Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

שלומי שגב ודרור פוקס הודיעו על עזיבת תפקידיהם במשרות הביטחון של עיריית אור עקיבא

מדובר במנהל הרשות לביטחון קהילתי ומניעת אלימות סמים ואלכוהול ובמנהל אגף השיטור באגף הביטחון של העירייה. השניים הודיעו על כך בין היתר בקהילות אור עקיבא ברשתות החברתיות השונות

בתוך בוקר אחד, הודיעו שתי דמויות מרכזיות הקשורות לביטחון התושבים באור עקיבא כי הן עוזבות את תפקידיהן. מדובר במנהל הרשות לביטחון קהילתי ומניעת אלימות סמים ואלכוהול (תוכנית “עיר ללא אלימות” בין היתר) – שלומי שגב, ובמנהל אגף השיטור באגף הביטחון של העירייהדרור פוקס. השניים הודיעו על כך בין היתר בקהילות אור עקיבא ברשתות החברתיות השונות.

שלומי שגב. צילום עיר ללא אלימות

שלומי שגב כתב: “סיימתי את כל תפקידי בעירייה…יוצא לדרך חדשה. נפרדתי מסגל המשטרה, מהפקחים והשוטרים בשיטור העירוני, מעובדי עיריית אור עקיבא, ממוקד המצלמות ומהמתנדבים הרבים של סיירת ההורים ומשמר השכונה, כשעוד הספקתי לחגוג לסיירת ההורים יום הולדת 17 שנה. תמשיכו להיות תושבים אכפתיים, תודה על שיתוף הפעולה ובהצלחה לכולם”.

שגב זכה לשלל תגובות אוהדות ותומכות. חבר מועצת העיר משה ביטון (בתמונה משמאל) כתב לו: “שלומי היקר, את עשייתך הרבה למען תושבי העיר בפרט ולמען העיר בכלל אף אחד לא יוכל לקחת ממך, את הצניעות  ודרך הארץ שהפגנת במהלך שנות עבודתך בעירייה לא לומדים באף אקדמיה, זו מתנת האל, יש לך או אין לך את זה. זכיתי לעבוד איתך מספר שנים כשהייתי מנהל שפ”ע  והנדסה בעיר, הכרתי את ההתמדה, הנחישות שבך, והמקצועיות שהפגנת, העיר הפסידה אדם ועובד מיוחד. נותר לי רק לאחל לך שתמצא את המקום שיעריכו את עשייתך אני יודע למה אתה מסוגל”.

עובד העירייה איציק פתיתו הוסיף: “שלומי יקר, איש עבודה משובח ויזם של פעילות למען בטחון התושבים. סיירת הורים שהקמת הפכה למודל ארצי מוצלח ביותר. כך גם יוזמות נוספות לשיפור השירות לתושב. תודה רבה על עשייה רבת שנים מבורכת. בהצלחה בדרכך החדשה. אין לי ספק שבכל מקום שתפנה ייהנו מעבודתך”.

קראו גם >>

תושבים אחרים הלינו על מצב הביטחון האישי המדרדר בעיר: “הפסקת עבודה של שלומי והסרת מצלמות אבטחה… כמה עוד אפשר לרדת בביטחון האישי כאן”. תושב אחר כתב: “שלומי היקר, נכס אמיתי. מקצועיות ואנושיות. העזיבה שלך זה עוד שיקוף לתביעת הספינה, כמה חבל”.

דבורה, מתנדבת שנים בסיירת ההורים, כתבה אף היא לשגב: “היה לי הכבוד והעונג ובתחושת גאווה גדולה, אני מתנדבת ב- 8 השנים האחרונות, בסיירת הורים, בהובלתו של שלומי. “שלמה המלך”, קראנו לו. על העשייה שלו למען בני הנוער, למען הקשישים, למען הנזקקים, עד לרמות של שיפוצי בתים, לא כולם יודעים. שלומי דאג להביא אנשי מקצוע בתחום הדרכת הורים, עובדים סוציאליים ומנחים, כדי ללמדנו ולהכשירנו, כיצד לדבר עם בני הנוער בגובה העיניים. בד בבד שלומי העריך והוקיר את פעילות המתנדבים, אם בחלוקת מתנות, בסדנאות, בימי כיף ובטיולים. זהו מקרה קלאסי נוסף, שבו העיר שלנו מפסידה עוד שלומי איכותי, בעל רצון עז לעשיה, למען כלל התושבים”.

דרור פוקס: “נאלץ לעזוב את תפקידי לאור ‏השינויים המתרחשים בעירייה”

ואילו איש השיטור דרור פוקס (משמאל) כתב לחבריו: ‏”היום בלב כבד והמון צער אני מסיים את ‏תפקידי בשיטור העירוני בעיריית אור עקיבא. ‏לאחר 4 שנים של ניהול יחידת הפקחים בשיטור ‏העירוני אני נאלץ לעזוב את תפקידי לאור ‏השינויים המתרחשים בעירייה.

“ההחלטה לסיים ‏מלווה בכאב גדול לאחר 23 שנה בעירייה, מיטב ‏שנותיי נתתי למען העיר. היום אני עוזב את ‏היחידה ובקרוב גם אפרוש מהעירייה ובע”ה ‏השם אתחיל פרק חדש בחיי. תודה לכל מי ‏שליווה אותי גם בזמנים הטובים וגם בפחות, ‏אוהב את העיר הזאת אבל זה המצב”.

גם במקרה הזה, קיבל פוקס הודעות תמיכה רבות ממכריו ומתושבים שאהבו והעריכו את פועלו לאורך השנים.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן