – כולם העמידו קרטון לאיסוף מצרכים, ברכות וחבילות. בעזרתה של הגברת זיו כהן אמסלם, הונחו ארגזים בבנייני בתים של תושבי שכונת הפארק אשר תרמו גם הם עשרות מוצרים.

תחום המעורבות החברתית בהובלת גליה אבוהב נרתם גם הוא למשימה וחברת מאמי קר תרמה למיזם מאות קרטונים לאריזות שי לחיילים.

את כל החבילות אורזים ומשנעים עשרות סטודנטים הפעילים במרכז הצעירים בעזרתם האדיבה של רכבי עירייה ועובדי עירייה שהוקצו למיזם, וביום העצמאות הקרוב מרכז צעירים צפוי לחלק למעלה מ-200 חבילות לחיילות וחיילים בבסיסים בכל רחבי הארץ.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

נתונים אישיים נגנבו? הביטוח הלאומי בהודעה בעקבות פרסום סרטון ארגון פרו-פלשתיני

בדוברות הביטוח הלאומי הגיבו לסרטון שפורסם ברשתות החברתיות: “מערך המחשוב ואבטחת המידע ערוך בכל שעות היממה, על מנת להבטיח את ביטחון המידע וניסיונות מתקפת מניעת שירות כאלה ואחרות ככל שיהיו”

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן