סקר חדש בין מטופלים לשנת 2019: לאיזה מקום בשביעות רצון הגיע המיון של ‘הלל יפה’ החדרתי?

סקר משרד הבריאות לשנת 2019: המרכז הרפואי הלל יפה בינוני בשביעות רצון המטופלים במלר"ד
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on telegram

סקר חדש בין מטופלים לשנת 2019: לאיזה מקום בשביעות רצון הגיע המיון של ‘הלל יפה’ החדרתי?

סקר משרד הבריאות לשנת 2019: המרכז הרפואי הלל יפה בינוני בשביעות רצון המטופלים במלר"ד
מיון

הצטרפו אלינו

מגדלור ניוז – מבזקים

ארכיון כתבות
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on telegram

המרכז הרפואי הלל יפה מצוי במקום ה-12 במדדי הציון של שביעות רצון המטופלים בחדרי המיון – מלר”דים, זאת בעקבות סקר שביצע משרד הבריאות בכלל בתי החולים בישראל המפעילים מחלקות לרפואה דחופה. בית החולים הלל יפה קיבל את הציון 67%.

למקום הראשון עם ציון 86% הגיע בית החולים הצרפתי בנצרת, מעיני הישועה זכה לציון 84% והגיע למקום השני מכלל בתי החולים בישראל.

במהלך חודשים מאי–אוגוסט 2019 הוביל משרד הבריאות מדידה שלישית של סקר חווית המטופל במחלקות לרפואה דחופה (מלר”דים). בסקר השתתפו מטופלים שביקרו במלר”ד (חדר מיון) ושוחררו או עברו לאשפוז במחלקות. הסקר בוצע בקרב כ- 11,000 מטופלים ב-29 בתי חולים בישראל המפעילות חדרי מיון. הסקרים הקודמים בוצעו בשנים 2015 ו-2017. בסקר הנוכחי תושאלו למעלה מ-400 מטופלים.

ברמה ארצית רואיינו כאמור מעל 11,000 מטופלים מ-29 בתי חולים כלליים ברחבי הארץ. בכל בית חולים רואיינו כ-400 מטופלים, כאשר 100 מתוכם ממיון ילדים. במקרה של קטינים הריאיון בוצע מול אחד ההורים המלווים. המשיבים רואיינו עד שבועיים ממועד הביקור במיון (בתנאי שכבר לא היו מאושפזים במחלקות).

במשרד הבריאות מציינים כי אחוז ההיענות עמד על 59%. השאלון הכיל מעל 40 שאלות מעולמות תוכן שונים: יחס, מתן מידע, רצף טיפול, תפיסת זמני המתנה במיון, תנאים סביבתיים ועוד.

עוד ניוז >>

עוד ניוז >>

שתפו את הכתבה

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email
Share on print

עוד באתר >>