Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

הנהגת ההורים באור עקיבא יוצאת לדרך: ניתן לקבל עדכונים ברשתות החברתיות

"הנהגת ההורים מהווה הגוף היציג הרשמי של הורי העיר והיא זו שאמונה לייצג אותם בכל התכנסות רשמית וכן להתערב במידת הצורך במקרים חריגים במידה ונציג בית הספר יבקש את עזרתה" || ניתן להצטרף לעמוד הרשמי של הנהגת ההורים לקבלת עדכונים, בפייסבוק, וכן לקבוצות נוספות ברשתות החברתיות

הנהגת ההורים העירונית של אור עקיבא יוצאת לדרך: שרון סימן טוב נבחר כיו”ר ההנהגה בעיר. מזה כעשור שנים לא נבחרה הנהגת הורים עירונית בעיר והדבר מהווה בשורה לייצוג ההורים מול הרשות המקומית וגורמי החינוך. 

בחודש האחרון התאספו נציגי ועדי ההורים ביוזמתה של יו”ר ועד ההורים בגני הילדים, רחלי רייז, לשיחת “זום” עם נציג הנהגת ההורים הארצית. מטרתה היתה לחדד את משמעותה ותפקידה של הנהגת הורים עירונית.

בהמשך, נערכו בחירות לתפקידי ההנהגה, ולתפקיד יושב הראש נבחר , שרון סימן טוב, יו”ר ועד ההורים בבית הספר נחמיה תמרי. לסגניתו, נבחרה רחלי רייז, יו”ר ועד ההורים בגנים.

// סימן טוב (מימין) ורייז. למעלה: לוגו הנהגת ההורים בעיר 

“הנהגת ההורים מהווה הגוף היציג הרשמי של הורי העיר והיא זו שאמונה לייצג אותם בכל התכנסות רשמית וכן להתערב במקרים חריגים במידה ויו”ר בית הספר הנבחר יבקש את עזרתה”, כך כתבו נציגי הנהגת ההורים במכתב רשמי שנשלח לכל דרגי הפיקוח במשרד החינוך במחוז חיפה, לראש עיריית אור עקיבא יעקב אדרי, למנהלת מחלקת החינוך סיגל אלבז ולגורמים נוספים.

חברי ההנהגה כוללים את מוריה אריכא – סגנית יו”ר ועד ההורים בגנים; אושרית טמם – יו”ר ועד ההורים, בית ספר “רבי עקיבא”; אידית כהן – יו”ר ועד ההורים, בית ספר “עציון”; שירלי עובדיה – יו”ר ועד ההורים, בית ספר “רוטשילד”; אתי שושן – יו”ר ועד ההורים, בית ספר “אולפנית אמי”ת” ולירז כהן – יו”ר ועד ההורים, קריית החינוך “אמי”ת עתידים”.

ההנהגה פתחה קבוצה להצטרפות הורים בה ניתן להעלות פוסטים (לקבוצה הקליקו כאן); עמוד רשמי בפייסבוק (לעמוד הקליקו כאן). כמו כן, ניתן להצטרף לעמוד ועד הגנים העירוני המיועדת להורי ילדי הגנים (לעמוד הקליקו כאן).

ההנהגה מזמינה את כלל ההורים במוסדות החינוך בעיר לפנות אליה בכל נושא ומזמינה את הורי העיר לכתוב לה גם למייל הרישמי – [email protected].

 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן