Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

חשד להתעללות בפעוטון באור עקיבא; הורים הגישו תלונות במשטרה: “הילד סיפר שהצוות מרביץ לו”

חשד להתעללות בפעוטון באור עקיבא; הורים הגישו תלונות במשטרה: “הילד סיפר שהצוות מרביץ לו”

מדובר בפרשה שהחלה להיבדק בקרב ההורים בשבועות האחרונים בעקבות חשש שעלה אצלם על התעללות ואלימות פיזית ומילולית בפעוטון בו נמצאים ילדיהם * סייעת בגן נחקרה תחת אזהרה, שוחררה בתנאים מגבילים והורחקה מהפעוטון

נחשפה פרשה של חשד להתעללות בפעוטון לגיל הרך באור עקיבא: אתמול (ראשון, 6.3) הגישו הורים לילדים בפעוטון תלונות בתחנת המשטרה בחדרה כנגד צוות הפעוטון. 

מדובר בפרשה שהחלה להיבדק בקרב ההורים בשבועות האחרונים בעקבות חשש שעלה אצלם על התעללות ואלימות פיזית ומילולית בפעוטון בו נמצאים ילדיהם. על פי הההורים, כ-30 ילדים מתחנכים בשנה הזו בפעוטון.

// אילוסטרציה – הדמיה. למצולם אין קשר לאמור בכתבה

“הבן שלי נכנס לשם לקראת גיל שנתיים”, מתארת אחת האימהות בפעוטון. “הגעתי לפעוטון מהמלצות חמות. לפני חודש וחצי, אמא שלי, הסבתא של הילד, אספה אותו, הוא עלה לרכב ואמר לה: “סבתא, (שם הגננת – השם שמור במערכת) הרביץ”. אמרתי לאמא שלי ‘לא יכול להיות, אולי הוא למד מילה בגן’. עבר שבוע וחצי, הוא לא דיבר על זה, ואז חזר מהגן וסיפר שוב: “(שם הגננת) מרביץ. (שם הסייעת) עשתה כואב”.

האם ממשיכה לספר: “בשבוע וחצי האחרונים, זה קרה כל יום כשהוא עולה לאוטו. יש לי סרטון שהוא מרים את המכנס ומראה מכה שקיבל ואומר שהרביצו לו. פשוט שתקתי. לא ידעתי איך להתמודד.

“בימים האלה, הילד בטראומה. הוא קם ומרביץ לעצמו ואומר ‘מרביץ’. קם בצרחות ומרביץ לעצמו ואומר את השם של הגננת בתוספת המילה “מרביץ””.

הדס חכימי, המוכרת כ”שומרת הטף”, הפעילה ברשתות החברתיות נגד התעללות בגני הילדים, כתבה אתמול בפוסט בפייסבוק, לאחר שנחשפה מהורים על מה שהתרחש בפעוטון באור עקיבא כי “אחת נשמע רע נכון? זה כלום לעומת מה שהם עברו שם יום שלם! קללות צרחות איומים וכן נשמע שהם גם חוטפים!”.

בפוסט היא העבירה ביקורת על המשטרה על השיהוי בהוצאת צווים נגד הפעוטון, לאחר שחוקר לטענתה אמר לה: יום שישי בתי משפט לא נותנים צווים”.

ביממה האחרונה פרסם שלומי הלר, כתב ירושלים והשטחים ב’וואלה’, כי המשטרה חקרה את בעלת הגן ועובדים נוספים. עוד דווח כי אחת הסייעות תושבת האזור כבת 40 נחקרה תחת אזהרה, ושוחררה בסיום החקירה בתנאים מגבילים תוך הרחקתה מהגן.  במשטרה אישרו את הפרטים.

בימים האחרונים הגישה פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד בעלת גן הפעוטות “הלולי של אורלי” בפתח תקווה, אורלי דווידוביץ’ (55) ונגד בתה, דניאל ליבוביץ’ (32) אשר שימשה סייעת בגן, בגין ריבוי עבירות של התעללות בקטין חסר ישע בידי אחראי וכן בריבוי עבירות של תקיפת חסר ישע על ידי אחראי הגורמת חבלה של ממש.

בפרקליטות גוללו בכתב האישום מאות מקרים בהם השתיים, אשר הפעילו גן שיועד לפעוטות בגילאים שנה עד שלוש, התעללו ותקפו באופן תדיר, ביחד ולחוד את הקטינים אשר היו תחת אחריותן. כמו כן, במקביל לכתב האישום, הוגשה גם בקשה תקדימית לחילוט גן הילדים בבעלות דווידוביץ’, בו בוצעו העבירות המיוחסות לנאשמות בכתב האישום.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

די.ג’יי, פעילויות לכל המשפחה וסדנאות שעושות טוב לטבע: זה מה שצפוי בפסטיבל במעיין צבי ליד זכרון יעקב

פסטיבל קיימות וא.נשים חוזר בפעם השניה! אזור התעשייה המתחדש מעיין צבי יארח פסטיבל שמח לכל המשפחה ברוח הקיימות והקהילה. סדנאות מיחזור, קיימות ויצירה בחומרים אקלוגים ומתכלים, סיורי אמנות ומייקרים, דוכנים

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן