Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

צפו: מתנדבי משמר שכונת היובל באור עקיבא יצאו חמושים להגברת תחושת הביטחון בעיר

בחודש יולי הקרוב יציין משמר שכונת היובל 7 שנים להיווסדו. הבוקר התייצבו מתנדבים ממשמר השכונה, חמושים באקדחים אישיים, וליוו אזורים סמוכים למוסדות חינוך

המתיחות בישראל בשיאה, ובאור עקיבא – ממנה נראו אמש היירוטים הרבים של מערכת כיפת ברזל בעקבות התקפת הטילים על גוש הדן והשרון – יצאו הבוקר (רביעי) מתנדבי משמר השכונה של שכונת היובל בצפון העיר, אל אזורי מוסדות החינוך. 

שלומי שגב, מנהל השיטור העירוני, תיאור למגדלור ניוז כי בשעה 07:00 התייצבו מתנדבים ממשמר שכונת היובל חמושים באקדחים אישיים, וליוו את הבוקר בצמוד לבית ספר רוטשילד ולגני העירייה הסמוכים לבית הספר, הכל למען הגברת תחושת הביטחון האישי בשכונה. “ישר כוח למתנדבי משמר שכונת היובל”, שיבח שגב.

מתנדבי המשמר, הבוקר

בחודש יולי הקרוב יציין משמר שכונת היובל 7 שנים להיווסדו. מדובר ביוזמה של תושבים המסיירת בשכונה בסופי שבוע, בלילות ועד שעות הבוקר המוקדמות לטובת הגברת תחושת הביטחון בשכונה.7 מתנדבים התחילו במשימה בשנת 2015 והיום כבר ישנם למעלה מ-30 מתנדבים.

במשמר מספרים כי “נוכחות המתנדבים בסיור מצמצמת פעילות עבריינית בשכונה מעצם נוכחותה עם “כחולים” של המשטרה (צ’אקאלקות), מנעו פגיעות בחיי אדם ורכוש וישנם מקרים בהם הצילו תושבים בזכות תושייה ועירנות.

“המתנדבים עוברים הכשרות מקצועיות ,קורס עזרה ראשונה, ערבי גיבוש והעשרה, כמו כן לוקחים חלק בפעילויות עירוניות כמו סיורי לג בעומר וצעדת אור עקיבא.
פעילות זו הוקמה הודות לשיתוף פעולה בין עיריית אור עקיבא והרשות לביטחון קהילתי/עיר ללא אלימות בעיר ומשטרת ישראל”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

מתנ”ס אור עקיבא יוצא לדרך עם הנהלה חדשה; איציק ניסימי יחליף את עו”ד שלום שבתאי

הוועד המנהל יורכב מהיו”ר, חבר מועצת העיר איציק נסימי, חברת מועצת העיר הילה לוי, עובדת העירייה לי אלבז ונציגי הציבור שבחרו חברי מועצת העיר, עינב חזן ואלעד מלכה. בנוסף אליהם, ייבחרו עוד נציגי ציבור וחברי החברה למתנ”סים באסיפת הוועד המנהל

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן