Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

תושבים באור עקיבא קיבלו מכתב התראה מעורך דינו של שמחה יוסיפוב: ‘התנצלו ושלמו פיצוי של 10 אלף שקלים’

מכתב לפני נקיטת הליכים משפטיים נשלח ללפחות 2 תושבי אור עקיבא - זאת בגין הכפשות לכאורה נגד מ"מ ראש העירייה. אלה נדרשים להתנצל ולשלם פיצוי. אחד מהם: לא יודע על איזה עבירות מדובר

תושבים באור עקיבא קיבלו בשבוע החולף מכתבים לפני נקיטת הליכים משפטיים. המכתבים, שנשלחו ממשרד עורך הדין אריאל שפירא, דורשים מהנמענים התנצלות “בגין לשון הרע”, לשון הכותרת וכן מדובר ב”התראה טרם מיצוי הליכים משפטיים”.

במכתב, שעותק ממנו הגיע לידי ‘מגדלור ניוז’, צוין כי נגד מ”מ ראש העיר שמחה יוסיפוב (המחליף בחודשים האחרונים את ראש העיר יעקב אדרי המצוי בהרחקה מהעירייה עקב מצבו המשפטי), הופצו שקרים “ודברי הבל חסרי בסיס, הכוללים טענה להתנכלות מצד מרשי, בין היתר באמצעות פרופילים פיקטיביים, טענה לאיומים ברשתות החברתיות ועוד”, צוין במכתב.

עורך הדין שפירא מוסיף כי יוסיפוב החליט שלא לעבור על הדברים לסדר היום, וכי הוא דורש התנצלות פומבית, פיצוי של 10 אלף שקלים והתחייבות להפסקת הפעולות הדיבתיות.

אחד ממקבלי המכתב ציין כי הוא אינו יודע בגין אילו פעולות קיבל את מכתב ההתראה, שכן הם כלל אינם מצוינים בו.

השערתו היא כמדובר במכתב על רקע המחאות בגין סגירת המתנ”ס והספרייה – זאת בעקבות בעיות תקציביות וכן התנהלות שנויה במחלוקת של הנהלת המתנ”ס והעירייה.

ב-20.6 נקבעה מחאה מחוץ לספרייה העירונית במרכז העיר, וכאשר המחאה כבר כמעט יצאה לדרך, הודיעה עיריית אור עקיבא כי הספרייה העירונית תיפתח לקהל הרחב באותו הרגע. “עיריית אור עקיבא שמחה להודיע כי הסיפריה העירונית תהיה פתוחה החל מהיום 20/6/21 משעה 16:00 עד 19:00 אחה״צ”, נכתב בהודעה שהופצה.

קדמה לכך הודעת המוחים כי “בשל סכסוך בין הנהלת המתנ”ס לעירייה, מה-11 למאי, מוקדי התרבות והפנאי המרכזיים של אור עקיבא, הספריה והמתנ”ס, סגורים. אין קבלת קהל בספריה, אין חוגים ושעות סיפור, העובדים יצאו לחל”ת מאולץ, ואחרי שנה בה התרבות היתה מושבתת ממילא, תושבי אור עקיבא, מגדול ועד קטן, עדיין בבתים. תושבי העיר המודאגים יוצאים במחאה ברחבת הספרייה והיכל התרבות למען התרבות”.

משמחה יוסיפוב טרם התקבלה תגובה.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן