Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

חבר מועצת העיר חדרה: “כל שנה אנחנו מובילים בבעיות הבטיחות בארץ”

טל אליהו: "להיות שנה אחרי שנה שאנחנו מובילים כעיר לא בטיחותית – זה משהו שלא מוסיף גאווה וצריך לשפר אותם". העירייה: ""מידי שנה מוגשות למשרד התחבורה בקשות להרשאות ובקשות לתכנון וביצוע שיפורים בטיחותיים בנקודות תורפה בשיתוף פעולה עם הרשות לבטיחות בדרכים"

חבר מועצת עיריית חדרה טל אליהו, אמר בישיבת מועצה לאחרונה כי צריכה להיות חשיבה מחדש – כיצד לשנות את בעיית הבטיחות בכבישים בחדרה. “הבעיה היא לא רק הסברתית אלא גם תשתיתית”, אמר אליהו. “אנחנו נמצאים במצב לא טוב. הקבלנים בגבעת אולגה למשל, מתמקדים ברחובות המרכזיים. מה שקורה, שברחובות היותר צדדיים, אנחנו נמצאים בסיטואציה בעייתית.

“עשינו בדיקה וסקר קטן, ונמצאו מספר דברים של חיסרון תשתיתית – ועל זה צריך לשים דגש. קודם כל בקרה על תשתיות, לאור המצב שאין דיווח על הרחובות. להיות שנה אחרי שנה שאנחנו מובילים כעיר לא בטיחותית – זה משהו שלא מוסיף גאווה וצריך לשפר אותם”.

על פי אליהו, 113 מעברי חציה לא צבועים ברחבי חדרה בעיקר ברחובות הצדדיים (נכון לאמצע ספטמבר). 11 צמתים נספרו עם שדה ראייה בעייתי בעקבות שיחים, עצים או גיזום שלא נעשה. 15 מקומות של צמתים חשוכים עם תאורה מאוד חלשה. יש מקומות שמועדים לפורענות – וחייבים לשים עליהם דגש – זה בדמינו”.

ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן השיב לאליהו ואמר כי “תפקידנו לא להסביר כותרות בעיתון, בלי קשר שאני חלוק על כותרת כמו ‘חופש מסוכן’. אגב, זה לא פעם ראשונה שאנחנו חלוקים עם העמותה הזאת (אור ירוק), ולכן, אני מבקש לא להתייחס לקטעי העיתונות ולכותרות.

הכניסה לחדרה. ציר מסוכן. צילום: מגדלור ניוז
קראו גם >>

“יש לנו נתונים, אני יודע להגיד לדוגמה, בכביש 4 יש לנו שם מספר תאונות גבוה, גם בצומת רמב”ם-הרברט סמואל יש בעיה עם הרמזור – אנחנו צריכים למצוא פתרון, ויש עוד. אני רוצה להאמין שנסיים את העבודות בצומת המשטרה, תפתור חלק מהבעיות. אנחנו משקיעים ועושים עבודה ברחובות העיר, מסמנים רחובות, וזה נעשה גם לפני תחילת שנת הלימודים וגם בפסח”.

מהעירייה נמסר: “עיריית חדרה מבצעת פרויקטים בנושא בטיחות בדרכים באמצעות אגף הנדסה ואגף שפ”ע. הצורך נובע משיקום בטיחותי מעמיק ברחובות חדשים או שיקום והרחבה, והן בבדיקות סטטיסטיות הנערכות מול המשטרה ופניות הציבור.

“מידי שנה מוגשות למשרד התחבורה בקשות להרשאות ובקשות לתכנון וביצוע שיפורים בטיחותיים בנקודות תורפה בשיתוף פעולה עם הרשות לבטיחות בדרכים, בהתבסס על נתוני תאונות הדרכים וסקרים הנעשים בנושאי הבטיחות. מחלקת פיתוח תשתיות באגף ההנדסה מבצעת פרויקטים חדשים ופרויקטים נקודתיים על מנת לשפר את בטיחות משתמשי הדרך.

“בנוסף, במסגרת ועדת תנועה, מחלקת פיתוח תשתיות מתכננת ומאשרת שיפורים נקודתיים בצמתים ובקשיי דרך, לרבות הוספת אלמנטים כמו פסי האטה, מדרכות, מעקות ועוד. כך למשל בוצעו פרויקטים כמו רמזור המשטרה ב-25 מיליון שקלים, שיפור הבטיחות בציר ביאליק והרברט סמואל ועוד”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

יו”ר הנהלת מתנ”ס אור עקיבא, שלום שבתאי, עוזב את תפקידו: “המתנ”ס התייצב כלכלית ועלה על דרך המלך”

לאחר עשור של פעילות התנדבותית כיו”ר ההנהלה, מסכם עו”ד שבתאי את הפעילות הענפה במרכז התרבות המקומי שמיצב עצמו מחדש כמוקד פעילות תרבותית | “כיום אני נפרד די בסיפוק ממתנ”ס מיוצב כלכלית, ובקופתו מונחים למעלה ממיליון ₪, אותם הועדתי לשיפוץ המתנ”ס וריהוטו”

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן