Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

הבה נרעישה באור עקיבא: צפו בהתנדבות של הפגומים, מאיר פנים, בנות השירות ועובדי הדואר בקהילה [וידאו]

הבה נרעישה באור עקיבא: צפו בהתנדבות של הפגומים, מאיר פנים, בנות השירות ועובדי הדואר בקהילה [וידאו]

בנות השירות יצאו לקשט את העיר ואת מרכז יום לקשיש, במאיר פנים חילקו משלוחי מנות למאבטחי מוסדות החינוך, עובדי הדואר ותושבים נרתמו למתנות והפתעות לילדים חולים ומהחינוך המיוחד ופעילי אבא פגום יצאו לשמח את ילדי הגנים * צפו בוידאו, מאור עקיבא היפה

חגיגות פורים החלו אתמול והיום (שני-שלישי) באופן רשמי, עם חגיגות של תחפושות ואירועים חגיגיים בבתי הספר, גני הילדים ובקהילה. באור עקיבא, הצטרפו לכך גם אירועים התנדבותיים מחממי לב, שבאו לעשות שמח בקהילה המגוונת בעיר. 

מרכז יום לקשיש קושט בצבעים
בנות השרות בעיר עשו ונהפוך הוא למבנה מרכז יום לקשיש במרכז העיר. המועדון קושט במשך הלילה האחרון (בין שני לשלישי), ובנות השירות הכניסו המון צבע – גם למבנה וגם לקשישים עצמם ששמחו, נהנו מהתפאורה והצליחו להיזכר בילדים שהיו בחגיגות פורים של פעם. בנות השירות פעלו עוד קודם לכן בעיר, כאשר קישטו בימים האחרונים את כיכרות העיר בשלטים, סרטים והרבה שמח וצבע שהופיע לנהגים ולעוברי הדרך בעיניים.

מאיר פנים פתחו את הבוקר בחיוך עם מאבטחי מוסדות החינוך
ת מאיר פנים-קרן אור קיסריה פתחה את הבוקר (שלישי) עם אגף הביטחון העירוני. יחד עם קב”ט מוסדות חינוך, שחף רפאלוביץ, וסולי אבו שומר מהשיטור העירוני, יצאו המתנדבים בחלוקת משלוחי מנות למאבטחים במוסדות החינוך ברחבי העיר. מנהלת העמותה אילנית חפוטה: “זוהי הפעולה הקטנה שלנו להוקיר תודה למאבטחים על עבודת הקודש שהם עושים תוך כדי שמירה על ביטחון ילדינו. תודה לך בורא עולם על הזכות לנגן על תזמורת שכולה טוב. עשו טוב, קבלו טוב”.

עובדי הדואר בחלוקה מרגשת לילדים חולים וילדים ממשפחות מעוטות יכולת
במהלך השבועות האחרונים התרימו עובדי סניף הדואר באור עקיבא את העוברים והשבים בסניף. ברכש שנאסף, קנו העובדים מתנות שוות במיוחד בכדי לחלק אותם לקראת חג הפורים לילדים חולים ולילדיי רווחה במטרה לשמח אותם לקראת החג. בין המוצרים נאספו: רמקולים אלחוטיים, כדורי רגל, ערכות סלפי איכותיות, משחקי קופסא ושלל אביזרים נוספים לטלפונים ניידים.

הבוקר (שלישי) צא מנהל הסניף חיים טובול עם מספר קרטונים עמוסים בכל טוב בכדי לחלק את המתנות. בתחילת הדרך חולקו לילדים חולים המאושפזים במחלקת הילדים בבית החולים הלל יפה עשרות מתנות שנתרמו. בהמשך עצר טובול בבית הספר “גל אור” , בו לומדים ילדי חינוך מיוחד. במקום בדיוק נערכה מסיבת פורים לילדים, שהתרגשו מאוד מהמחווה ויחד עם הצוות המטפל שמחו לקבל את המתנות. משם המשיך טובול למחלקת הרווחה שם השאיר קרטון עמוס כל טוב לרווחת הילדים המטופלים על ידי מחלקת העירייה.

לסיום הסיבוב נסע טובול למרכז יום לקשיש, שם גם נערכים למסיבת פורים. במקום חולקו מנדלות לצביעה, כרטיסי ברכה, מטריות ועוד מתנות נוספות. הצוות קיבל את המתנות בשמחה רבה וסיפר כי יחלק את המתנות לאלו שיגיעו מחופשים למסיבת החג.

טובול מסכם: “בראש ובראשונה אני רוצה להודות לעובדות המסורות של הדואר, שעשו עבודה יוצאת מן הכלל. שנית ברצוני להודות לתושבים שתרמו ביד נדיבה מוצרים רבים שמילאו את לב המקבלים שמחה. לשמחתי מדובר היה במוצרים פרקטיים שהילדים שקיבלו אותם ובני משפחותיהם יוכלו להשתמש בהם לאורך זמן ולא משלוחי מנות של ממתקים שנגמרים מהר. ההתרגשות של כולם הייתה רבה, וזה מחמם את הלב שהצלחנו להעלות חיוך בזמנים לא קלים עבור אותם אנשים”.

אבא פגום יצאו לשמח את ילדי הגנים
מתנדבים מקבוצת “אבא פגום אור עקיבא”, קבוצה של אבות פעילים בקהילה, יצאו לשמח את ילדי גני הילדים בעיר. אתמול (שני) הגיעו המתנדבים לגנים, חילקו מתנות, שרו שירים ורקדו עם הילדים.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

הורים, שימו לב: צעיר במצב קשה עם נזק נוירולוגי ושיתוק ברגליים בשל שימוש בגז קצפות

בוודאי הבחנתם במיכלי המתכת מפוזרות ברחבי הפארקים הציבוריים וחניונים מעת לעת | זוהי תופעה מסוכנת שנחשבת ל”תחביב” בקרב בני נוער ואנשים צעירים – אך מדובר בסכנת חיים | לאחרונה אושפז צעיר במצב קשה כתוצאה מהשימוש בגז קצפות כזה

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן