Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

המשט ה-20 לזכר ניר קריצ’מן יתקיים בחדרה

האירוע ייפתח בשעה 10:00 עם טקס זיכרון בחוף ובים. בשעה 10:30 ייערך הזינוק הראשון לתחרויות השייט ומיד לאחר מכן יחל ההפנינג בחוף עם מתנפחים, דוכני מזון והפעלות לילדים. טקס חלוקת הפרסים יהיה בשעה 14:30

בשבת הקרובה (11.6) ייערך בחוף המועדון הימי בחדרה המשט לזכרו של לוחם השייטת, רס”ל ניר קריצ’מן. המשט השנה יהיה ה-20 במספר, והוא יכלול תחרויות שייט והפנינג גדול לכל המשפחה על החוף. את האירוע מארגנת מחלקת האירועים של עיריית חדרה, אגף אתו”ס, בשיתוף המועדון הימי והמשפחה.

האירוע ייפתח בשעה 10:00 עם טקס זיכרון בחוף ובים. בשעה 10:30 ייערך הזינוק הראשון לתחרויות השייט ומיד לאחר מכן יחל ההפנינג בחוף עם מתנפחים, דוכני מזון והפעלות לילדים. טקס חלוקת הפרסים יהיה בשעה 14:30.

הדגמים המשתתפים בשיוט השנה: ספינות, קטמרנים, סנוניות, סנוניות; קרוולים; לייזר; אופטימיס; קיאקי ISLAND. כמו כן ייערך מקצה עממי לכלים קטנים.

רס”ל ניר קריצ’מן, נולד בחדרה במאי 1979. מאז ילדותו ניכרה בו אהבתו לטיולים בחיק הטבע ופעילות ימית, והוא בלט תמיד בפעילותו החברתית והספורטיבית. הוא למד בבית הספר היסודי “ארלוזורוב” ואת לימודיו התיכוניים סיים בתיכון חדרה במגמה ריאלית פיסיקלית. לקראת גיוסו לצה”ל התאמן בחוג כושר קרבי שאורגן על-ידי הגדנ”ע וכבר בשביעית יצא לגיבוש שייטת במסגרת גדנ”ע ים ועבר קורס צלילה.

משט ניר בעבר | צילום: דוברות עיריית חדרה

ניר התגייס לשייטת 13 ושירת בה בשירות הסדיר ובשירות קבע. במהלך שירותו הועלה לדרגת רס”ל והיה אמור להשתחרר בספטמבר 2002. במסגרת שירותו בשייטת נטל ניר חלק במבצעים רבים, שבין המפורסמים שבהם היה מבצע ההשתלטות על ספינת המחבלים “קארין A”. במבצע “חומת מגן” פעלה השייטת באיתור ובחיסול מחבלים מבוקשים, ובאחת מפעילויות אלה, ב-22 באפריל 2002, נתקל הכוח בחוליית מחבלים וניר נפגע בראשו פגיעה אנושה. חבריו לצוות של ניר חיסלו את המחבלים אך הוא נפטר מהפציעה הקשה.

ניר היה בן 23 במותו. הותיר אחריו הורים, אח ואחות. מאז עוסקים משפחתו וחבריו במפעלי הנצחה שונים לזכרו, שאחד מהם הוא המשט המתקיים על-שמו בחוף המועדון הימי.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן