Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

לירז רובין, תושבת בנימינה, שרבות מנשות האזור מכירות כמעצבת שמלות לכלות ולאירועים, ידעה כי בנה הבכור עומד להיוולד בתאריך המיוחד ה- 8.8 השבוע.

זמן הניתוח ללידה בניתוח קיסרי, כמקובל במידה שקיימת התוויה רפואית, נקבע זה מכבר, והאם הנרגשת, שבחרה ללדת בניתוח קיסרי ידידותי, התייצבה בחדר הלידה של המרכז הרפואי הלל יפה כמתוכנן, מלווה במשפחתה, במיילדת, ובצוות הרפואי של אגף אימהות וחדר ניתוח. העובדה שבנה של לירז נולד גם כשהשעון מצביע על השעה 8 בבוקר ושמונה דקות – הייתה מתנה נוספת ומרגשת, אבל לא צפויה.

לירז רובין עם התינוק ורופאיה בהלל יפה. צילומים: דוברות הלל יפה

ד”ר חיים דוד, מנהל מחלקת יולדות וחדר לידה וזהבה סופר – המיילדת שליוותה את הלידה: “מרגש תמיד להביא חיים חדשים. אנו בעיקר שמחים כשכל לידה מסתיימת בבריאות ובידיים מלאות. מאחלים הרבה נחת לאם הטריה ומשפחתה”.

לירז רובין: “אני רוצה להודות לצוות המדהים שליווה אותי, גם כשהייתי מאושפזת במחלקה להריון בסיכון, לפרופ’ רינת גבאי- בן זיו ולפרופ’ מוטי חלק, וגם לכל הצוות שליווה אותי בתהליך הלידה ובניתוח. הייתה לי חוויה מעצימה והתאריך שנלווה לה הוא בונוס נהדר”.

עקוב
Notify of
guest
1 .
Inline Feedbacks
View all comments
Anonymous
Anonymous
14/08/2023 10:45

מזל טוב שלנו נולד ב9.9 ב9:09 בחדר מספר 9 בתל השומר .

דילוג לתוכן