שחרור למעצר בית לצעירה מאור עקיבא שנאשמת בסחר בסמים מתוך חנות נרגילות בעיר

השופט יניב הלר החליט לבסוף לשחרר את הצעירה ממעצר אל מעצר בית. "המפקחים שנבחנו על ידי שירותי המבחן הותירו רושם טוב", כתב השופט. "המשיבה (הנאשמת) הבינה כי גרמה עוגמת נפש לבני משפחתה והתחייבה שתעשה כל הנדרש על מנת לא לשום למעצר"

לאחר חודש בו הייתה במעצר, שוחררה באמצע השבוע הצעירה בת ה-22 שמואשמת במכירת סמים מתוך חנות "סמוק-קינג" בעיר – למעצר בית עד תום ההליכים המשפטיים נגדה.

תזכורת: ב-13 לדצמבר 2021 עצרה המשטרה את הצעירה בחשד לסחר בסמים מתוך חנות “סמוק קינג”, חנות שביום יום משמשת לממכר מוצרי טבק ונרגילות ברחוב הנשיא בעיר. על פי המשטרה, בתקופה שקדמה למעצר, קיימו חוקרי ובלשי משטרת חדרה מספר עסקאות לקניית סמים מסוג מריחואנה וקוקאין, זאת באמצעות שוטר שהתחזה ל”לקוח”, מתושבת אור עקיבא שעבדה במקום וביצעה את העסקאות מתוך העסק.

היא נעצרה, מעצרה הוארך וכעבור מספר ימים הוגש נגדה כתב אישום. מהאישום עלה כי הנאשמת, עבדה כמוכרת בעסק ולקוחות שהיו מגיעים לחנות היו יכולים לקנות גם סמים מסוג מריחואנה וקוקאין שהוחבאו בחנות. בנוסף לכתב האישום בגין המיוחס לה, בוצע לה שימוע בתחנת המשטרה בחדרה וחנות נסגרה בצו מנהלתי ל-30 יום.

כבר בפתיחת הדיון השבוע (11.1) בבית המשפט השלום בחדרה בפני השופט יניב הלר, אמרו עורכי דינה של הצעירה עו"ד משה בן ארוש ועו"ד שי לוי, כי מדובר בבגירה צעירה בת 22, "ללא עבר פלילי, רק השתחררה מהצבא, ברור שלא עבריינית".

על פי עורכי הדין, "בחורה בת 22 ללא עבר, חבר 10 שנים, לוקח אותה, מגיע שוטר סמוי, משתמש בה. אני לא מאמין שאני חי במדינה בשנת 2022 ובית המשפט יאשר את זה. אין עבר פלילי. אין לבית המשפט בעיה עם המסוכנות שלה, זה לא עבריין….שמו אותה בחנות, החבר שלה עבריין. המשפחה הטובה לא שמה לב קצת לילדים. אני מבקש מבית המשפט, אין באמת משמעות שהיא תהיה רק בבית. הסמים נמכרו מתוך החנות של הבן זוג שהוא בבית הסובר. נבקש שתחזור לחיים עם הליך שיקומי".

סמוק קינג ובית המשפט החדש בחדרה | צילומים: מגדלור ניוז

בדיון הובאו ארבעה מפקחים למעצר הבית שלה – חלקם חבריה וחלקם משפחתה. הנאשמת בעצמה אמרה לבית המשפט מתא המעצר שלה בנווה תרצה כי "קשה כאן, אנחנו שלושה בתא, מפחיד. מבינה היטב את בית המשפט".

בתסקיר שירות המבחן שנעשה לה, ציינה אשת הפרקליטות – המתמחה שי לי פדידה: "מהתסקיר עולה שיש לה קושי לזהות סיכונים והתנהגות בלתי בשלה. אוסיף כי הפסיקה קובעת כי בהיעדר נסיבות חריגות, דינם של מי שמואשמים בסחר בסמים הוא מעצר עד תום ההליכים".

השופט יניב הלר החליט לבסוף לשחרר את הצעירה ממעצר אל מעצר בית. "המפקחים שנבחנו על ידי שירותי המבחן הותירו רושם טוב", כתב השופט. "המשיבה (הנאשמת) הבינה כי גרמה עוגמת נפש לבני משפחתה והתחייבה שתעשה כל הנדרש על מנת לא לשום למעצר".

השופט קבע כי הצעירה תשוחרר למעצר בית באור עקיבא, תחתום על התחייבות בסך 20 אלף שקלים, וכל אחד מהמפקחים יחתום על ערבות נוספת של 10 אלף שקלים כל אחד. בנוסף נאסר עליה לקיים קשר עם מי מעדי התביעה וכן לעזוב את הבית מלבד חלון שאושר לה על ידי השופט.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן