Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

בית הדין הקפיא את המינוי של מנכ”לית עיריית חדרה כלנית שרון

בית הדין הקפיא את המינוי של מנכ”לית עיריית חדרה כלנית שרון

התקבלה בקשת עמותת "עורכי דין לקידום מנהל תקין": בית הדין לעבודה הורה על הקפאת מינוי מנכ"לית עירייה חדרה, כלנית שרון. עיריית חדרה: "אין בהחלטה כדי להשליך על ההכרעה הסופית שתינתן לאחר הגשת כתב התביעה העיקרי"

בית הדין האזורי לעבודה בחיפה (השופטת איריס רש) קיבלה לפני מספר ימים (11.5) את בקשת עמותת עורכי דין לקידום מנהל תקין והורה על הקפאת מינויה של מנכ”לית עירייה חדרה, כלנית שרון, לאחר שקבע כי היא אינה עומדת לכאורה בתנאי הסף הדרושים לתפקיד.

שרון נבחרה באמצע חודש פברואר לתפקיד מנכ”ל עיריית חדרה, לאחר התפטרותו של מנכ”ל העירייה הקודם ובסמוך לחילופי הגברי בלשכת ראש העירייה. בעקבות תלונה שהגיעה לעמותת עורכי דין לקידום מנהל תקין, שממנה עלה כי שרון אינה מחזיקה בניסיון הניהולי המינימלי הדרוש לתפקיד – שש שנות ניסיון בניהול צוות בן עשרה עובדים – פנתה העמותה לעיריית חדרה בתחילת חודש מרס בבקשה להשהות את הליכי המינוי עד לבירור הטענות.

לאחר שעיריית חדרה עמדה על המינוי, פנתה העמותה לבית הדין האזורי לעבודה בבקשה דחופה לצו מניעה זמני להקפאת המינוי. בבקשת העמותה, שהוגשה באמצעות עו”ד נדאל חאיק, מנכ”ל העמותה, ועו”ד איתי צורף, חבר הצוות המשפטי בה, נטען כי שרון לא צברה באף אחד מהתפקידים שמילאה לאורך השנים את הניסיון הניהולי הנדרש לתפקיד: לא כעוזרת מנכ”ל עיריית חדרה, לא כעוזרת מנכ”ל החברה הכלכלית לחדרה, ואף לא כמזכירת איגוד מקצועי בהסתדרות החדשה.

צילום ארכיון: דוברות עיריית חדרה

בית הדין לעבודה קיבל כאמור את בקשת העמותה, וקבע כי מהמסמכים הרבים שהוגשו ומחקירתה בפני בית הדין, עולה לכאורה כי שרון לא ניהלה מעולם צוות בן עשרה עובדים, ולפיכך היא אינה עומדת בתנאי הסף הדרושים לתפקיד. בית הדין דחה את טענות העירייה, שלפיהן הניסיון הניהולי הוא תנאי סף הנתון לפרשנות ולהערכה סובייקטיבית של ועדת הבחינה, ושלפיכך ניתן להכיר בניסיונה של שרון בתכלול פרויקטים שונים לצורך בחינת עמידתה בתנאי הסף. נקבע כי תנאי הסף שקבע משרד הפנים מפורש וקשיח, וכי שרון אינה עומדת בו, כפי שטענה העמותה.

עו”ד איתי צורף, חבר הצוות המשפטי בעמותה: “חוסר הניסיון של כלנית שרון בניהול עובדים היה ברור וגלוי כבר בשלב מוקדם. המאמצים של עיריית חדרה להעניק פרשנות מאולצת למהות התפקידים שמילאה שרון ולתנאי הסף, וההתעקשות שלה לדבוק במינוי, לא מובנים. תנאי הסף נועדו להבטיח שבראש המנגנון העירוני, המונה אלפי עובדים והמשרת למעלה ממאה אלף תושבים, יעמוד אדם בעל ניסיון ניהולי מובהק. הגמשת תנאי הסף ומינוי מנכ”ל חסר ניסיון פוגעים בראש ובראשונה בציבור. יש לקוות שהעירייה תתעשת ותפעל למנות מנכ”ל אחר”.

מעירית חדרה נמסר בתגובה:
“מדובר על החלטה שניתנה בהליך זמני ללא שלב הוכחות, ואין בה כדי להשליך על ההכרעה הסופית שתינתן לאחר הגשת כתב התביעה העיקרי והבאת מסכת עובדתית מלאה. לרשות העירייה עומדת הזכות לערער על ההחלטה הזמנית ובמקביל עתיד להתנהל ההליך עד להכרעה סופית ובהליך זה יוצגו כלל ההוכחות בדבר ניסיונה של הגברת שרון.”

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

מפחיד פה | בעמק חפר מתריעים בפני הממשלה: “יש חדירת שב”חים, פרצות בגדר, ירי לעבר היישובים”

ראשת המועצה עמק חפר גלית שאול, בוועידת איגוד התאגידים העירוניים ברשויות המקומיות: “לא נשקוט עד שנביא לביטחון מלא לתושבינו”! שאול אמרה: “מאז שנבחרתי לפני כשש שנים אני שבה ומתריעה על

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן