בן 31 מאור עקיבא יואשם בשוד סניף בנק הדואר בקיסריה

חודש וחצי לאחר אירוע שוד סניף הדואר בקיסריה, הודיעה הפרקליטות כי תגיש כתב אישום נגד החשוד במעשה. הוא נעצר בתחילה ואז שוחרר, ואז נעצר בשנית עם התחזקות הראיות נגדו. החשוד עצמו מכחיש את המיוחס לו

בתום חקירת המשטרה הוגשה הבוקר הצהרת תובע שלפני כתב אישום נגד אלעד דוידוב בן ה-31 מאור עקיבא, בחשד לשוד סניף בנק דואר בקיסריה.

חקירת המשטרה נפתחה ב-29.9.21 עם קבלת דיווח על שוד סניף בנק דואר ברחוב רוטשילד בקיסריה בשעות הצהריים (סביבות השעה 12:00), במהלכו נשדד סכום כסף מהמקום. פעולות חקירה מהירות שבוצעו הביאו למעצרו של החשוד בביתו שבאור עקיבא אולם הוא שוחרר כעבור מספר ימים. על פי החשד הוא שדד את המקום יחד עם אדם נוסף.

ואולם, עם התקדמות החקירה שנוהלה בתחנת המשטרה בחדרה ובשיתוף יחידת הזירה הטכנולוגית וחיזוק הראיות בסיוע מעבדות המשטרה במטה הארצי, נעצר החשוד בשנית תוך שמעצרו מוארך שוב מעת לעת.

שוד, אילוסטרציה: ארכיון דוברות המשטרה

על פי פרוטוקולי הדיון בבית המשפט בחדרה, מעצרו הראשון של החשוד הגיע לאחר שהמשטרה באה לביתו וערכה בו חיפוש – כשהחשוד עצמו לא היה נוכח, אלא רק אימו. על פי עורך דינו של החשוד בדיון הארכת המעצר הראשונה, ניסה קצין משטרה לגייסו כ"סוכן או מודיע" משטרתי.

בהארכת המעצר השנייה, יוצג דוידוב על ידי עו"ד אנגם ספייה קנדלפת. עו"ד והמשטרה סיכמו באותה הארכת מעצר על שחרורו למעצר בית, בתנאי שיתייצב במשטרה לפי דרישה, ישהה במעצר בית מלא ל-10 ימים ויפקיד ערבות של 2,000 ש"ח.

בהארכת המעצר הרביעית של החשוד שהתקיימה ב-2.12, אמר נציג המשטרה, רס"ר שרון אטבריאן: "אני מגיש את תיק החקירה לעיון בית המשפט. אנחנו בהארכת מעצר רביעית, ומאז הארכת המעצר האחרונה החשד התחזק נגד החשוד, התווספו ראיות מהותיות שמחזקות את החשד כי החשוד ביצע את המעשה. יש דו"ח השלמות על ידי הפרקליטה עקב הראיות החדשות".

בהארכת מעצר זו הודה נציג המשטרה כי מדובר ב"תיק מאוד מורכב" ועל כן, לטענתו, הזמן שחלף מהאירוע עצמו ועד להגשת כתב האישום. בנוסף הוסיף, כי "קיבלנו דו"ח, לא הטחנו את הראייה בפני החשוד כי היינו צריכים לעשות הלימה בנוגע למצלמות, לראות את הזמנים והמסלול".

מיום אירוע השוד בקיסריה. צילום: העיתון 'חדשות קיסריה'

עורכת הדין של החשוד לא אהבה את המתרחש. "התחושה קשה, מחזיקים בחשוד בן ערובה 14 יום על אירוע מספטמבר. עבר מספיק זמן". יש לציין כי החשוד דוידוב הכחיש עד כה מכל וכל את המיוחס לו, למרות הראיות שהמשטרה אספה לדבריה.

השופטת רקפת סגל מוהר כתבה בהארכת המעצר הרביעית כי "מדובר בחשוד שיש לו הרשעות קודמות רבות בעבירות סמים, אלימות, רכוש ועוד, והרשעתו האחרונה בגין עבירות של החזקת סמים ופריצות לדירות הייתה בנובמבר 2020, אז נידון למאסר בפועל בן 10 חודשים ומאסרים על תנאי".

הבוקר (5.12) כאמור, הוגשה נגד החשוד הצהרת תובע שלפני כתב אישום בגין המיוחס לו. השופט אהוד קפלן: "בקשת המעצר החמישית נתמכת בהצהרת תובע ממנה עולה שהתובע עיין בתיק, מצא שיש ראיות לכאורה וקיימת עילת מעצר, ויש כוונה של הפרקליטות להגיש כתב אישום עם בקשה למעצרו עד תום ההליכים…מדובר בתיק מורכב ובו חומר חקירה רב מאוד…אני סבור שיש לאפשר לפרקליטות להגיש את כתב האישום תוך הפעלת שיקול דעת ראוי ולא בחיפזון".

בהתאם לכך האריך השופט את מעצרו של החשוד עד ל-8.12.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן