Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

יוסי כדורי נבחר לסגן ראש העיר אור עקיבא בתואר: “התעקשתי שלא תהיה ועדה קרואה. רואים שלא טעינו”

יוסי כדורי נבחר לסגן ראש העיר אור עקיבא בתואר: “התעקשתי שלא תהיה ועדה קרואה. רואים שלא טעינו”

כדורי סיפר לאחר שמונה לתפקיד החדש, כי הוא בפוליטיקה המקומית מזה 32 שנה. "תמיד עסקתי בחינוך. שואלים אותנו ואותי - עשרות שנים אתם שם, מה עשיתם? לאן הולך הכסף?", אמר כדורי וסקר את תחום החינוך והתוכניות המבוצעות במסגרת האגף

חבר מועצת העיר אור עקיבא, יוסי כדורי, נבחר לכהן כסגן ראש העיר בתואר עד לבחירות לרשויות המקומיות שיערכו באוקטובר 2023. את המינוי אישרו חברי מועצת העיר בישיבת המועצה שנערכה אתמול (חמישי, 18.5). 

תקן סגן ראש העיר התפנה כאשר ראש העיר בפועל אלי אנקונינה מונה לתפקידו, מתפקיד הסגן. כדורי שימש עד כה כמשנה לראש העיר בתואר. 5 חברי מועצה תמכו במינוי (אנקונינה, גדילוב, ראובן, כדורי ואבועזיז). עו”ד נוח שמאילוב נמנע.

כדורי ביקש לסקור את הנעשה בתחום החינוך תוך שהוא סוקר את פעילותו הציבורית בעירייה בעשורים האחרונים. ראשית, הודה, כי פעל באופן משמעותי מול שרת המשפטים דאז איילת שקד, על מנת למנוע כניסתה של ועדה קרואה לניהול העיר, לאור המשבר החריף שעבר על העירייה בין השנים 2020-2022.

ישיבת מועצת העיר

“אני כל כך שמח על ההתעקשות שלי”, אמר כדורי. “משרד הפנים רצה להביא ועדה קרואה ואנחנו רואים שלא טעינו.  אנחנו הולכים בדרך הנכונה. וזה יאמר לזכותך (אנקונינה – א”ט). אפילו מנהל המחוז לא האמין.

“אתה (אנקונינה- א”ט), אני וארקדי הלכנו אליו למשרד, הבטחנו לו שאנחנו עושים הכל. אני אישית גאה בזה שאנחנו הולכים בדרך הנכונה. אני מודה על האמון שאתה נותן בי”.

כדורי סיפר כי הוא בפוליטיקה המקומית מזה 32 שנה. “תמיד עסקתי בחינוך. ההתעקשות שלי היא תמיד הילדים שלנו. זה בשבילי הכל. גם למנהלי האגפים אני פונה יום יום, שעה שעה בנושא. זה לא מובן מאליו מה שנעשה פה.

32 שנה אני נמצא בחינוך. שנתיים הייתי בשכר, 30 שנה בהתנדבות. שואלים אותנו – עשרות שנים אתם שם, מה עשיתם? אז קודם כל, אני רוצה להודות לראשי הערים עד היום, בנושא חינוך לא מתפשרים. תמיד תומכים בתחום.

“בואו ניקח את נושא המיחשוב בגני ילדים למשל. הושקעו מאות אלפי שקלים. כיתות מתוקשבות, נראות ותשתיות בתי הספר, השקעה של מאות אלפי שקלים. הצללה של מתקני משחקים. אני חושב שהיום אפשר להתגאות שברוב גני הילדים יש הצללה ומתקני משחקים. הכל תקני. הושקעו מאות אלפי שקלים בהנגשה”.

הסגנים וראש העיר: גדילוב (מימין), כדורי ואנקונינה. צילומים: עיריית אור עקיבאכדורי הוסיף: “מי שמכיר אותי יודע שאני כמעט ולא מדבר. כממונה על החינוך הרבה שנים, אני מכתת רגליי יום יום שעה שעה, כל בית ספר, עוקב אחר מה שנעשה. גם בבניית בתי הספר החדשים, גני הילדים החדשים. לאחרונה אישר ראש העיר, אלי, 300,000 ש”ח לנושא החשמל בבתי הספר.

“אנחנו נמצאים במצב מאוזן עם בתי הספר התיכוניים. ברשת אמי”ת ביקשו להודות על העשייה המבורכת. לפני כמה שנים היתה התלבטות בנושא של רשת אמי”ת. התעקשתי. נסעתי כמה פעמים לפתח תקווה. גם סיגל וגם אני התעקשנו שיגיעו עם ההסכם.

“היום רואים את הפירות והתוצאות. יש לנו 92.5% זכאות לבגרות, זה לא מובן מאליו. על זה אני מברך. לצערנו יש חוסר בגננות, ייפתחו 8 גני ילדים חדשים. משרד החינוך אומרים שאין להם גננות, אבל אנחנו לא עוצרים במציאת פתרונות.

“מלגות לסטודנטים – עשרות שנים אני דואג לסטודנטים. מתעקש שיקבלו את מה שמגיע להם. השנה ביקשתי מראש העיר להוסיף בסכום והוספנו.

“מחשב לכל ילד – פרויקט שמתקיים מדי שנה. אין ילד שלא יהיה לו מחשב בבית. אם יש ילד שאין לו מחשב בבית, אני מבקש – תודיעו לי. אין דבר כזה שאין ילד בלי מחשב. אנחנו משתתפים עם משרדי הממשלה ועם ראש העיר, במטרה שלכל ילד שיהיה מחשב”.

בנושא הגן המונטסורי, המקודם בעיר מזה מספר חודשים, ציין כדורי כי הוא וראש העיר מלווים את התהליך ויש התקדמות. “אנחנו פועלים כדי לעשות את המהלך חוקי משפטית, זה נעשה לאט ובסבלנות, אבל בטוח.

באשר לטענות שהעלה בשבוע האחרון עו”ד נוח שמאילוב בנוגע לתוכניות חינוכיות שאינן מקודמות בשנים האחרונות, הדף כדורי את הביקורת וציין את התוכניות המתקיימות בפועל.

“יש לנו את תוכנית יובלים בתיכון, חוגים בתיכון של אומנות, ציור, תיאטרון, תקשורת; מחול פיס במהלך כל השנה בשיתוף הפיס; בתי ספר יסודיים באשכול פיס; חוגי ספורט; אירועים לבני נוער; צעדת אור עקיבא-קיסריה בהשתתפות תלמידי בתי הספר; רובוטיקה, לגו, אנגלית בבתי הספר היסודיים; בתיכונים – יש חשיבות לתגבור לימודי. באולפנית – מרכז למתנדבים ללמידה, מדרשה, חוגי העשרה; ויש שיתוף פעולה עם מרכז הנוער ומנהלת המרכז שני ראבי – מועצת נוער, תנועות נוער ועוד”.

כדורי הודה למנהלי בתי הספר, לצוותים החינוכיים, לעובדי המינהל, למערכת החינוך, למי שעומדת בראשה, סיגל אלבז, לסגן ראש העיר ארקדי גדילוב, מחזיק תיק שפ”ע ורמי ראובן, מחזיק תיק ההנדסה ולעובדי העירייה על הליווי.

אנקונינה מצדו, בירך את כדורי ואמר לו: “תודה על כל העשייה, לאגף החינוך, למנהלת האגף סיגל אלבז, לעובדים, יחד עם מחזיק תיק החינוך, מובילים בעשייה. אור עקיבא מובילה בחינוך. יש כאן השקעה במשאבים ובכוח אדם, לצד שיתוף פעולה מלא ביני לבין יוסי וארקדי”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן