Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

בית הדין לעבודה בחיפה, בראשות השופטת דניה דרורי, דחה את התביעות האישיות כנגד ראש עיריית חדרה, צביקה גנדלמן (המצוי כיום בחופשה כפויה), מנכ”ל העירייה לשעבר, יעקב זגדון ויועץ התקשורת של העירייה, אבי מוססקו. לגבי היועץ מוססקו, בית הדין חייב את התובעת מאירה אגארונובא, לשלום לו הוצאות גבוהות בצורה חסרת תקדים, בסך 10 אלף שקלים.

אגארונובא, עובדת עיריית חדרה לשעבר, בין היתר במחלקת הדוברות של העירייה, הגישה תביעה על סך 500 אלף שקלים בגין התעמרות מצד גנגלמן זגדון ומוססקו ובגין ליקוי בהליך השימוע שנערך לה בזמנו בעירייה. לאחר ניהול משפט במשך כשנתיים, קבע בית הדין לעבודה כי: “הטענה לפיה ראש העירייה הוא העומד מאחורי כל ההתנהלות של גורמים שונים בעירייה אל מול העובדת בכל התקופה שלאחר אותה פגישה -לא הוכחה .

“בהיעדר ולו ראשית ראה לטענות בהקשר זה, על יסוד האמור נדחית הטענות שהופנו כנגד ראש העירייה. התביעה כנגד מנכ”ל העירייה, לא הוכחה. דין התביעה כנגד יועץ התקשורת להידחות אף היא. התביעה כנגד הנתבעת 1 (עיריית חדרה) מתקבלת בחלקה על יסוד הפגיעה בזכות הטיעון. בשל פגמים אלה תשלם הנתבעת 1 לעובדת פיצוי שיועמד בנסיבות העניין על סך 30 אלף שקלים.
התובעת תישא בשכר טרחה בא כוחו של נתבע 4 (אבי מוססקו) בסך 10 אלף שקלים”.

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן